MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Onleesbare logo's

zoeken in:
Berzerker
Het is in extreme metal een soort trend om van je logo iets te maken waar je niks uit kan halen een paar voorbeelden zijn:

Xasthur:

(afbeelding)

Abyssmal Nocturne:

(afbeelding)

Enslaved

(afbeelding)

En natuurlijk Triste:

(afbeelding)

Iemand meer van zulke - of nog betere? Ik ben blij ze te zien

Dus niet alleen de albumhoezen, ook de logo's zijn oer- en oerlelijk.

Knap.

ik vind dit afschuwelijk!

Naglfar:

(afbeelding)

Vreselijke logo's inderdaad. Alleen die van Triste heeft nog wel wat, maar daar zijn de letters dan ook totaal onzicht/leesbaar.

Immortal:

(afbeelding)

Kos
Ik vind ze wel leuk.

Vooral als kind was ik er door gefascineerd .

man, dat is toch zo donker. Lijkt mij niet bepaald een aangename wijze om naar het leven te kijken...

Die van Triste is best mooi. De rest best knullig.

Het leukste eraan is nog om te proberen te ontcijferen wat er staat zonder dat je van tevoren de bandnaam weet, al is dat af en toe redelijk onmogelijk. Wat staat hier bijvoorbeeld?

(afbeelding)

hoe kom je erop...

Die Triste is erg gaaf

Kos schreef:
Ik vind ze wel leuk.

Vooral als kind was ik er door gefascineerd .

Hehe ik ook. Ik tekende deze op de basisschool altijd:

(afbeelding)

Nogal lame maar toen was het wel stoer natuurlijk .

lambf

(afbeelding)

Rara...wat staat hier?

Onleesbare logo's zijn wel vet

Ik kan er niks van maken sorry..

Onleesbaar zijn ze niet, maar dit heb ik altijd twee van de lelijkste logo's gevonden:

(afbeelding)

(afbeelding)

Volgens mij gemaakt in 15 minuten MS Paint...

Die zijn idd nogal klungelig vind ik ja... die anders vind ik soms nog wel wat hebben, alhoewel het soms meer heeft van een morbide varioant van jackson pollock dan van een bandlogo

lambf
Jeroen enzo schreef:
Ik kan er niks van maken sorry..

Het is Gut

C. botulinum schreef:
jackson pollock

Wie is dat?

Nog wat leuke logo's:

(afbeelding)
Mistigo Varggoth Darkestra

(afbeelding)
Antaeus

(afbeelding)
Dawn

Berzerker
lambf schreef:
(quote)

Het is Gut

(quote)

Wie is dat?

Nog wat leuke logo's:

(afbeelding)
Mistigo Varggoth Darkestra

(afbeelding)
Antaeus

(afbeelding)
Dawn

Die onderste is Dawn, ken ´m niet dus kan verkeerd zitten.

(afbeelding)

Jackson Pollock alias "Jack the Dripper" stond vooral bekend om dit soort schilderijen

dat is een erg gaaf schilderij!

fredpit
Jackson Pollock. Daar kun je uren naar kijken en "verdrinken" in de verschillende lagen die je, als je door het "geklieder"heenkijkt, zult ontdekken..GEWELDIG!!

De logo's die ik hier verder op deze site zie zijn foeilelijk. het val me op dat de meeste symetrisch zijn en dezelfde sfeer ademen (graflucht) en zodoende ook weer allemaal op elkaar lijken. Volgens mij is de bedoeling van een logo om je te onderscheiden...

Hm die graflucht heb ik niet zo'n last van, heb nog nooit zo'n logo op een grafsteen gezien Maar idd, ze lijken allemaal erg op elkaar en de meeste vind ik dan ook niet buitengewoon interessant. Die van Triste vind ik wel mooi overigens, maar die heeft toch iets anders dan de andere logo's vind ik.

die van Xasthur vind ik echt mooi,triste en naglfar zijn ook erg gaaf, de rest beetje lelijk en te simpel..

Komt nog bij dat ik, als ik het eventueel kan ontcijferen, van die bands nog nooit gehoord heb, behalve dan Immortal,

Omayyad
HammerHead schreef:
Het leukste eraan is nog om te proberen te ontcijferen wat er staat zonder dat je van tevoren de bandnaam weet, al is dat af en toe redelijk onmogelijk. Wat staat hier bijvoorbeeld?

(afbeelding)

Moeder?

Ah, de eerste die een poging waagt, helaas wel een foutieve.

Er schijnt dus Circle of Dead Children te staan. De bandnaam is dus minstens zo stoer als het logo.

Sietse
Onderhond schreef:
Die van Triste is best mooi. De rest best knullig.

Volgens mij hadden we na deze opmerking dit topic weer kunnen sluiten. Zoveel posts later is dit nog steeds de enige conclusie die ik kan trekken. Bedankt voor de wijze woorden Onderhond.

aslan (crew)
HammerHead schreef:
Ah, de eerste die een poging waagt, helaas wel een foutieve.

Er schijnt dus Circle of Dead Children te staan. De bandnaam is dus minstens zo stoer als het logo.

ik zag er ergens 'HammerHead' in!

Berzerker
Raad maar

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:41 uur

geplaatst: vandaag om 23:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.