MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Deze zou de site ook flink opsieren

Various - Beats & Rhythm 1 (CD) at Discogs

vigil schreef:
Deze zou de site ook flink opsieren

Beats & Rhythm 1 (1990)

Weet niet zo goed hoe ik deze moet toevoegen:

Nihiloxica | Nyege Nyege Tapes - nyegenyegetapes.bandcamp.com

Primair op cassette uitgebracht, maar ik heb het idee dat op MuMe deze hoes niet mag ivm de tracklist links (als een opengeklapt cassetteblad).

Kan iemand hier iets van maken/dit album toevoegen?

Masimo schreef:
Primair op cassette uitgebracht, maar ik heb het idee dat op MuMe deze hoes niet mag ivm de tracklist links (als een opengeklapt cassetteblad).

Nihiloxica - Nihiloxica (2017)

Voor releases die enkel op cassette uitgebracht zijn hanteren we enkel de voorkant van de hoes op de site.

Vraagje: ik wil deze EP toevoegen: Rainy Day EP | Spirits of Leo - spiritsofleo.bandcamp.com Alleen als ik de hoesafbeelding vergroot (aanklik) dan is het een rechthoekige brede afbeelding. Mag ik die in die vorm toevoegen?

reptile71 schreef:
Vraagje: ik wil deze EP toevoegen: Rainy Day EP | Spirits of Leo - spiritsofleo.bandcamp.com Alleen als ik de hoesafbeelding vergroot (aanklik) dan is het een rechthoekige brede afbeelding. Mag ik die in die vorm toevoegen?

Uiteraard.

Poa
Komende tijd niet in de buurt van een computer, iemand zin om deze toe te voegen? Uneven Paths: Deviant Pop From Europe 1980-1991

Poa schreef:
Komende tijd niet in de buurt van een computer, iemand zin om deze toe te voegen?

Uneven Paths (2018)

Poa
Top, bedankt ?

Music From an Extreme Sick World van Audio Kollaps is zowel los uitgebracht en in hetzelfde jaar (?) als split met Social Chaos.
Sites geven geen releasedata aan en kunnen het oneens zijn over jaartallen. Social Chaos lijkt verder niet uitgebracht. Vraag is welke er toegevoegd kan worden?

Audio Kollaps / Social Chaos at Discogs

Audio Kollaps - Music from an Extreme, Sick World - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives

Audio Kollaps - Social Chaos (Split)- Spirit of Metal

B.Robertson schreef:
Music From an Extreme Sick World van Audio Kollaps is zowel los uitgebracht en in hetzelfde jaar (?) als split met Social Chaos.
Sites geven geen releasedata aan en kunnen het oneens zijn over jaartallen. Social Chaos lijkt verder niet uitgebracht. Vraag is welke er toegevoegd kan worden?

De losse release lijkt me eerder uitgebracht dan de split, dus zou ik opteren voor de losse release.

Ga ermee aan de gang, die losse is er ook met bonustracks en jammer dan voor Social Chaos.

Edit: het was me vanochtend vroeg niet opgevallen dat Social Chaos wel als digital release op Metal Archives staat Social Chaos - Verdade ou Pesadelo - Encyclopaedia Metallum - metal-archives.com

jakkepoes
Massada heeft sinds maart een nieuwe cd uit Baronda. Live 2 cd's en een dvd.
Staat nog niet op deze site.
Voor de liefhebbers.

Massada - BARONDA - LIVE (2CD&DVD) | CD kopen? | MediaMarkt
Staat ook nog niet op discogs zie ik.

Graag zou ik dit album willen laten toevoegen (hoop dat een spotify linkje voldoende is)

Mugwump - Drape

De albums van Dolly Parton en Ennio Morricone staan er inmiddels op.

cowboyhenkie schreef:
Graag zou ik dit album willen laten toevoegen

Mugwump - Drape (2018)

vigil schreef:
iemand zin en tijd in wat The Hobnail Boots?

The Hobnail Boots

jakkepoes
Er is weer nieuw werk uit van de Duitse melodic rock formatie Hartmann.
Aangezien ik wel wil en kan toevoegen maar nog even niet mag een vriendelijk verzoek voor degene die zich geroepen voelt om deze toe te voegen dan kan ik mijn stem er op uit brengen zodra ik hem geluisterd heb. Don 't want back down klinkt in ieder geval zeer ok.
Hieronder een link van itunes.

„Hands on the Wheel“ von Hartmann bei Apple Music - itunes.apple.com

jakkepoes
Bedankt ?

Misschien heeft iemand zin om deze toe te voegen. Zou kunnen toch?

Misschien iemand anders die hier wel een goede hoes voor kan vinden, dan voeg hem maar toe.
Mystic Merlin - Mystic Merlin (Vinyl, LP, Album) at Discogs

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.