Genres / Electronic / Favoriete Dance/House platen
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2009, 18:32 uur
De laatste tijd vind ik deze echt lijp(ei of ij?
):
Iemand tips voor meer nummers/Cds als deze?
):Iemand tips voor meer nummers/Cds als deze?
0
geplaatst: 26 februari 2009, 18:41 uur
Klinkt een beetje als carnavals-/skihuttechno. 
Misschien meer iets voor hier:
Genres >> Electronic >> Techno
Maar probeer eens Alexander Kowalski ofzo (deze bv.)
Ook een stuk minder plat meteen.

Misschien meer iets voor hier:
Genres >> Electronic >> Techno
Maar probeer eens Alexander Kowalski ofzo (deze bv.)
Ook een stuk minder plat meteen.

0
geplaatst: 26 februari 2009, 19:04 uur
Ja ik weet dat het een plat nummer is 
Maar ik houd wel van die duidelijke kick en minimal vind ik meestal niks.
Maar bedankt even luisteren!

Maar ik houd wel van die duidelijke kick en minimal vind ik meestal niks.
Maar bedankt even luisteren!
0
geplaatst: 27 februari 2009, 02:13 uur
Luister misschien eens wat van Jeff Mills. Straight up techno met hoge energie en waar je ook lekker diep in op kunt gaan
Ik kan bijvoorbeeld deze tippen, want live komt z'n stijl erg mooi naar voren.
Z'n eerste grote hit ('91) in samenwerking met later eveneens succesvolle artiesten:
Z'n eerste grote hit ('91) in samenwerking met later eveneens succesvolle artiesten:
0
geplaatst: 28 februari 2009, 19:48 uur
Weer terug naar de favorieten, hier een gevoelig juweeltje uit '91.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 12:32 uur
En tot slot nog even een onbekende parel uit m'n top 10 promoten:
0
geplaatst: 1 maart 2009, 12:49 uur
Sorry dat ik dit zeg, maar wat een afgrijselijke muziek over het algemeen

Als ik toch iets uit de populaire doos moest kiezen, zou het dit soort nummers zijn:

Als ik toch iets uit de populaire doos moest kiezen, zou het dit soort nummers zijn:
0
tuktak
geplaatst: 1 maart 2009, 13:53 uur
lol. 
hier nog vervolg op die underground resistance plaat, robert hood, beetje een vergeten held naar mijn idee. wat een plaat.

hier nog vervolg op die underground resistance plaat, robert hood, beetje een vergeten held naar mijn idee. wat een plaat.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 14:53 uur
ja, indrukwekkend hypnotisch die ritmisch-melodische-structuur, vetste nummer van die plaat.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 15:24 uur
Het tweede nummer van Graf vind ik wel zeer fijne acid-house die ik niet kende.
Carl A. Finlow Electrilogy heb ik al eens geluisterd, maar is voorlopig nog niet helemaal mijn ding, hoewel ik het ergens wel vet vind. Een knappe producer, maar de synth-pop benadering ervan staat me niet zo erg aan.
Voodoo Ray is wel echt een persoonlijke favoriet van me. Heerlijk simpel, maar ontzettend verfrissend nummer. Voelt haast tijdloos terwijl het uit '88 is. De originele clip staat ook op youtube trouwens:
Carl A. Finlow Electrilogy heb ik al eens geluisterd, maar is voorlopig nog niet helemaal mijn ding, hoewel ik het ergens wel vet vind. Een knappe producer, maar de synth-pop benadering ervan staat me niet zo erg aan.
Voodoo Ray is wel echt een persoonlijke favoriet van me. Heerlijk simpel, maar ontzettend verfrissend nummer. Voelt haast tijdloos terwijl het uit '88 is. De originele clip staat ook op youtube trouwens:
0
geplaatst: 1 maart 2009, 15:35 uur
Een paar favoriete trancy techno tracks van me:
Mental Cube (Future Sound of London) - Q [Santa Monica Mix] (1991):
Sub Sub - Space Face (1991), later nadat de groep hun studio afbrandde vormde ze de nu bekende groep ''Doves''. Overigens is de hoofdmelodie gejat van Rhythim is Rhythim - Strings of Life.
Een recente favoriet is het nummer Host van Plaid: nr 3 op hun huidige myspace playlist. Een populistische benadering heeft dat nummer, maar dan met subtiel gevoel uitgewerkt zoals Plaid dat kan.
Mental Cube (Future Sound of London) - Q [Santa Monica Mix] (1991):
Sub Sub - Space Face (1991), later nadat de groep hun studio afbrandde vormde ze de nu bekende groep ''Doves''. Overigens is de hoofdmelodie gejat van Rhythim is Rhythim - Strings of Life.
Een recente favoriet is het nummer Host van Plaid: nr 3 op hun huidige myspace playlist. Een populistische benadering heeft dat nummer, maar dan met subtiel gevoel uitgewerkt zoals Plaid dat kan.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 20:46 uur
John Doe schreef:
Luister misschien eens wat van Jeff Mills. Straight up techno met hoge energie en waar je ook lekker diep in op kunt gaan
Ok dankje
The Bells heb ik iig altijd al tof gevonden.
0
geplaatst: 4 maart 2009, 09:01 uur
Dit is 1 van mijn favoriten op dit moment : Ortin CamHier een nummertje als voorbeeld , kon helaas zijn betere werk niet zo snel vinden op you tube
0
geplaatst: 10 maart 2009, 23:53 uur
Guy Gerber - Stoppage Time [Dave Gardner & Sahar Z Haoman 17" Mix]
Thomas Bangalter - Spinal Scratch
Ricardo Villalobos - Dexter
Ricardo Tobar - El Sunset
Strip Steve - You & I
Claro Intelecto - Peace of Mind
Nathan Fake - The Sky Was Pink [Holden Remix]
Klaxons - Gravity's Rainbow [Soulwax Remix]
Gabriel Ananda - Ihre Persönliche Glücksmelodie
Alexander Kowalski - Speaker Attack
Mijn lijstje, deze volgorde zegt niets trouwens.
Thomas Bangalter - Spinal Scratch
Ricardo Villalobos - Dexter
Ricardo Tobar - El Sunset
Strip Steve - You & I
Claro Intelecto - Peace of Mind
Nathan Fake - The Sky Was Pink [Holden Remix]
Klaxons - Gravity's Rainbow [Soulwax Remix]
Gabriel Ananda - Ihre Persönliche Glücksmelodie
Alexander Kowalski - Speaker Attack
Mijn lijstje, deze volgorde zegt niets trouwens.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 09:01 uur
0
geplaatst: 12 maart 2009, 22:57 uur
John Doe schreef:
Ja daar voel ik je, meesterlijke track, ik luister hem al de hele dag. Perfect sfeertje.
0
geplaatst: 25 maart 2009, 11:24 uur
Danger - 14/54. Al 2 jaar oud maar wat een heerlijke vuig plaatje weer. Helemaal top 
Remix van Boys Noize van hem mag er ook zeker wezen

Remix van Boys Noize van hem mag er ook zeker wezen
0
geplaatst: 28 maart 2009, 23:32 uur
Mooie track van Bitstream, die Aeroplane begint hier ook een essential te worden. Dank en ga zo door met de tips 

* denotes required fields.