Genres / Rock / New wave / post-punk / gothic aanraders
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 01:10 uur
Laten we zeggen: het was geen SFS-prijsje haha... maar het is een out-of-print en er stonden nog veel duurdere te koop. Wie weet komt hij wel in mijn webshop. Als ik de muziek heb ben ik tevreden, hij zou daar wel heel mooi op staan, het is een mooi collector's item!
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 20:46 uur
Volgens mij heeft Disco Inferno hele goed teksten maar ik kan ze nergens terug vinden op het internet. Bij het nummer Bleed Clean. Zingt hij daar ; You'll never feel like angels en wat daarna?
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 20:59 uur
Weet niet. Wel zingt hij in dat nummer ook zoiets als:
"Do you bleed clean, or does your blood flow in a mess?"
Verzin het maar.
"Do you bleed clean, or does your blood flow in a mess?"
Verzin het maar.
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 22:12 uur
CD, wees zuinig op je LP'tje, zag hem al te koop staan voor $ 400,- 

0
geplaatst: 5 augustus 2008, 22:28 uur
......het moet niet veel gekker worden. Het is leuke muziek, maar dergelijke bedragen. Ik heb zelf altijd gedacht dat ik er nog geen euro voor zou krijgen. Bijna niemand kent dit toch?Overigens heb ik een promo-exemplaar met een hoes die je als een map kunt openslaan....is die dan nog meer waard?
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 22:28 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 22:58 uur
Ik heb hier een recensie gevonden van het album. De recensent hoort iig ook:
"Do you bleed clean, or does your blood flow IN A MESS?"
Ophouden nu hè

0
geplaatst: 5 augustus 2008, 23:02 uur
Chameleon Day schreef:
Overigens heb ik een promo-exemplaar met een hoes die je als een map kunt openslaan....is die dan nog meer waard?
Ja, die stond voor $ 1500,- te koop! geintje Overigens heb ik een promo-exemplaar met een hoes die je als een map kunt openslaan....is die dan nog meer waard?
Het maakt niet uit dat weinig mensen het kennen, degenen die het kennen hebben zich zoals ons blijkbaar verdiept in de soort muziek en vinden het goed. Aangezien het album (de cd) In Debt out-of-print is en jouw LP uiteraard ook, en er ook heus geen miljoenen van zijn gemaakt (we hebben het hier niet over Thriller van MJ) is het zeldzaam een exemplaar te hebben. Die doe je dan ook niet snel weg en dus is het aanbod laag. Het is dan een kwestie wat een gek er voor geeft natuurlijk, want $ 400,- is erg veel en uiteraard is dat een poging dat ervoor te krijgen, want hij is nog niet verkocht.

0
geplaatst: 5 augustus 2008, 23:04 uur
reptile71 schreef:
Het is dan een kwestie wat een gek er voor geeft natuurlijk, want $ 400,- is erg veel en uiteraard is dat een poging dat ervoor te krijgen, want hij is nog niet verkocht.
Het is dan een kwestie wat een gek er voor geeft natuurlijk, want $ 400,- is erg veel en uiteraard is dat een poging dat ervoor te krijgen, want hij is nog niet verkocht.

Haha...en toen ging die alsnog voor $1,- de deur uit.
0
Sheplays
geplaatst: 5 augustus 2008, 23:28 uur
azra schreef:
Volgens mij heeft Disco Inferno hele goed teksten maar ik kan ze nergens terug vinden op het internet. Bij het nummer Bleed Clean. Zingt hij daar ; You'll never feel like angels en wat daarna?
Dit heb ik er uit gepeuterd:
You'll never feel like angels
And you'll see you'll never cry
You have to throw away your nearest
You'll never turn your eyes to the sky
You'll never feel like angels
And you'll see you're never shy
You stood upon your speed bag gloves
To make your souls go pure and white
Do you bleed clean or does your blood flow in ashes?
Do you cross in streight lines?
(2x)
Did your body escape?
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 23:34 uur
Sheplays schreef:
Do you bleed clean or did your blood flow in ashes?
Do you bleed clean or did your blood flow in ashes?
Om jezelf te herhalen: "just doesn't add up"!
Toch?

0
geplaatst: 6 augustus 2008, 15:23 uur
Ik hoorde dit: Do you eat clean or does your dog blow hashes?
Uiteraard hoeft dat niet goed te zijn, maar ik kan het wel verklaren als daar behoefte aan is.
Uiteraard hoeft dat niet goed te zijn, maar ik kan het wel verklaren als daar behoefte aan is.

0
Sheplays
geplaatst: 6 augustus 2008, 15:28 uur
Dat krijg je als je eerst Sigur Rós draait, die suizen in je oren en daar krijg je psychedelische gedachten van 

0
geplaatst: 6 augustus 2008, 15:29 uur
Ik vind hem goed, heel goed zelfs. Alleen heb ik soms wat momenten dat ik het wat eentonig vind. Ik denk dat het komt omdat de stem erg zacht is in vergelijking met de instrumenten. Maar dit is zeker een cd'tje dat ik een keer ga kopen als het niet te duur ergens ligt.
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 15:35 uur
Ja, het enige wat ik kan hopen is dat een aardig persoon de nummers die ik nu met wat gekraak heb, zonder gekraak met mij wilt delen via het web 

0
geplaatst: 6 augustus 2008, 15:45 uur
Inderdaad, want ik heb net Bleed Clean tot mijn favoriete nummer benoemt en laat dat nu net gekraakt worden. (ik kies ook altijd het verkeerde nummer eruit
)
Maar ik heb nog niet echt tijd gehad om er intensief naar te luisteren. Ik heb het alleen nog maar gehoord op een geluidsbox met aansluiting op mijn mp3-spelertje tijdens het werken maar daar was de kwaliteit niet optimaal en één keer via de oordopjes van de mp3-speler. Maar ik ben ook te druk bezig met muziek luisteren van verschillende bands dat ik helaas soms zit met een overvol luisterschema, de dag is te kort voor de muziek te luisteren die ik wil (o.a. Decorate Decorate ; aanrader!)
)Maar ik heb nog niet echt tijd gehad om er intensief naar te luisteren. Ik heb het alleen nog maar gehoord op een geluidsbox met aansluiting op mijn mp3-spelertje tijdens het werken maar daar was de kwaliteit niet optimaal en één keer via de oordopjes van de mp3-speler. Maar ik ben ook te druk bezig met muziek luisteren van verschillende bands dat ik helaas soms zit met een overvol luisterschema, de dag is te kort voor de muziek te luisteren die ik wil (o.a. Decorate Decorate ; aanrader!)
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 15:48 uur
azra schreef:
...o.a. Decorate Decorate ; aanrader!...
...o.a. Decorate Decorate ; aanrader!...
Decorate Decorate vind ik toch wat minder. Te veel een Interpol kloon naar mijn smaak. Maar het luister wel lekker hoor, daar niet van.
Edit: ik zie net dat Disco Inferno inmiddels met 'In Debt' in de rotatielijst staat (nr. 38).
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 15:55 uur
Ik vind het nummer 'Europe Has No Heart' toch wel een wereldnummertje. Ik snap de link met Interpol eigelijk ook niet echt, misschien komt het omdat Interpol nooit echt boeiend is geweest in mijn ogen. Het is te eentonig en mist een vorm van 'lef'
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 16:12 uur
Chameleon Day schreef:
Edit: ik zie net dat Disco Inferno inmiddels met 'In Debt' in de rotatielijst staat (nr. 38).
Ik heb hem weer wat hoger gezet dus morgen misschien nog hoger in de rotatielijst. Edit: ik zie net dat Disco Inferno inmiddels met 'In Debt' in de rotatielijst staat (nr. 38).

0
geplaatst: 6 augustus 2008, 16:22 uur
azra schreef:
Ik vind het nummer 'Europe Has No Heart' toch wel een wereldnummertje. Ik snap de link met Interpol eigelijk ook niet echt, misschien komt het omdat Interpol nooit echt boeiend is geweest in mijn ogen. Het is te eentonig en mist een vorm van 'lef'
Het is vooral de zang en toch ook wel de structuur van de nummers die mij te zeer aan Interpol doen denken. Hoewel ik, anders dan Reptile, Interpol wel kan waarderen hoor. Juist daarom denk ik. Zo'n nummer als 'Karen' had zo op de laatste van Interpol kunnen staan.
Ik vind de eerste track 'Surname of Copenhagen' nog de beste.
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 16:25 uur
Inderdaad, sommige nummers komen er wel dicht bij in de buurt maar het heeft meer te bieden vind ik, instrumentaal en qua stem. Het is krachtiger 

0
geplaatst: 6 augustus 2008, 23:29 uur
Ook best leuk is het niet meer verkrijgbare Scatterbrain - Mountains Go Rhythmic (1984).
* denotes required fields.