Genres / Rock / Onleesbare logo's
zoeken in:
0
Berzerker
geplaatst: 8 juni 2007, 13:54 uur
Het is in extreme metal een soort trend om van je logo iets te maken waar je niks uit kan halen
een paar voorbeelden zijn:
Xasthur:

Abyssmal Nocturne:

Enslaved

En natuurlijk Triste:

Iemand meer van zulke - of nog betere? Ik ben blij ze te zien
een paar voorbeelden zijn:Xasthur:

Abyssmal Nocturne:

Enslaved

En natuurlijk Triste:

Iemand meer van zulke - of nog betere? Ik ben blij ze te zien

0
geplaatst: 8 juni 2007, 14:19 uur
Dus niet alleen de albumhoezen, ook de logo's zijn oer- en oerlelijk.
Knap.
Knap.

0
geplaatst: 8 juni 2007, 15:26 uur
Vreselijke logo's inderdaad. Alleen die van Triste heeft nog wel wat, maar daar zijn de letters dan ook totaal onzicht/leesbaar.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 15:36 uur
Ik vind ze wel leuk.
Vooral als kind was ik er door gefascineerd
.
Vooral als kind was ik er door gefascineerd
.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 15:48 uur
man, dat is toch zo donker. Lijkt mij niet bepaald een aangename wijze om naar het leven te kijken...
0
geplaatst: 8 juni 2007, 15:56 uur
Het leukste eraan is nog om te proberen te ontcijferen wat er staat zonder dat je van tevoren de bandnaam weet, al is dat af en toe redelijk onmogelijk. Wat staat hier bijvoorbeeld?

0
geplaatst: 8 juni 2007, 19:26 uur
Hehe ik ook. Ik tekende deze op de basisschool altijd:

Nogal lame maar toen was het wel stoer natuurlijk
.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 12:54 uur
Ik kan er niks van maken sorry.. 
Onleesbaar zijn ze niet, maar dit heb ik altijd twee van de lelijkste logo's gevonden:

Volgens mij gemaakt in 15 minuten MS Paint...

Onleesbaar zijn ze niet, maar dit heb ik altijd twee van de lelijkste logo's gevonden:

Volgens mij gemaakt in 15 minuten MS Paint...
0
geplaatst: 9 juni 2007, 14:14 uur
Die zijn idd nogal klungelig vind ik ja... die anders vind ik soms nog wel wat hebben, alhoewel het soms meer heeft van een morbide varioant van jackson pollock dan van een bandlogo 

0
lambf
geplaatst: 9 juni 2007, 15:59 uur
Jeroen enzo schreef:

Het is Gut

C. botulinum schreef:
jackson pollock
jackson pollock
Wie is dat?
Nog wat leuke logo's:

Mistigo Varggoth Darkestra

Antaeus

Dawn
0
Berzerker
geplaatst: 10 juni 2007, 22:04 uur
lambf schreef:

Het is Gut
Wie is dat?
Nog wat leuke logo's:
(afbeelding)
(afbeelding)
Antaeus
(afbeelding)
Dawn
(quote)

Het is Gut

(quote)
Wie is dat?
Nog wat leuke logo's:
(afbeelding)
(afbeelding)
Antaeus
(afbeelding)
Dawn
Die onderste is Dawn, ken ´m niet dus kan verkeerd zitten.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 16:39 uur

Jackson Pollock alias "Jack the Dripper" stond vooral bekend om dit soort schilderijen

0
fredpit
geplaatst: 11 juni 2007, 19:47 uur
Jackson Pollock. Daar kun je uren naar kijken en "verdrinken" in de verschillende lagen die je, als je door het "geklieder"heenkijkt, zult ontdekken..GEWELDIG!!
De logo's die ik hier verder op deze site zie zijn foeilelijk. het val me op dat de meeste symetrisch zijn en dezelfde sfeer ademen (graflucht) en zodoende ook weer allemaal op elkaar lijken. Volgens mij is de bedoeling van een logo om je te onderscheiden...
De logo's die ik hier verder op deze site zie zijn foeilelijk. het val me op dat de meeste symetrisch zijn en dezelfde sfeer ademen (graflucht) en zodoende ook weer allemaal op elkaar lijken. Volgens mij is de bedoeling van een logo om je te onderscheiden...
0
geplaatst: 12 juni 2007, 00:10 uur
Hm die graflucht heb ik niet zo'n last van, heb nog nooit zo'n logo op een grafsteen gezien
Maar idd, ze lijken allemaal erg op elkaar en de meeste vind ik dan ook niet buitengewoon interessant. Die van Triste vind ik wel mooi overigens, maar die heeft toch iets anders dan de andere logo's vind ik.
Maar idd, ze lijken allemaal erg op elkaar en de meeste vind ik dan ook niet buitengewoon interessant. Die van Triste vind ik wel mooi overigens, maar die heeft toch iets anders dan de andere logo's vind ik.
0
geplaatst: 12 juni 2007, 04:03 uur
die van Xasthur vind ik echt mooi,triste en naglfar zijn ook erg gaaf, de rest beetje lelijk en te simpel..
0
geplaatst: 12 juni 2007, 21:56 uur
Komt nog bij dat ik, als ik het eventueel kan ontcijferen, van die bands nog nooit gehoord heb, behalve dan Immortal,
0
Omayyad
geplaatst: 12 juni 2007, 22:01 uur
HammerHead schreef:
Het leukste eraan is nog om te proberen te ontcijferen wat er staat zonder dat je van tevoren de bandnaam weet, al is dat af en toe redelijk onmogelijk. Wat staat hier bijvoorbeeld?
(afbeelding)
(afbeelding)
Moeder?
0
geplaatst: 13 juni 2007, 01:40 uur
Ah, de eerste die een poging waagt, helaas wel een foutieve.
Er schijnt dus Circle of Dead Children te staan. De bandnaam is dus minstens zo stoer als het logo.
Er schijnt dus Circle of Dead Children te staan. De bandnaam is dus minstens zo stoer als het logo.
0
Sietse
geplaatst: 13 juni 2007, 11:58 uur
Onderhond schreef:
Die van Triste is best mooi. De rest best knullig.
Die van Triste is best mooi. De rest best knullig.
Volgens mij hadden we na deze opmerking dit topic weer kunnen sluiten. Zoveel posts later is dit nog steeds de enige conclusie die ik kan trekken. Bedankt voor de wijze woorden Onderhond.
0
aslan (crew)
geplaatst: 13 juni 2007, 16:08 uur
HammerHead schreef:
ik zag er ergens 'HammerHead' in!
* denotes required fields.