menu

Genres / Electronic / Favoriete remixes

zoeken in:
avatar van OldSkool
Wib0__ schreef:
Vergeleken met de album versie van Faith Evans - Mesmerized, vindt ik de remix van de Freemasons stukken beter!

Dus; Faith Evans - Mesmerized (Freemasons Remix)
Echt een top nummer!


Klopt!

John Doe schreef:
dat is gewoon het origineel (trouwens 7,5 minuten), dus geen remix


Das raar, want het nummer dat ik van een cd geript heb heet zo en is zo lang

Groeten

avatar van John Doe
Okee, deze, maar een 12'' mix blijft een verwijzing ernaar dat het 't origineel is, zei het bij jou met een kleine edit erin. Zie ook hier nummer 1 met dezelfde titel en de andere lengte.

avatar van OldSkool
Ja de officiele release en de video ervan ken ik wel. Maar het leek mezelf ook niks anders, want tenslotte refereert 12" maar het formaat vinyl, dus het nummer zal inderdaad niet veel anders zijn.

J-W
Les Djinns (Trentemöller rmx) - Djuma Soundsystem
Go (Trentemöller rmx) - Moby
Silence (Tiësto in search of sunrise mix) - Delerium
Washing up (Tiga rmx) - Tomas Andersson
Take A Walk (Neo-Romantic Dima rmx) - Bolz Bolz
Lovelight (Soulwas Light Rave rmx) - Robbie Williams

Dit zijn nog enkele remixen die naar mijn mening nog ontbraken in het rijtje.

avatar van John Doe
Donna Summer - I Feel Love (Patrick Cowley Mega Mix) is wel een hele gave, hoewel ik 'm wel bij het uitgaan moest horen om de echte kracht van de stuwende electro-synths te ervaren.

avatar van OldSkool
Kane- Rain down on me (Dj Tiësto rmx) Ik vind Kane sowieso bagger, maar dit is wel een goede remix

Tears For Fears - Mothers Talk (Beat of the drum rmx)
Gewoon hilarisch

U2 - New Years Day (Paul Oakenfold rmx)

Don't wake up policeman (Junkie XL rmx)- Peter Tosh and friends

avatar van Wib0__
OldSkool schreef:
Kane- Rain down on me (Dj Tiësto rmx) Ik vind Kane sowieso bagger, maar dit is wel een goede remix

Die remix is zeker goed!

avatar van luc011190
OldSkool schreef:
Kane- Rain down on me (Dj Tiësto rmx)


Ooeeeeii, die vind ik ik wel heel erg slecht.

avatar van T.O.
Kun je wel zeggen ja.

Jornaquin
Dat is inderdaad 1 groot drama, ik hoorde pas nog een hele vette remix maar ik kan al dagen niet meer op de naam komen


avatar van herman
Chromeo - Destination Overdrive (DFA Remix)

Het beste van DFA, denk ik.

En het stomme is, ik ken hem al 3 of 4 jaar (van de Glastonbury 2003 set van Erol Alkan), maar ik ben er nog maar net achter dat het nummer zo heet.

avatar van luc011190
Ik vind de Erol Alkan remix van Golden Skans ook wel heel knap ik elkaar zitten, net wat bijzonderder dan de gemiddelde indie-remix.

avatar van herman
Ja, die is ook erg mooi idd.

avatar van OldSkool
De tweetalige mixen van One Mic, Brainpower vs. Nas
en Anyplace, anywhere, anytime van Nena vs. Kim Wilde

Social_Mask
Die van Brainpower en Nas is idd erg goed.

Nog eentje die ik erg mooi vind is remix van 2pac & Elissa -Ahla Donia een arabishce remix. Erg mooi.

En eentje die ik gisteren heb ontdekt:
Norah Jones : New York City Dj Strobe Manhattan Tourist remix ofsow. Erg goed gedaan. Klinkt prachtig.

avatar van herman
Die van Brainpower en Nas en Nena en Kim Wilde is niet erg 'electronic', OldSkool.

Heb nu net deze ontdekt, erg vet:

Tiga - Move My Body (Boys Noize Remix)

Ik heb Boys Noize al een tijdlang in het vizier (sinds de remix van 'Everyday I Love You Less And Less', een half jaar geleden ofzo), maar dit is zijn eerste voltreffer wat mij betreft.

avatar van luc011190
Ik vind Boys Noize ook heel erg tof, hoewel ik wel vind dat ze elke keer een beetje hetzelfde 'trucje' uithalen.

Ook vind ik Move My Body (Every I Love You...) niet echt een van de uitschieters. Van hun eigen producties (offtopic) vind ik Feel Good (tv off), Erole Attack en Don't Believe the Hype erg tof en van de remixes kunnen vooral Dudun, My Moon My Man en Frau me bekoren.

avatar van herman
Ik zal nog 's wat meer luisteren dan. Feel Good is inderdaad ook erg goed.

avatar van levenvergeten
Ik vind de Banquet-remix van Boys Noize erg leuk, door het gigantisch uitvergrote "Ahum".

avatar van Petterson
Wolfmother - Woman (MSTRKRFT Remix)

ik houd gewoon van die clapjes ..

avatar van luc011190
levenvergeten schreef:
Ik vind de Banquet-remix van Boys Noize erg leuk, door het gigantisch uitvergrote "Ahum".

Dan ga ik toch voor de Phones Edit, die synths daarin zijn geniaal!

avatar van luc011190
J-W schreef:
Les Djinns (Trentemöller rmx) - Djuma Soundsystem
Go (Trentemöller rmx) - Moby
Washing up (Tiga rmx) - Tomas Andersson

Deze 3 zijn echt heel tof!

Verder is de 'Remix Sunday' op de Palms Out Sounds blog wel leuk om op te hoogte te blijven, hoewel het niveau niet altijd erg hoog ligt.
http://palmsout.blogspot.com/search/label/Remix%20Sunday

avatar van Edie
Mario Ochoa & DJ Fist - Sweet Lies

Is wel een lekker nummertje..

Verder;
Les Djinns (Trentemöller rmx) - Djuma Soundsystem (uiteraard!)
Ricky L feat. MCK - Born Again (Pastaboys Main Mix)
The Caramel Club - Mama Say Mama Sa (Hi Tack Remix)
Trentemøller - Always something better (Trentemøller Remix)
RMB - Love is an Ocean (Stephenson Remix)

avatar van herman
Edie schreef:
The Caramel Club - Mama Say Mama Sa (Hi Tack Remix)


Allemaal 1 pot nat, dat Hi Tack spul.

avatar van Edie
herman schreef:
(quote)


Allemaal 1 pot nat, dat Hi Tack spul.


Ja vond ik ook al, ook alles van White Label is vaak niet zó fantastisch.. Maar 'Mama Say Mama' vind ik nog best te doen, grotendeels te danken aan de vocals natuurlijk.

avatar van herman
Ik moet toegeven dat ik het op zijn tijd ook wel lekker vind hoor. Maar er is zoveel beter spul.

avatar van Edie
Klopt, alhoewel ik een remix niet zo heel snel beter vind als het orgineel 9 van de 10 keer voegt een remix amper wat toe.. Er zullen ook flink wat plaatjes zijn waar ik nu niet opkom maar ook erg lekker zijn.

avatar van herman
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn genoeg artiesten die van de meest matige nummers een fantastische remix kunnen maken.

avatar van John Doe
alleen niet meer dan 1 op de 10

Gast
geplaatst: vandaag om 00:06 uur

geplaatst: vandaag om 00:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.