Genres / Rock / Onleesbare logo's
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 16 juni 2007, 23:31 uur
't Zijn in elk geval luitjes met een gezellige overtuiging.
Konden ze dat ding ook niet een beetje vermommen? De bandfoto is zo mogelijk nog erger: bah 
Maar goed, on-topic. Xenophobia, die eerste. Iets met art en light ofzo, die tweede?
0
rico-bballer
geplaatst: 17 juni 2007, 01:11 uur
crimson light ofzo maar inderdaad leuk logo
. Maar weetje van origine is een hakenkruis het teken van vrijheid dnek alleen niet dat hun dat bedoelen.
. Maar weetje van origine is een hakenkruis het teken van vrijheid dnek alleen niet dat hun dat bedoelen.
0
sxesven
geplaatst: 17 juni 2007, 01:20 uur
rico-bballer schreef:
Maar weetje van origine is een hakenkruis het teken van vrijheid dnek alleen niet dat hun dat bedoelen.
Maar weetje van origine is een hakenkruis het teken van vrijheid dnek alleen niet dat hun dat bedoelen.
De geschiedenis van het symbool is wel iets gecompliceerder dan dat, natuurlijk. En ik weet wel zéker dat ze dat niet bedoelen, als je band Xenophobia heet, je frontman zich Warhead Jewgrinder noemt, en je plaatjes o.m. The Molestation of Anne Frank, Reclaiming Celtic Glory en Vomit on the Rabbi heten.

Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
0
geplaatst: 18 juli 2007, 12:42 uur
Geen mooie logo'sOnbegrijpe logo's is nog niet zo erg, maar als ze zo lelijk worden gemaakt is het zonde
0
geplaatst: 31 juli 2007, 23:25 uur
HammerHead schreef:
Het leukste eraan is nog om te proberen te ontcijferen wat er staat zonder dat je van tevoren de bandnaam weet, al is dat af en toe redelijk onmogelijk. Wat staat hier bijvoorbeeld?
(afbeelding)
Het leukste eraan is nog om te proberen te ontcijferen wat er staat zonder dat je van tevoren de bandnaam weet, al is dat af en toe redelijk onmogelijk. Wat staat hier bijvoorbeeld?
(afbeelding)
Cattle Decapitation

EDIT: ach verdomme, niet verder gelezen, ik dacht het toch echt te herkennen.

0
geplaatst: 1 augustus 2007, 09:44 uur
Er staan gewoon letters in!
*kan niks ontcijferen*
Deze dingen zijn zo lelijk dat ze bijna weer mooi worden.
*kan niks ontcijferen*
Deze dingen zijn zo lelijk dat ze bijna weer mooi worden.

0
bro
geplaatst: 31 mei 2008, 12:25 uur
Hopelijk komt hier weer wat leven in. Ik vind die logos altijd leuk om te bekijken 

0
edris.
geplaatst: 31 mei 2008, 12:48 uur
Heaven Shall Burn. En zo'n eerdere was Crimson Moonlight. En die vierde van The Berzerker is Mysticism Black.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 juli 2008, 20:47 uur
Ik heb zo gauw geen plaatjes, de death metal logo's zijn nog enigzins te zien maar bij black metal is het vaak totaal niet te zien. Maar who cares, ik vind die logo's over het algemeen hartstikke mooi en kunstzinnig.
0
geplaatst: 5 juli 2008, 01:09 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb zo gauw geen plaatjes, de death metal logo's zijn nog enigzins te zien maar bij black metal is het vaak totaal niet te zien. Maar who cares, ik vind die logo's over het algemeen hartstikke mooi en kunstzinnig.
Ik ook eigenlijk. Vooral bij Black Metal, sommige Death Metal/Grind-logo's zijn ook zeer mooi.
0
godlydevil7
geplaatst: 10 juli 2008, 19:51 uur
Ik kan uit die laatste "black" en een "W" opmaken, misschien een H of een M aan het begin.
Die eerste is geloof ik Black Holocaust.
EDIT: edris. helpt me een handje, de eerste is volgens mij Black Holocaust en de tweede Black Howling
Die eerste is geloof ik Black Holocaust.
EDIT: edris. helpt me een handje, de eerste is volgens mij Black Holocaust en de tweede Black Howling
0
geplaatst: 10 juli 2008, 21:22 uur
Black Howling klopt, tussen Black en Holocaust staat nog een ander woord...
0
geplaatst: 11 juli 2008, 12:53 uur
0
max en joep
geplaatst: 11 juli 2008, 12:59 uur
even raden nog
tipje van de sluier:
je moet het niet in de vrede, bloemetjes en vriendschappelijke hoek zoeken
tipje van de sluier:
je moet het niet in de vrede, bloemetjes en vriendschappelijke hoek zoeken
0
geplaatst: 11 juli 2008, 13:05 uur