MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / IDM

zoeken in:
Misschien leuk een algemeen topic voor deze stijl. Het woord is ingeburgerd in het menselijk lexicon/woordenboek ondanks dat veel pioniers het niet bepaald met de elitaire naam, gegeven door een journalist, eens waren. Alle idm gerelateerde discussies zijn hier op z'n plek. Zelf vind ik het uiteindelijk vooral nuttig mooie onbekende dingen uit te wisselen hier, van tijd tot tijd.

Kwam net deze recente top 50 lijst tegen van Pitchfork, niet verkeerd:

http://pitchfork.com/features/lists-and-guides/10011-the-50-best-idm-albums-of-all-time/?page=5

nieuw oldschool achtig materiaal

Onbekend Hongaars idm/downtempo duo die in 2000 een album hebben uitgebracht, las een oud tijdschrift en daar stond een recensie van de cd in. Dit nummer vind ik wel het beste daarvan, beetje euforisch.
Het album staat nog in de wachtrij.

Tussen de rest van het leven, zoals vader worden, in, ook een eerste volledige IDM plaat afgerond onlangs:

Hier te luisteren: Wild Cohesion | Parallel Return - parallelreturn.bandcamp.com

Een paar codes die je hier mag invullen om het gratis te krijgen: Parallel Return - parallelreturn.bandcamp.com

l2pb-x8rk
em9l-erx9
gbt4-udmt
txnj-elyb
tqa6-3e2x

Enjoy. Benieuwd of het gewaardeerd wordt. PM me als de codes gebruikt zijn en je er graag één wilt.

Klinkt echt retedik, helemaal mijn ding. Knap werk! Ga m later volledig luisteren, zet je deze ook op MuMe?

-SprayIt- schreef:
Klinkt echt retedik, helemaal mijn ding. Knap werk! Ga m later volledig luisteren, zet je deze ook op MuMe?
Mooi te lezen! Zal het even toevoegen.

Even een nieuwe video gemaakt nog:

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.