MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Vraagje met betrekking tot pop/rock

zoeken in:
Al veel dingen genoemd, kan je daarnaast de volgende nog met klem aanraden:

The Doves

Op sommige punten een beetje harder dan de bands die je noemde in je eerste post, maar heeft zeker ergens raakvlakken met Coldplay.

Tip: het album Lost Souls http://www.musicmeter.nl/album/1042

k ben het zelf op dit moment grijs aan t draaien.

Oh ja en Elbow misschien?

"The Doves" was ook al genoemd

Misschien is "The Shins" wat???

woepsie, idd niet goed gekeken. En ik zag zelfs nu dat Elbow in diezelfde post ook al werd genoemd
The Doves verdienen echter een dubbele aanrader , dus das dan meteen ook weer gebeurt.

Nogmaals superbedankt voor alle tips. Heb er nu wel genoeg, ga het één en ander beluisteren en misschien naderhand aanschaffen. Zal jullie laten weten wat ik er allemaal van vond. Of kijk bij de albums, want daar komt het ook wel te staan.
THANX YOU ALL!!!

En als jullie vragen hebben over R&B en/of Nu-Soul kunnen jullie bij mij terecht

Veel luisterplezier! Ik ben benieuwd wat je ervan vind, maar dat zullen we binnenkort wel lezen bij de betreffende albums waarschijnlijk.

Reijersen schreef:
En als jullie vragen hebben over R&B en/of Nu-Soul kunnen jullie bij mij terecht

Ja, ik heb wel een vraagje over R&B.

Hoe kan je dat in vredesnaam goed vinden?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ja, ik heb wel een vraagje over R&B.

Hoe kan je dat in vredesnaam goed vinden?

haha, zal je dat eens een keer uitleggen

Reijersen schreef:
(quote)

haha, zal je dat eens een keer uitleggen

Dat gaat je niet lukken.

rayman schreef:
(quote)

Dat gaat je niet lukken.

UItleggen zal geen probleem zijn.
Overtuigen is een ander.

Heb al het een en ander geluisterd: Badly Drawn Boy is niet zo mijn ding, helaas. Athlete en Elbow vind ik best goede muziek. Maar Starsailor steekt er tot nog toe bovenuit.

Ik wil niet muggenziften, maar ze heten eigenlijk gewoon "Doves", dus niet "The Doves".

Toon1 schreef:
(quote)

Ik wil niet muggenziften, maar ze heten eigenlijk gewoon "Doves", dus niet "The Doves".

Je hebt gelijk, ik weet ook niet waarom ik "the" ervoor heb gezet.. Ik had even een wegtrekker, denk ik.

Maar goed, het is inderdaad muggenziften...

Weet niet of het al genoemd is maar ik zelf vind Fleetwood Mac altijd wel mooi als ik naar wat rustige muziek wil luisteren.
Als achtergrond muziek voor een verjaardag functioneert het ook goed vind ik altijd, muziek rustig op een wat lagere volume kan afspelen zodat je niet hoeft te schreeuwen als je met elkaar praat .

Deze vind ik persoonlijk wel mooi

http://www.musicmeter.nl/al...

- Death Cab For Cutie
- Feeder
- Augustana
- Dashboard Confessional
- Starsailor
- The Fray
- This Day & Age

Gast
geplaatst: vandaag om 23:40 uur

geplaatst: vandaag om 23:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.