MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Topic voor (dus niet OVER) metalgitaristen

zoeken in:
clutch
Voor puur op de slaapkamer zijn die kubussen goed genoeg, zelf ben ik tweedehands op zoek gegaan en toen kwam ik bij een Marshall valvestate s80 voor 180 euro, dat is ongeveer hetzelfde geld als zo'n Cube, maar dan beter (wel minder veelzijdig door de effecten van de Cube) en een wattage dat opzich hoog genoeg is voor een bandje (80 watt), en het ding heeft ook een buis in de voorverserker zodat je toch een klein beetje het buizengeluid hebt. Mocht je over een tijd toevallig een band starten, ben je daar op voorbereid en hoef je niet weer een nieuwe versterker te gaan kopen, want met zo'n iele Cube van 15/30 watt kom je nergens boven uit.

Tweedehands gaat er een werled voor je open

Stijn_Slayer
Net terug van de muziekwinkel waar ik mijn nieuwe gitaar heb gekocht

Stond toevallig nog een BC Rich Ironbird. Limited Edition, iets met Body Art Collection. Mooie aparte print erop. Heerlijk grommend geluid, klinkt precies als Death

@ Clutch: Is ook zeker een optie. Ik denk alleen niet dat de valvestrate de cleane geluiden/veelzijdigheid van de Cube zal evenaren. Wat scheur betreft misschien wel.

Het vermogen is zeker handig, maar Mr Brown zoekt een versterker voor thuis. Wat wel zo is, Chuck Schuldiner gebruikte in de studio de Valvestate.

Stijn_Slayer
@ Mr Brown: Ik heb een Behringer V-Ampire 112 (voor zover ik de serie goed in mn hoofd heb) 2x 60 watt. Lading effecten en meerdere kanalen.

Werkt prima met Digitech effecten erop. Was bij mij afgeprijst van 332 naar 270, maar als ik jou zo hoor denk ik dat zoiets al iets té is.. Dus misschien een wat goedkopere Behringer serie, ik had zelf eerst niet zo'n hoge pet van dat merk op maar bevalt me stukken beter dan Peavy of Line6 moet ik zeggen

Gast
geplaatst: vandaag om 23:47 uur

geplaatst: vandaag om 23:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.