De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2018, 11:50 uur
Ik heb geprobeerd een album toe te voegen, zowel gisteren als zojuist, maar kreeg bij het insturen de melding "Er is een Http 500 Fout opgetreden. Hoe kan dit? Natuurlijk nadat ik twee keer alle info heb ingevoegd 
Gr.

Gr.
0
jakkepoes
geplaatst: 26 maart 2018, 12:24 uur
Tindrum discography reference list of music CDs. Heavy Harmonies - heavyharmonies.com
Ik zag tot mijn verbazing dat er nog niks van Tindrum op Mume staat.
Er zijn 3 albums . ik zit aan mijn tax van 10 en kan even niks toevoegen.
How "Bout This uit 1989 was destijds wel enigszins bekend.
Voor degenen die er zin in hebben.
Alleen dat gezeur over de hoezen vind ik wat overdreven. Op de meeste sites staan ze gewoon op 300 x 300.
Het gaat toch om de CD bekend te maken bij het publiek de hoes zou dan van mindere importantie moeten zijn maar zo zijn nou eenmaal de regels hier.
Ik zag tot mijn verbazing dat er nog niks van Tindrum op Mume staat.
Er zijn 3 albums . ik zit aan mijn tax van 10 en kan even niks toevoegen.
How "Bout This uit 1989 was destijds wel enigszins bekend.
Voor degenen die er zin in hebben.
Alleen dat gezeur over de hoezen vind ik wat overdreven. Op de meeste sites staan ze gewoon op 300 x 300.
Het gaat toch om de CD bekend te maken bij het publiek de hoes zou dan van mindere importantie moeten zijn maar zo zijn nou eenmaal de regels hier.
0
jakkepoes
geplaatst: 26 maart 2018, 12:41 uur
Ayreonfreak schreef:
Ik heb geprobeerd een album toe te voegen, zowel gisteren als zojuist, maar kreeg bij het insturen de melding "Er is een Http 500 Fout opgetreden. Hoe kan dit? Natuurlijk nadat ik twee keer alle info heb ingevoegd
Gr.

Gr.
HTTP-fout 500 is een server fout.
De Web server (van de website) heeft een onverwachte voorwaarde die verhinderd dat het verzoek van de client (bijvoorbeeld uw webbrowser ) toegang krijgt tot de gevraagde URL.
Deze fout kan alleen worden opgelost door aanpassingen aan de webserver-software. Het is geen client-side probleem. De logbestanden van de server kunnen meer informatie over de fout geven.
Je kunt er dus zelf niets aan doen omdat het bij de server ligt
2
geplaatst: 26 maart 2018, 13:08 uur
jakkepoes schreef:
Het gaat bij ons om kwaliteit en niet om kwantiteit, is altijd al zo geweest. Als je dat gezeur vindt kun je beter stoppen met toevoegen.
0
jakkepoes
geplaatst: 26 maart 2018, 14:50 uur
Zal ik niet doen. Ik stop er heel veel vrije tijd en research in. Een beetje gezeur hoort bij het leven.
0
geplaatst: 26 maart 2018, 17:18 uur
jakkepoes schreef:
De Web server (van de website) heeft een onverwachte voorwaarde die verhinderd dat het verzoek van de client (bijvoorbeeld uw webbrowser ) toegang krijgt tot de gevraagde URL.
Deze fout kan alleen worden opgelost door aanpassingen aan de webserver-software. Het is geen client-side probleem. De logbestanden van de server kunnen meer informatie over de fout geven.
(quote)
Maar wordt dit opgelost door de site?
0
geplaatst: 28 maart 2018, 11:22 uur
Dit is nog steeds van toepassing, kan het aan mijn computer liggen of zo?
Kan één van de moderatoren mij hiermee helpen trebremmit ?
Kan één van de moderatoren mij hiermee helpen trebremmit ?
0
geplaatst: 28 maart 2018, 11:52 uur
Ik denk dat het aan je browser ligt. Ik heb dat probleem namelijk niet. Anders weet Jordy het misschien wel?
0
geplaatst: 28 maart 2018, 12:00 uur
trebremmit schreef:
Ik denk dat het aan je browser ligt. Ik heb dat probleem namelijk niet. Anders weet Jordy het misschien wel?
Ik heb het in IE en Google. Dus twee verschillende browsers.
0
geplaatst: 28 maart 2018, 13:33 uur
Meestal komen dit soort "algemene" fouten bij toevoegen voor wanneer de site de afbeelding niet kan verwerken. Afbeelding openen en (opnieuw) opslaan in een editor wil dan wel eens helpen.
1
geplaatst: 29 maart 2018, 00:04 uur
Top Jordy! Dat was het. Kon de afbeelding blijkbaar niet laden. Album nu toegevoegd. Dank je wel!
0
geplaatst: 1 april 2018, 23:59 uur
Iemand die deze afbeelding beter kan krijgen? Bij voorbaat dank!https://f4.bcbits.com/img/a0672825790_10.jpg
Is ook op 700x700 formaat te krijgen CHARLIExSHEEN//TOPPER HARLEY SPLIT (2015)
Is ook op 700x700 formaat te krijgen CHARLIExSHEEN//TOPPER HARLEY SPLIT (2015)
1
geplaatst: 2 april 2018, 04:58 uur
B.Robertson schreef:
Iemand die deze afbeelding beter kan krijgen? Bij voorbaat dank!
Iemand die deze afbeelding beter kan krijgen? Bij voorbaat dank!
Check even je PM's.

0
geplaatst: 3 april 2018, 15:55 uur
Iemand die die hier een goede hoes voor kan vinden? Dan voeg hem maar toe. 
Trax-X - Warping at Discogs

Trax-X - Warping at Discogs
0
geplaatst: 3 april 2018, 16:22 uur
Hoesje wat opgepoetst en m.i. wel acceptabel; indien toch niet acceptabel genoeg voor je dan hoor ik het ook wel.

Trax-X - Warping (1998)
0
geplaatst: 3 april 2018, 17:32 uur
Tracht het te verhelpen, indien het me niet lukt verwijder ik de toevoeging hoor; geen probleem.

1
geplaatst: 3 april 2018, 17:54 uur
0
geplaatst: 6 april 2018, 14:57 uur
Zou iemand deze willen toevoegen?
bol.com | Jungle? Quelle Jungle? (LP), Bon Voyage Organisation | Muziek
Jungle? Quelle jungle? - Bon Voyage Organisation - Muziekweb
BON VOYAGE ORGANISATION Jungle? Quelle Jungle? vinyl at Juno Records. - juno.co.uk
Genre is dance/pop (disco)
bol.com | Jungle? Quelle Jungle? (LP), Bon Voyage Organisation | Muziek
Jungle? Quelle jungle? - Bon Voyage Organisation - Muziekweb
BON VOYAGE ORGANISATION Jungle? Quelle Jungle? vinyl at Juno Records. - juno.co.uk
Genre is dance/pop (disco)
1
geplaatst: 6 april 2018, 15:09 uur
1
geplaatst: 7 april 2018, 05:18 uur
0
geplaatst: 7 april 2018, 09:38 uur
Nee hoor, ben doorgaans vroeg wakker en vandaag dus al (heel) vroeg een goede daad verricht.

* denotes required fields.