MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Orbital live at Dance Valley

zoeken in:
Als geen grote Orbital kenner open ik dit topic. In 2001 ging ik naar een feest genaamd Dance Valley. Het begon en eindigde als een ware ramp, u weet er misschien nog wat van met al die gestrande mensen in het noodweer. Enfin, het festival zelf was erg leuk. Ik zag ook Orbital maar 'begreep' de muziek niet zo. Vond het geen geslaagde afsluiter voor zo'n feest. Dat vind ik nog steeds, maar de liefde voor dat soort muziek is wel groter geworden. Ik hoop dat de kenners een tracklistje voor me in elkaar kunnen draaien. De eerste plaat is bekend: Orbital - Belfast. De rest komt me minder bekend voor. Have fun.

http://rapidshare.de/files/12099161/Orbital_-_Live_at_Dance_Valley_04-08-2001.mp3.html

Kan ik je het setje "Orbital - Glastonbury 28-07-2004" ook erg aanbevelen. Geloof dat dit hun laatste optreden was. Vind het nu eigenlijk wel jammer dat ik ze nooit live gezien heb, al is het meer muziek die werkt op een zonnige dag in een park vind ik

Ik heb het binnen gehaald. Luister het van de week wel. Heb wel wat Orbital-CD's, maar ze nooit live gezien.

Leuk om te delen Ik heb de setlist gevonden, gewoon op dé Orbital website. Jou opname start bij Funny Break.

Onderhond schreef:
Vind het nu eigenlijk wel jammer dat ik ze nooit live gezien heb, al is het meer muziek die werkt op een zonnige dag in een park vind ik
Dan was Dance Valley de beste plaats om ze te zien, een beetje een druk bezocht park, zie foto´s onder setlist.

Knallen vandaag! Joeehoee

Doe je ook verslag, HiLL? Ben wel benieuwd naar welke DJ's je gaat.

Ik heb ze ook gezien in 2001, was voor mij dé perfecte afsluiter na al die hippe eendags-technoactjes
Sven Väth was trouwens ook ergens eerder aan het draaien, was dé ontdekking van de dag voor mij, man maakte zijn roem waar

Zoo dat was weer gaaf! Van de drie wel de minste helaas. Aangezien Extrema op dezelfde dag was (ik ging alleen zaterdag) was het minder druk en minder groot. Maar 2 stages, een paar grote tenten (geloof 4) en heel veel hekken die de boel naar boven in de vallei-en en rotsen afschermden. Jammer jammer.....Het weer was natuurlijk ideaal, hoewel het iets té warm was. Sfeer was zoals altijd goed, roze, liefde, blije mensen, peace en nog eens peace! Waar hebben we op staan knallen? Ferry Corsten, een stukje Marco V, Preach en Armin van Buuren (allen Main Stage, voor mij toch echt dé plek, zeker in de avond met die fantastische lasershows!!) Nog heel even bij de Hard-stuff tent gestaan, maar dat is HiLL toch echt veels te hard. Uit de Talent-tent kwam ook lekkere muziek, al heb ik er niet lang gestaan. Al met al een lekker dagje maar toch met iets teveel mensen gegaan, waardoor je vertraging oploopt. Die moet plassen, die gaat out, die wil daarheen en ik wil dat. Hmm....van de drie keer dus echt de minste keer. Helaas Cox gemist en had ook Miss Nine willen horen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.