Genres / Electronic / IDM
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2017, 14:19 uur
Misschien leuk een algemeen topic voor deze stijl. Het woord is ingeburgerd in het menselijk lexicon/woordenboek ondanks dat veel pioniers het niet bepaald met de elitaire naam, gegeven door een journalist, eens waren. Alle idm gerelateerde discussies zijn hier op z'n plek. Zelf vind ik het uiteindelijk vooral nuttig mooie onbekende dingen uit te wisselen hier, van tijd tot tijd.
Kwam net deze recente top 50 lijst tegen van Pitchfork, niet verkeerd:
http://pitchfork.com/features/lists-and-guides/10011-the-50-best-idm-albums-of-all-time/?page=5
Kwam net deze recente top 50 lijst tegen van Pitchfork, niet verkeerd:
http://pitchfork.com/features/lists-and-guides/10011-the-50-best-idm-albums-of-all-time/?page=5
1
geplaatst: 11 februari 2019, 00:28 uur
Onbekend Hongaars idm/downtempo duo die in 2000 een album hebben uitgebracht, las een oud tijdschrift en daar stond een recensie van de cd in. Dit nummer vind ik wel het beste daarvan, beetje euforisch.
Het album staat nog in de wachtrij.

0
geplaatst: 11 februari 2019, 10:18 uur
Fijne track, doet me wat denken aan Tomáš DvoĆák - Machinarium Soundtrack (2009).
2
geplaatst: 30 oktober 2021, 16:07 uur
2
geplaatst: 14 september 2025, 14:40 uur
Tussen de rest van het leven, zoals vader worden, in, ook een eerste volledige IDM plaat afgerond onlangs:
Hier te luisteren: Wild Cohesion | Parallel Return - parallelreturn.bandcamp.com
Een paar codes die je hier mag invullen om het gratis te krijgen: Parallel Return - parallelreturn.bandcamp.com
l2pb-x8rk
em9l-erx9
gbt4-udmt
txnj-elyb
tqa6-3e2x
Enjoy. Benieuwd of het gewaardeerd wordt. PM me als de codes gebruikt zijn en je er graag één wilt.
Hier te luisteren: Wild Cohesion | Parallel Return - parallelreturn.bandcamp.com
Een paar codes die je hier mag invullen om het gratis te krijgen: Parallel Return - parallelreturn.bandcamp.com
l2pb-x8rk
em9l-erx9
gbt4-udmt
txnj-elyb
tqa6-3e2x
Enjoy. Benieuwd of het gewaardeerd wordt. PM me als de codes gebruikt zijn en je er graag één wilt.

1
geplaatst: 14 september 2025, 23:33 uur
Klinkt echt retedik, helemaal mijn ding. Knap werk! Ga m later volledig luisteren, zet je deze ook op MuMe?
1
geplaatst: 16 september 2025, 10:29 uur
-SprayIt- schreef:
Klinkt echt retedik, helemaal mijn ding. Knap werk! Ga m later volledig luisteren, zet je deze ook op MuMe?
Mooi te lezen! Zal het even toevoegen.Klinkt echt retedik, helemaal mijn ding. Knap werk! Ga m later volledig luisteren, zet je deze ook op MuMe?
1
geplaatst: 21 september 2025, 09:10 uur
-SprayIt- schreef:
zet je deze ook op MuMe?
Net toegevoegd Parallel Return - Wild Cohesion (2025) - MusicMeter.nlzet je deze ook op MuMe?
* denotes required fields.