MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Interview met Orphax (ik dus)

zoeken in:
Sietse

Sietse heeft een heel geil hoog stemmetje.

Ik ben sporten vanavond dus ik zal het op termijn van de download moeten hebben.

Sietse
tss sporten...wat een slecht excuus

Sietse
HiLL schreef:
Sietse heeft een heel geil hoog stemmetje.

Zoiets ja...

Yak
Ik haak net in. Is het al geweest?

Volgens mij komt het over een half uur ofzo pas. Ze hebben trouwens wel een beetje een Limburgs accent he .

Sietse
Het interview komt pas na 10 uur. Maar het is zeker aan te raden om te blijven luisteren. Veel mooie muziek...zoals nu net Beequeen

veerle schreef:
Volgens mij komt het over een half uur ofzo pas. Ze hebben trouwens wel een beetje een Limburgs accent he .

Meer dan logisch; toch niks op tegen?

Nee, niks op tegen. Ik bedoel, ik kom zelf uit Noord-Brabant . Het valt alleen zo op.

Limburgers hoeven weinig moeite te doen om op te vallen.

Sietse
Ze draaien iig wel toffe muziek

Zekers, al echt veel toffe dingen ontdekt via hun dit jaar.

Sietse
Zo dat was me het wel weer.
Zodra ik de link heb zal ik hem hier plaatsen zodat geïnteresseerden die niet in een keer konden luisteren hem kunnen downloaden.

Sietse
Voor hen die het hebben gemist of het nog eens terug willen beluisteren:

Myspace - blog.myspace.com

Ik luister inderdaad vrijwel altijd via de downloads, gisteren wel de dying seconds van het interview gehoord en het nummer wat daarna volgde en dat klonk erg goed. Donker ook vooral, best anders dan Oidipus.

bedankt voor de links. ik gooi ze wel fijn op m'n mp3 speler

Sietse
bubbachups schreef:
Ik luister inderdaad vrijwel altijd via de downloads, gisteren wel de dying seconds van het interview gehoord en het nummer wat daarna volgde en dat klonk erg goed. Donker ook vooral, best anders dan Oidipus.

Ja, wel anders heh.
Zeg ik er wel meteen bij dat andere nummers uit dezelfde opname sessie wel weer meer dat post-rock geluid hebben, hoor.

We blijven toch vrij divers ons ding doen zonder maar iets aan te trekken van wie dan ook

@GrafGantz: hoop dat je het wat vindt...denk dat uiteindelijk het 2e uur wel het interessantste voor je is (en niet omdat je mijn dan hoort lullen )

Een groot deel van het eerste uur geluisterd op weg naar werk. En ik weet het nu zeker: Japanse noise is niet mijn ding. Al kan het wel leuke filmpjes van Belgsiche humoristen opleveren trouwens, maar dit terzijde. Beequeen is wel leuk trouwens, doet me erg aan Broadcast denken.

Sietse
De nieuwe van Beequeen is heel erg anders weer dan het vorige werk.
Althans, het gaat steeds meer in de richting van popmuziek. Wat eigenlijk wel grappig is als je ziet waar die jongens begonnen zijn ooit (en als je weet wat Frans de Waard solo verder allemaal uitspookt)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.