menu

Genres / Electronic / Favoriete Dance/House platen

zoeken in:

avatar van -SprayIt-
Ik geniet toch een partijtje van die MLU, I-do-not-exist. Die high five op 4.48, ik ga echt stuk.

avatar van I-do-not-exist
-SprayIt- schreef:
Ik geniet toch een partijtje van die MLU, I-do-not-exist. Die high five op 4.48, ik ga echt stuk.













avatar van OldRottenhat


Jaaa dat is me d'r één! Al een tijdje groot favoriet hier!


avatar van John Doe
OldRottenhat schreef:
(quote)


Jaaa dat is me d'r één! Al een tijdje groot favoriet hier!
Heeft veel elementen van jaren '90 Detroit techno waar ik van hou en ook van oude Autechre (van hen dit soort tracks, en deze ). Tot nog toe de fijnste van Sensate Focus die ik ben tegengekomen.

avatar van OldRottenhat
John Doe schreef:
(quote)
Heeft veel elementen van jaren '90 Detroit techno waar ik van hou en ook van oude Autechre (van hen dit soort tracks, en deze ). Tot nog toe de fijnste van Sensate Focus die ik ben tegengekomen.


Ja heel lekker inderdaad! Kende deze platen nog niet, thanks! Ben verder ook erg te spreken over zijn werk met DJ Sprinkles (als Mark Fell), ook die lekkere klassieke sound: DJ Sprinkles & Mark Fell - Complete Spiral EP (2012)

avatar van T.O.
Dan moet je ook die Fresh Insights EP van hen luisteren

Die van Sensate Focus is ook niet mis inderdaad!

avatar van Ploppesteksel
Y van Sensate Focus is inderdaad een topper. Bedankt, John Doe!
Die Fresh Insights staat hier al een tijdje te wachten. Ik zal hem weldra eens een kans geven.

avatar van OldRottenhat
Ben ook benieuwd! Spoedig maar eens een draaibeurt geven!

Vorige week zaterdag trouwens Sprinkles weer eens zien draaien op Outsiders festival te Alkmaar. Mijn god.... één van de betere DJ-sets die ik ooit heb mogen horen!



avatar van John Doe



Oude rave die niet werd genoemd in het oude rave topic, maar eigenlijk wel in de top 10 zou mogen wat mij betreft, gaat pas echt van start rond 1:11.

avatar van brooklyn
Erg mooi


avatar van John Doe
aardig die Göttsching net als bij z'n optreden laatst




house die de tijd wel een beetje vooruit was in '88




strakke gekte




een alias van Legowelt (mooie dikke synths en ritmes)




deze past erna, voor mij de beste track van de man (ook de grote favoriet van hemzelf (iig geweest)), in erg korte tijd gemaakt, kan vaak mooie resultaten opleveren


avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Howling - Signs [Rødhåd Remix]

Zo hee. Die Rødhåd kan er wat van.

avatar van OldRottenhat
Effe tijd voor een lekkere kraker van The Field dacht ik zo!



avatar van John Doe
favorietjes de laatste tijd









avatar van DjERRO
Mijn eerste track die (online gaat) !


avatar van Mjuman
Vriendelijk verzoek: willen jullie svp gewoon stoppen met dat 'embedden' en alleen de links zelve posten. Dat laadt vele malen sneller; as it is - door het trage laden - nodigt deze pagina niet uit tot aanklikken. Dat kan niet de bedoeling zijn, dank!


avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Mooie lijst, gelijk even doorspitten.

En inderdaad een vette track hoor, DjERRO!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:56 uur

geplaatst: vandaag om 13:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.