De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2018, 19:45 uur
ohmusica schreef:
Ik ben niet goed in toevoegen, zou deze dan toegevoegd kunnen worden?
Ik ben niet goed in toevoegen, zou deze dan toegevoegd kunnen worden?
Hij is toegevoegd; zie de updates.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 28 juni 2018, 11:38 uur
Heeft iemand hier een beter plaatje van? Wieteke van Dort - Hallo Bandoeng! (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Meteen toevoegen mag ook trouwens
Meteen toevoegen mag ook trouwens

0
geplaatst: 29 juni 2018, 19:12 uur
Iemand die het niet te warm vindt om dit warmbloedige album toe te voegen?
JOANA RIOS-FADO DE CADA UM by : Amazon.co.uk: Music
JOANA RIOS-FADO DE CADA UM by : Amazon.co.uk: Music
0
geplaatst: 29 juni 2018, 21:21 uur
The Cure - The Caterpillar (1984)
"We vinden het jammer dat je op een uitdagende manier de grenzen van de regels opzoekt."
Exact wat ik te lezen kreeg toen ik ooit als crewlid gelijkaardige 12" singles toevoegde
die aan een album vooraf gingen en daarom drie nog nooit eerder uitgebrachte tracks bevatten.
Mike Oldfield - Pictures in the Dark (1985)
Mag deze dan ook? The Cure - The Love Cats at Discogs
Ik gok van niet, want er staat jammer genoeg een extended versie van de titeltrack op
en speciale versies worden niet meegerekend. Ook al is de 12" versie volgens Robert Smith
(liner notes Mixed Up deluxe) de originele versie en de bekendere 7" versie eigenlijk een edit.
Over de meerwaarde van een halfslachtige singles discografie op MusicMeter heb ik nooit met iemand van de crew kunnen discussiëren. Dat was niet aan de orde. Er zijn regels omdat er regels zijn. En die zijn waterdicht.
brajoapau schreef:
12" single die aan het album The Top vooraf ging.
12" single die aan het album The Top vooraf ging.
"We vinden het jammer dat je op een uitdagende manier de grenzen van de regels opzoekt."
Exact wat ik te lezen kreeg toen ik ooit als crewlid gelijkaardige 12" singles toevoegde
die aan een album vooraf gingen en daarom drie nog nooit eerder uitgebrachte tracks bevatten.
Mike Oldfield - Pictures in the Dark (1985)
Mag deze dan ook? The Cure - The Love Cats at Discogs
Ik gok van niet, want er staat jammer genoeg een extended versie van de titeltrack op
en speciale versies worden niet meegerekend. Ook al is de 12" versie volgens Robert Smith
(liner notes Mixed Up deluxe) de originele versie en de bekendere 7" versie eigenlijk een edit.
Over de meerwaarde van een halfslachtige singles discografie op MusicMeter heb ik nooit met iemand van de crew kunnen discussiëren. Dat was niet aan de orde. Er zijn regels omdat er regels zijn. En die zijn waterdicht.
0
geplaatst: 30 juni 2018, 11:28 uur
Kan iemand mij helpen met deze briljante (commerciele) 3 disc Synth Pop verzamelaar?
Various - Synth Pop (CD) at Discogs
Various - Synth Pop (CD) at Discogs
1
geplaatst: 30 juni 2018, 11:42 uur
vigil schreef:
Kan iemand mij helpen met deze briljante (commerciele) 3 disc Synth Pop verzamelaar?
Ik ga ermee aan de slag; zal t.z.t. dus opduiken bij de updates.

0
geplaatst: 4 juli 2018, 14:52 uur
Bij De Site > Algemeen > Toevoegingen:
Beste Musicmeter, zou graag een recent (begin juni) uitgekomen album willen bespreken die tot mijn verbazing nog niet is opgenomen bij noch de een noch de ander, en wel:
The Mystery of the Bulgarian Voices - featuring Lisa Gerrard
met hun album 'BooCheeMish' (2018)
Beiden (Mystery of the Bulgarian Voices en Lisa Gerrard) zijn met hun albums op MuMe genoemd, maar niet deze mooie samenwerking die zowel op vinyl, cd als SACD is uitgekomen (en zelfs in superdeluxe editie met een boekwerk)
Beste Musicmeter, zou graag een recent (begin juni) uitgekomen album willen bespreken die tot mijn verbazing nog niet is opgenomen bij noch de een noch de ander, en wel:
The Mystery of the Bulgarian Voices - featuring Lisa Gerrard
met hun album 'BooCheeMish' (2018)
Beiden (Mystery of the Bulgarian Voices en Lisa Gerrard) zijn met hun albums op MuMe genoemd, maar niet deze mooie samenwerking die zowel op vinyl, cd als SACD is uitgekomen (en zelfs in superdeluxe editie met een boekwerk)
0
geplaatst: 4 juli 2018, 17:15 uur
brajoapau schreef:
Echo01; The Mystery of the Bulgarian Voices featuring Lisa Gerrard - BooCheeMish (2018)
Echo01; The Mystery of the Bulgarian Voices featuring Lisa Gerrard - BooCheeMish (2018)
@brajoapau Dank voor de plaatsing, maar je bent helaas de links vergeten naar hun eerdere werk. Op zich begrijpelijk, want ik had moeten aangeven dat The Mystery of the Bulgarian Voices dezelfde club is als Le Mystère des Voix Bulgares die hier met veel andere albums reeds is terug te vinden (reden naamsverandering is mij ook onduidelijk).
En Lisa Gerrard is een beroemde zangeres (bijnaam: de gothmother) die zelfs een gedeelde Oscar voor de beste filmmuziek achter haar naam heeft staan. Daarvoor maakte zij onderdeel uit van de band Dead Can Dance die hier ook met 10 albums is terug te vinden.
Dit album is hoogstwaarschijnlijk een eenmalig project van beiden.
0
geplaatst: 9 juli 2018, 19:55 uur
Het is wat lastig zoeken maar volgens mij nog niet op de site.
Various - Top 2000 - De Jaren 2000 - 2009 (CD) at Discogs
Als iemand zo vriendelijk wil zijn...
Various - Top 2000 - De Jaren 2000 - 2009 (CD) at Discogs
Als iemand zo vriendelijk wil zijn...

1
geplaatst: 9 juli 2018, 22:05 uur
0
geplaatst: 11 juli 2018, 11:55 uur
Kan iemand hier een fatsoenlijke hoes van maken en eventueel toevoegen op de site?
The Flamingos - The Sound Of The Flamingos (Vinyl, LP) at Discogs
Alvast bedankt!
The Flamingos - The Sound Of The Flamingos (Vinyl, LP) at Discogs
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 13 juli 2018, 22:44 uur
Zou iemand deze kunnen toevoegen?
Imperial Triumphant - Vile Luxury
Imperial Triumphant - Vile Luxury
1
geplaatst: 13 juli 2018, 22:52 uur
0
geplaatst: 14 juli 2018, 08:20 uur
jeroentjuhh schreef:
Kan iemand hier een fatsoenlijke hoes van maken en eventueel toevoegen op de site?
Ik krijg het helaas niet acceptabel genoeg opgepoetst.
0
geplaatst: 15 juli 2018, 22:31 uur
Mag deze topper?
https://www.discogs.com/release/2286512-Bittersweet/images
Green - bittersweet 1991
https://img.discogs.com/pggE3dflqP5R6KX5esw_TGPpzvU=/fit-in/180x180/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-2700213-1297114304.jpeg.jpg
Megadisc – MDC 7880, Play It Again Sam Records – MDC 7880
Format:
CD, Mini-Album
https://www.discogs.com/release/2286512-Bittersweet/images
Green - bittersweet 1991
https://img.discogs.com/pggE3dflqP5R6KX5esw_TGPpzvU=/fit-in/180x180/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-2700213-1297114304.jpeg.jpg
Megadisc – MDC 7880, Play It Again Sam Records – MDC 7880
Format:
CD, Mini-Album
0
geplaatst: 17 juli 2018, 11:58 uur
Hoi, wie zou mij even kunnen helpen door deze single/mini-ep toe te voegen?
https://www.last.fm/music/Catherine+Wheel/I+want+to+touch+you
Bij voorbaat dank!
https://www.last.fm/music/Catherine+Wheel/I+want+to+touch+you
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 17 juli 2018, 12:27 uur
narva77 schreef:
De tracklist op Last.fm is een samenstelling van de verschillende singles, derhalve voldoet ie dus niet aan de criteria om toegevoegd te kunnen worden helaas.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 08:19 uur
brajoapau schreef:
De tracklist op Last.fm is een samenstelling van de verschillende singles, derhalve voldoet ie dus niet aan de criteria om toegevoegd te kunnen worden helaas.
Aha, da's jammer, maar begrijpelijk. Ik had er graag op gestemd, heb het singeltje zelf. Bedankt voor je reactie!(quote)
0
geplaatst: 20 juli 2018, 23:31 uur
Met een 8 op Pitchfork toch de moeite waard om toe te voegen lijkt me, dit Nederlandse project:
Wandelaar | Queeste - sitequeeste.bandcamp.com
Ik zou deze graag beoordelen in ieder geval, thanks!
Wandelaar | Queeste - sitequeeste.bandcamp.com
Ik zou deze graag beoordelen in ieder geval, thanks!
0
geplaatst: 21 juli 2018, 16:56 uur
-SprayIt- schreef:
Met een 8 op Pitchfork toch de moeite waard om toe te voegen lijkt me
Met een 8 op Pitchfork toch de moeite waard om toe te voegen lijkt me
Haron - Wandelaar (2018)
0
geplaatst: 22 juli 2018, 20:03 uur
Ik wil graag dit album toevoegen. Wat is de juiste benaming van de artiest? MKM, zoals op de hoes, de namen van de drie heren, zoals vermeld op de achterkant, of zelfs MKM trio, zoals ze zichzelf noemen in de notities bij het album?
1
geplaatst: 22 juli 2018, 21:18 uur
Negri schreef:
Ik wil graag dit album toevoegen. Wat is de juiste benaming van de artiest? MKM, zoals op de hoes, de namen van de drie heren, zoals vermeld op de achterkant, of zelfs MKM trio, zoals ze zichzelf noemen in de notities bij het album?
MKM zoals op de hoes en na goedkeuring van de toevoeging bij Groep / samenwerking van meerdere personen hun volledige namen toevoegen.
0
geplaatst: 26 juli 2018, 21:08 uur
Deze lijkt nog niet op de site te staan. Iemand die 'm wil toevoegen?
The Kenny Clarke Francy Boland Big Band* - All Smiles at Discogs
Mean to Me - Perdido by Sarah Vaughan: Amazon.co.uk: Music
https://www.discogs.com/Iva-Bittov%C3%A1-%C4%8Cikori-At-Home/release/9514826
Filii Nigrantium Infernalium - Fellatrix - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com
https://www.discogs.com/Filii-Nigrantium-Infernalium-H%C3%B3stia-/master/1373972
The Kenny Clarke Francy Boland Big Band* - All Smiles at Discogs
Mean to Me - Perdido by Sarah Vaughan: Amazon.co.uk: Music
https://www.discogs.com/Iva-Bittov%C3%A1-%C4%8Cikori-At-Home/release/9514826
Filii Nigrantium Infernalium - Fellatrix - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com
https://www.discogs.com/Filii-Nigrantium-Infernalium-H%C3%B3stia-/master/1373972
* denotes required fields.