Genres / Electronic / Favoriete remixes
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2011, 18:10 uur
twee remixes die ik de laatste weken het meest draai zijn de onderstaande, zijn naar mijn idee beiden erg geslaagd
0
Improvision
geplaatst: 3 juni 2011, 12:14 uur
Ik vind die remix van Adele echt miljoenen keren beter dan zijn remix werk voor Gil Scott-Heron.
0
geplaatst: 3 juni 2011, 15:27 uur
Zijn werk voor Scott-Heron is ook zeker niet slecht hoor, maar deze is gewoon een stuk meer catchy. Voor die remixplaat moet je toch meer in de stemming zijn, maar soit, deze remix is wel beter dan die plaat. Miljoenen keren vind ik wel wat overdreven, dat wel.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:27 uur
Geloof dat ik deze nog niet zag staan.
16 juli komt kowalski naar Groningen, hoop dat die deze erin knalt!
0
geplaatst: 17 juli 2011, 09:43 uur
Ik weet niet of deze er al tussen staat, heb niet alle pagina's bekeken. Compleet geschift en uitzonderlijk origineel...
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 15:42 uur
Mooie remix van Mount Kimbie en ik denk dat deze daar wel bij aansluiten. Deze man is lekker bezig de laatste tijd.
0
geplaatst: 5 maart 2012, 20:25 uur
Je zou eens op zoek moeten gaan naar Kris Menace' Metropolis (Night Version). Geweldige track ook. Helaas niet op YouTube ofzo te vinden. 

0
geplaatst: 11 maart 2012, 23:18 uur
Mooie remix van The MFA. 
Die Moonlight Matters/Villa-lui zijn toch wel behoorlijk geweldig bezig de laatste paar jaar.

Die Moonlight Matters/Villa-lui zijn toch wel behoorlijk geweldig bezig de laatste paar jaar.
0
geplaatst: 4 december 2012, 00:06 uur
Ken het origineel niet, maar er lijkt vrij weinig aan te zijn veranderd. Prachtig popplaatje 

0
geplaatst: 4 december 2012, 00:44 uur
De Beyond The Wizard Sleeve-remixen zijn bijna allemaal heel goed, maar dit is wel één van de beste. Naast Erol Alkan zit Chuck Norris erachter en die zat vroeger bij The Grid, samen met weer iemand van Soft Cell (niet Marc Almond, maar die andere van de twee). Mooi muzikaal lijntje vind ik wel. 

0
geplaatst: 4 december 2012, 12:13 uur
Muzikale lijntjes 
Je bedoelt denk ik Richard Norris, naar mijn weten is Chuck na zijn vechtfilms niet aan een tweede jeugd als danceproducer begonnen

Je bedoelt denk ik Richard Norris, naar mijn weten is Chuck na zijn vechtfilms niet aan een tweede jeugd als danceproducer begonnen

* denotes required fields.