MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / De hardere kant van 't dance gebeuren

zoeken in:
Joyrex schreef:
oftewel intelligente hardcore platen met af en toe een jungle geluid er doorheen), die je voornamelijk erg hard moet draaien.

Dat is wel heel kort door de bocht,
het is uit de acid voortgekomen, en omvat zowel acid, als hardcore, breakcore, industrial, idm enz enz.

Voor de liefhebber:
Dstruct mixje

ZMK, OBX en Duracell (allen NL) zijn ook zeer goed te doen, sowieso, tekno heerscht

Wat mij opvalt is dat er op musicmeter geen enkele Enzyme X cd staat, terwijl dat toch juist hele goede hardcore is. Vooral de rode enzyme x cd met dissonant Poetry enzo erop, geweldige cd dat!! Third Movement is wel ok, maar Promo ben ik wel zat met zijn zelfde kickdrums steeds en zijn soms vreselijke hak op de tak stukken in zijn tracks. Heeft ie eens wat vets, breekt hij het vaak weer af. Die demolition cd's lijken ook steeds meer om de harde herrie te gaan i.p.v. diepgaande afwisselende tracks.

Zet ze erop ...

Het was niet als kritiek bedoeld, viel me alleen gewoon op. En als ik een keer de tijd heb zal ik het zeker eens proberen, nu even druk, druk

Ik ga binnenkort ook weer eens wat inhalen, dus misschien dat ik ze wel een keertje tegenkom dan. Al lang geen nieuwe hardcore releases meer gehoord

Sietse
Vroeger had je Praxis (das een label), dat was toen best hard.
Ik heb zelf de 12" van Kovert die daar op uit is gekomen. Best wel aardig.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:12 uur

geplaatst: vandaag om 00:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.