Genres / Electronic / Je emotioneelste Ambient/Electronic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2011, 21:09 uur
Mooi spul weer mensen, ik zou geen favoriet van de tracks hierboven kunnen kiezen.
0
geplaatst: 7 februari 2011, 20:19 uur
Gas (Wolfgang Voigt) =
.
Ik wil meer vergelijkbare ambient techno
.
.Ik wil meer vergelijkbare ambient techno
.
0
geplaatst: 7 februari 2011, 21:47 uur
Je kunt Kompakt-volgelingen als Ulf Lohmann en Markus Guentner proberen. Hun muziek is sterk in de traditie van Gas, en ook vaak erg mooi, al kan het niet aan Gas tippen naar mijn idee.
0
geplaatst: 8 februari 2011, 15:55 uur
Gyzzz schreef:
Je kunt Kompakt-volgelingen als Ulf Lohmann en Markus Guentner proberen.
Je kunt Kompakt-volgelingen als Ulf Lohmann en Markus Guentner proberen.
Ja en ja. En wellicht ook iets van Yagya of Dettinger

Of gewoon terug naar de Basic Channel basis

0
geplaatst: 8 februari 2011, 23:34 uur
Wow, complimenten aan 'sterrenwijk'. Wat een juweeltje, nog nooit van gehoord.
0
geplaatst: 9 februari 2011, 20:04 uur
wouterbosgra schreef:
Wellicht kun je zijn album op het 12k-label eens luisteren of de 2 albums @ Room40. Geweldige muziek van een pas 24-jarige Pool.
//
0
geplaatst: 10 februari 2011, 23:35 uur
Een van m'n favoriete stukjes van Raison D'Etre.
Die langzame opbouw is grandioos.
Die langzame opbouw is grandioos.
0
Poa
geplaatst: 16 februari 2011, 11:04 uur
Blijft geweldig, krijg gelijk weer zin om het album op te zetten.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 23:03 uur
nogal getwijfeld welk lied ik van zijn ep hier zou plaatsen, zeker een aanrader al past het niet echt bij alle voorgaande ambient (het is dan ook gewoon electronic)
0
geplaatst: 4 maart 2011, 16:02 uur
Hammock - I can almost see you
Dit nummer wordt ook weleens onder het genre Post-Rock ingedeeld vanwege het voorkomen van gitaarsounds maar ik vind het persoonlijk toch redelijk ambient klinken.
Dit nummer wordt ook weleens onder het genre Post-Rock ingedeeld vanwege het voorkomen van gitaarsounds maar ik vind het persoonlijk toch redelijk ambient klinken.
0
geplaatst: 2 mei 2011, 16:44 uur
Wow, dat nummer is echt prachtig, StrangeFruit!
Bedankt voor de tip, ga ik zeker luisteren.
Bedankt voor de tip, ga ik zeker luisteren.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 19:49 uur
Ik word toch wel vrij emotioneel van deze set van Convextion aka E.R.P. Ik weet helaas niet welke tracks het zijn, en Shazam weet het ook niet...
Misschien dat iemand van jullie het weet? Let me know!
0
geplaatst: 15 mei 2011, 19:53 uur
Hij zal vast wel eens geplaatst zijn en jullie kennen hem waarschijnlijk wel, maar toch, dit is misschien wel één van de mooiste electronummers die ik ken:
Dan nog een geweldig nummer uit '86 van het album dat toch wel mijn favoriete electronic-album ooit is (Underwater Sunglight). Misschien is dit daarmee wel mijn favoriete electronics nummer ooit. Luister het nu weer eens sinds een tijdje en wordt weer weggeblazen. Moet die CD toch eens aanschaffen...
EDIT: Bij nader inzien vraag ik me niet af of deel 2 niet het mooist was... Best lang geleden dat ik dit beluisterde, nu weet ik weer waarom ik hem op 5* had gezet... Later naar 4,5*, maar misschien moet hij maar weer terug. Shit, ik overdenk een top 10 positie nu ik dit weer hoor
Dan nog een geweldig nummer uit '86 van het album dat toch wel mijn favoriete electronic-album ooit is (Underwater Sunglight). Misschien is dit daarmee wel mijn favoriete electronics nummer ooit. Luister het nu weer eens sinds een tijdje en wordt weer weggeblazen. Moet die CD toch eens aanschaffen...
EDIT: Bij nader inzien vraag ik me niet af of deel 2 niet het mooist was... Best lang geleden dat ik dit beluisterde, nu weet ik weer waarom ik hem op 5* had gezet... Later naar 4,5*, maar misschien moet hij maar weer terug. Shit, ik overdenk een top 10 positie nu ik dit weer hoor

0
geplaatst: 15 mei 2011, 22:53 uur
Prachtige set van Convextion inderdaad, ik ben ook wel erg benieuwd wat hij daar draait.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 14:15 uur
Gyzzz schreef:
Prachtige set van Convextion inderdaad, ik ben ook wel erg benieuwd wat hij daar draait.
Ja, heb je geen goede manier om er achter te komen? Shazam werkt dus niet en ik weet verder niet echt iets... Behalve dan hier het filmpje posten...
0
geplaatst: 16 mei 2011, 17:00 uur
Nee, ik zou het eigenlijk ook niet weten. Wel vind ik dat de nummers vrij sterk in de lijn liggen van werk dat hij zelf gemaakt heeft, maar ik herkende er niets van.
0
geplaatst: 17 mei 2011, 23:20 uur
Ja precies, mss dat hij ze, in het geval dat ze echt van hemzelf zijn, ooit nog een keer released. Hopelijk 

0
geplaatst: 19 mei 2011, 00:41 uur
fragmenten van een van mijn favoriete albums Steve Roach & Vir Unis - Blood Machine
iemand heeft allemaal stukjes van elke track lomp achter elkaar geplakt, op zich een verkrachting maar geeft desondanks een impressie
ff op 480 resolutie zetten
iemand heeft allemaal stukjes van elke track lomp achter elkaar geplakt, op zich een verkrachting maar geeft desondanks een impressie
ff op 480 resolutie zetten
* denotes required fields.