MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / "rips offs" van Franz Ferdinand

zoeken in:
wat maakt het nou uit of ze het kunstje van een ander hebben nagekeken? zolang ze lekkere muziek maken vind ik alles best!

Persoonlijk vind ik dat FF zo veel mag rippe als ze willen, ze blijven nog altijd pakke beter dan andere bands die da alles zo goed als etzelfde laten, FF veranderd zo goed aan alles van de muziek, je zou het amper kunnen vergelijken met de originele versie. Ik denk hierbij aan liedjes zoals "this fire" en hun 'nieuwe' "da you wan't to". Als je FF hun rip-offs vergelijkt met die van andere bands (zoals bv Limp Bizkit die "behind blue eyes" -naar mijn mening- volledig gemolesteerd heeft) denk ik dat wer er allemaal over een kunne zijn dat FF toch niet je alledaags rip-off bandje is...

Check je spelling, JJ.

Hoezo vergelijken met de originele versie, het zijn geen covers hoor, JJ. Ze gebruiken alleen heel veel muzikale invloeden van andere bands.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:42 uur

geplaatst: vandaag om 23:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.