menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
avatar van L_T_B
Supersid schreef:
Kan er iemand "Tumbledown (Original soundtrack)" van Damien Jurado voor me toevoegen? Geraak niet bij een degelijke hoes...

https://milanrecords.com/wp-content/uploads/Tumbledown_Cover_RGB300_900px.jpg

Alstublieft.

avatar van Supersid
Bam! Ook een tip rond hoe je dat gevonden hebt?

avatar van Sir Spamalot
Uit de wiki, Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl: Ook iTunes is een dankbare bron, maar hiervoor moet men voortaan eerst dan wel met de rechtermuisknop op bron weergeven gaan klikken en de link met 268x0w.jpg (die veelal naast linea 211 staat vermeld) gaan gebruiken; vervolgens copy-paste je die url in je adresbalk en wijzig je die 268x0w in 2000x2000w.

En een nieuwe toevoeg-wereld gaat voor je open...


avatar van Maartenn
Maartenn (crew)


In de wachtrij.

Op iTunes plakken ze deze release trouwens vast aan een hele andere Miss Red is: ‎Redemption by Miss Red on Apple Music - itunes.apple.com

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Heeft iTunes haar hoesbeleid aangepast? Ik krijg nu allemaal hoezen met witte kaders?

bij dit profiel hoort ze Miss Red , ook vaak samengewerkt met The Bug en stiekem is dit gewoon weer een Kevin Martin productie met haar op solozang.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
ThirdEyedCitizen schreef:
bij dit profiel hoort ze Miss Red , ook vaak samengewerkt met The Bug en stiekem is dit gewoon weer een Kevin Martin productie met haar op solozang.

Het is toch dezelfde lees ik hier: RA Reviews: Miss Red - K.O. on Pressure (Album) - residentadvisor.net

vreemd, nooit van die release gehoord, Redemption, die Murder ken ik wel.

avatar van brajoapau
Maartenn schreef:
Heeft iTunes haar hoesbeleid aangepast? Ik krijg nu allemaal hoezen met witte kaders?


Bij mijn weten niet; ik vermoed dan ook dat het niet bij alle hoezen dit het geval is.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
brajoapau schreef:
(quote)


Bij mijn weten niet; ik vermoed dan ook dat het niet bij alle hoezen dit het geval is.

Het was bij deze hoes: Miss Red - Redemption (2018).

avatar van brajoapau


Best wel vreemd dan, want die heb ik gedownload zonder witte kaders.


avatar van brajoapau
Ik vermoed dat je een andere link gebruikt hebt dan die met 268x0w achteraan.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
brajoapau schreef:
Ik vermoed dat je een andere link gebruikt hebt dan die met 268x0w achteraan.

Gevonden . Mijn browser heeft de link verplaatst.

jakkepoes
Ik zat op Musicmeter toevalllig even wat info over Nevermore te checken. Daarbij viel het me op dat er niet bij stond dat de zanger Warrel Dane op 13 december 2017 is overleden.
Misschien dat iemand dat even kan aanvullen. En natuurlijk ook bij Sanctuary.


Warrel Dane (Nevermore, Sanctuary) overleden | Metalfan.nl


jakkepoes
jakkepoes schreef:
Ik zat op Musicmeter toevalllig even wat info over Nevermore te checken. Daarbij viel het me op dat er niet bij stond dat de zanger Warrel Dane op 13 december 2017 is overleden.
Misschien dat iemand dat even kan aanvullen. En natuurlijk ook bij Sanctuary.


Warrel Dane (Nevermore, Sanctuary) overleden | Metalfan.nl


Is inmiddels gebeurd zie ik. Dank aan degene die het gedaan heeft.

jakkepoes


Ga even zoeken. Als ik wat vind hoor je het en kan je het evt zelf doen.
Ook al is het geen moeite voor me hoor.


avatar van trebremmit
Helaas, maar die zijn niet goed, de eerste mist de randen van de originele, de tweede is ook anders dan de orignele en de derde heeft vlekken. Toch bedankt voor het zoeken.

jakkepoes
Kan iemand deze toevoegen: MVP- The Altar

MVP (12) - The Altar (CD, Album) at Discogs

Dark Sky-Once
Dark Sky - Once - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com

Wil en kan het graag zelf doen maar mag helaas niet en heb ze al geluisterd.
Kan ik er een beoordeling aan geven.

avatar van brajoapau
jakkepoes; beide zijn inmiddels toegevoegd, zie de updates.

jakkepoes
Bedankt Luc en Paul. De rest van MVP staat er nu ook op zie ik. Hoef ik dat niet meer te vragen.

jakkepoes
Mats Olausson de toetsenist van onder ander Iron Mask, Ynwie Malmsteen is geboren op 17 februari 1961 in gothenburg en overleden op 18 februari 2017 in Rayong Thailand.
Kan iemand dat corrigeren als iemand zich geroepen voelt.
Ik zou het dolgraag zelf doen maar dat kan even niet.

avatar van Don Cappuccino
Zou iemand deze kunnen toevoegen?

Mutilation Rites - Chasm

Alvast bedankt!

avatar van brajoapau
Don Cappuccino; hij is inmiddels toegevoegd, zie de updates.


avatar van brajoapau
ArnoldusK; beide zijn toegevoegd, zie de updates.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:52 uur

geplaatst: vandaag om 16:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.