MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Wat vinden jullie van videoclips?

zoeken in:
Locked in

Lol, kannibalistische vrouwen die in de aarde leven en Rob Halford ontvoeren. En vervolgens Glenn, K.K., Ian en Dave die hem gaan redden.

Al is het nummer niet goed, de videoclip mag er wel zijn.

EVANSHEWSON
Soms, als ze leuk gemaakt zijn vind ik het ontzettend leuk, maar eigenlijk moet de muziek voor zich spreken.

Bij vele clips van Hiphoppers of rappers erger ik me blauw aan het gebrek van ook maar enige klasse; totaal verkeerd aangeklede brulapen met kettingen en sportschoenen die vrouwen afbeelden als sletten, ik word daar niet goed van.
Ik kijk daar niet naar, maar in de fitness (voor Nederlanders : de sportschool) staat er wel eens zo'n jongerenzender op die niet anders dan die misbaksels van clips uitzenden, dan kijk ik wel de andere kant op. Gelukkig voor mij staat de klank af van die muziek...
xx

Maar als clips leuk gemaakt zijn - ik denk aan zéér oude dingen zoals Dreadlock Holiday van 10CC of Sledgehammer van Peter Gabriel, of vroege U2 clips - bvb Gloria , dan krijg ik wel een WAUW-gevoel.

helaas misschien slechts bij 0.5 procent van alle clips!

rico-bballer
EVANSHEWSON schreef:
Soms, als ze leuk gemaakt zijn vind ik het ontzettend leuk, maar eigenlijk moet de muziek voor zich spreken.

Bij vele clips van Hiphoppers of rappers erger ik me blauw aan het gebrek van ook maar enige klasse; totaal verkeerd aangeklede brulapen met kettingen en sportschoenen die vrouwen afbeelden als sletten, ik word daar niet goed van.
Ik kijk daar niet naar, maar in de fitness (voor Nederlanders : de sportschool) staat er wel eens zo'n jongerenzender op die niet anders dan die misbaksels van clips uitzenden, dan kijk ik wel de andere kant op. Gelukkig voor mij staat de klank af van die muziek...

Zwaar irritant inderdaad niks geeft ook meer een verkeerd beeld van HipHop dan die clips.

Ergerlijk is ook als je op TMF ofzo de Rock top 100 hebt dat alleen maar songs met een clip kunnen zijn en daardoor Led Zeppelin,The Who,Jimi Hendrix e. d. straal worden genegeerd

Beste clip is November Rain,slechtste Monsoon van Tokio Hotel. Je zou denken als je al klinkt en lijkt op een vrouw,je dat niet wil versterken met carnavaleske make-up.Ook onnodig duur die clip

De muziek moet inderdaad voor zich spreken maar langs de andere kant kunnen de beelden ook als ondersteuning dienen van de clip zelf. Creatieve artiesten weten dikwijls mooie clips te maken die naadloos aansluiten bij het nummer. Dan wordt het wel de moeite.

Al gebeurd dat jammer genoeg veel te weinig.

Feedback schreef:
De muziek moet inderdaad voor zich spreken maar langs de andere kant kunnen de beelden ook als ondersteuning dienen van de clip zelf. Creatieve artiesten weten dikwijls mooie clips te maken die naadloos aansluiten bij het nummer. Dan wordt het wel de moeite.

Al gebeurd dat jammer genoeg veel te weinig.

Zeker als je kijkt naar die indie rock clips. Hoogtepunten blijven toch voor mij de tool en prodigy clips. Wat een parels zijn dat!

Gast
geplaatst: vandaag om 23:40 uur

geplaatst: vandaag om 23:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.