Genres / Rock / Straight-edge
zoeken in:
0
geplaatst: 11 september 2012, 22:19 uur
Ik neem aan dat jullie ook van het bestaan van sXe hiphop weten? (fout topic eigenlijk)
0
geplaatst: 11 september 2012, 22:47 uur
Ben er een tijdje heel enthousiast van geweest, maar meestal is het te amateuristisch om me te blijven boeien. Maar yep, ik ken wel wat artiesten 

0
geplaatst: 12 september 2012, 13:31 uur
Sietse schreef:
Lärm zeker wel, sla er hun teksten nog eens op na om te beginnen.
Maar bij de platen zitten ook foto's waarop de heren met een kruis op de hand staan.
Echter waren ze wel heel erg duidelijk "maak je eigen keuze en laat je niet dicteren".
Hmm, heb toch ooit eens een flinke pint met Menno naar binnen staan werken. Dan zal HIJ wel een AV gehad hebben Lärm zeker wel, sla er hun teksten nog eens op na om te beginnen.
Maar bij de platen zitten ook foto's waarop de heren met een kruis op de hand staan.
Echter waren ze wel heel erg duidelijk "maak je eigen keuze en laat je niet dicteren".

0
geplaatst: 14 september 2012, 17:52 uur
bennerd schreef:
Ben er een tijdje heel enthousiast van geweest, maar meestal is het te amateuristisch om me te blijven boeien. Maar yep, ik ken wel wat artiesten
Ik ken alleen xReign of Terrorx redelijk. Samen met xBISHOPx de enige sXe band die ik luister.
Schijnt die rapper de gitarist van Bishop te zijn
.
0
geplaatst: 14 september 2012, 19:01 uur
Klopt. Ik kende xReign in Terrorx voor ik xBishopx kende, wat ben ik toch een hipster. Wolf-Cell-Solid vond ik toentertijd ook niet slecht (wel een stuk agressiever dan xReign of Terrorx), Omega Impure, xDABLUECORNERx en xCypherx zijn ook nog degelijk.
0
geplaatst: 25 november 2012, 23:09 uur
Ik denk niet dat die band ooit een slecht nummer gemaakt heeft.
0
sxesven
geplaatst: 19 januari 2013, 20:52 uur
Ik ben gewoon dysxelisich in ieder geval, mocht je denken van mijn username enzo.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 21:03 uur
Aaah, ik heb tourrette, mocht je denken van mijn username enzo.
0
Sietse
geplaatst: 21 januari 2013, 14:47 uur
timWTF schreef:
Zijn er hier uberhaupt sXe figuren op het forum?
Zijn er hier uberhaupt sXe figuren op het forum?
Yep, al een jaar of 17 lang straight edge.
En waarom: omdat ik geen shit in lichaam wil nemen. Doe het dus ook echt voor mijzelf, wat andere mensen doen zal mij worst wezen. Heb een hekel aan dat infantiele gedrag wat veel van die jonge gasten hebben (en toe ik Straight Edge werd al hadden...95% van hen is tevens nu niet edge meer).
0
geplaatst: 21 januari 2013, 14:50 uur
Ik ben zelf juist nogal een stoner, maar vind straight edge altijd wel iets hebben.
* denotes required fields.