MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Ik heb geprobeerd een album toe te voegen, zowel gisteren als zojuist, maar kreeg bij het insturen de melding "Er is een Http 500 Fout opgetreden. Hoe kan dit? Natuurlijk nadat ik twee keer alle info heb ingevoegd

Gr.

jakkepoes
Tindrum discography reference list of music CDs. Heavy Harmonies - heavyharmonies.com
Ik zag tot mijn verbazing dat er nog niks van Tindrum op Mume staat.
Er zijn 3 albums . ik zit aan mijn tax van 10 en kan even niks toevoegen.
How "Bout This uit 1989 was destijds wel enigszins bekend.
Voor degenen die er zin in hebben.
Alleen dat gezeur over de hoezen vind ik wat overdreven. Op de meeste sites staan ze gewoon op 300 x 300.
Het gaat toch om de CD bekend te maken bij het publiek de hoes zou dan van mindere importantie moeten zijn maar zo zijn nou eenmaal de regels hier.

jakkepoes
Drums of War heb ik al aangeboden. Rest volgt.

jakkepoes
Ayreonfreak schreef:
Ik heb geprobeerd een album toe te voegen, zowel gisteren als zojuist, maar kreeg bij het insturen de melding "Er is een Http 500 Fout opgetreden. Hoe kan dit? Natuurlijk nadat ik twee keer alle info heb ingevoegd

Gr.

HTTP-fout 500 is een server fout.
De Web server (van de website) heeft een onverwachte voorwaarde die verhinderd dat het verzoek van de client (bijvoorbeeld uw webbrowser ) toegang krijgt tot de gevraagde URL.
Deze fout kan alleen worden opgelost door aanpassingen aan de webserver-software. Het is geen client-side probleem. De logbestanden van de server kunnen meer informatie over de fout geven.
Je kunt er dus zelf niets aan doen omdat het bij de server ligt

jakkepoes schreef:

Alleen dat gezeur over de hoezen vind ik wat overdreven. Op de meeste sites staan ze gewoon op 300 x 300.
Het gaat toch om de CD bekend te maken bij het publiek de hoes zou dan van mindere importantie moeten zijn maar zo zijn nou eenmaal de regels hier.

Het gaat bij ons om kwaliteit en niet om kwantiteit, is altijd al zo geweest. Als je dat gezeur vindt kun je beter stoppen met toevoegen.

jakkepoes
Zal ik niet doen. Ik stop er heel veel vrije tijd en research in. Een beetje gezeur hoort bij het leven.

jakkepoes schreef:
(quote)

HTTP-fout 500 is een server fout.
De Web server (van de website) heeft een onverwachte voorwaarde die verhinderd dat het verzoek van de client (bijvoorbeeld uw webbrowser ) toegang krijgt tot de gevraagde URL.
Deze fout kan alleen worden opgelost door aanpassingen aan de webserver-software. Het is geen client-side probleem. De logbestanden van de server kunnen meer informatie over de fout geven.
Je kunt er dus zelf niets aan doen omdat het bij de server ligt

Maar wordt dit opgelost door de site?

Dit is nog steeds van toepassing, kan het aan mijn computer liggen of zo?

Kan één van de moderatoren mij hiermee helpen trebremmit ?

Ik denk dat het aan je browser ligt. Ik heb dat probleem namelijk niet. Anders weet Jordy het misschien wel?

trebremmit schreef:
Ik denk dat het aan je browser ligt. Ik heb dat probleem namelijk niet. Anders weet Jordy het misschien wel?

Ik heb het in IE en Google. Dus twee verschillende browsers.

Meestal komen dit soort "algemene" fouten bij toevoegen voor wanneer de site de afbeelding niet kan verwerken. Afbeelding openen en (opnieuw) opslaan in een editor wil dan wel eens helpen.

Top Jordy! Dat was het. Kon de afbeelding blijkbaar niet laden. Album nu toegevoegd. Dank je wel!

Iemand die deze afbeelding beter kan krijgen? Bij voorbaat dank!https://f4.bcbits.com/img/a0672825790_10.jpg
Is ook op 700x700 formaat te krijgen CHARLIExSHEEN//TOPPER HARLEY SPLIT (2015)

B.Robertson schreef:
Iemand die deze afbeelding beter kan krijgen? Bij voorbaat dank!

Check even je PM's.

Dank voor de genomen moeite brajoapau

Iemand die die hier een goede hoes voor kan vinden? Dan voeg hem maar toe.

Trax-X - Warping at Discogs

trebremmit schreef:
Iemand die die hier een goede hoes voor kan vinden? Dan voeg hem maar toe.

Hoesje wat opgepoetst en m.i. wel acceptabel; indien toch niet acceptabel genoeg voor je dan hoor ik het ook wel.

Trax-X - Warping (1998)

Beetje wazig eerlijk gezegd.

trebremmit schreef:
Beetje wazig eerlijk gezegd.

Tracht het te verhelpen, indien het me niet lukt verwijder ik de toevoeging hoor; geen probleem.

Ik heb zelf al een andere toegevoegd, lijkt me wel goed deze?

trebremmit schreef:
Ik heb zelf al een andere toegevoegd, lijkt me wel goed deze?

Prima!

Maartenn (crew)
Komt er 'an

Merci Maarten en Paul!

GrafGantz schreef:
2 verzoekjes

Beide staan zijn inmiddels bij de updates.

brajoapau schreef:
(quote)

Beide staan zijn inmiddels bij de updates.

En daar ben je speciaal om 5 uur voor opgestaan?

GrafGantz schreef:
En daar ben je speciaal om 5 uur voor opgestaan?

Nee hoor, ben doorgaans vroeg wakker en vandaag dus al (heel) vroeg een goede daad verricht.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:59 uur

geplaatst: vandaag om 12:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.