Genres / Rock / Beste rockchick
zoeken in:
1
speedy66
geplaatst: 22 juni 2013, 03:33 uur
Nina C Alice van Skew Siskin. Wendy 'O Williams van de Plasmatics.
0
geplaatst: 22 juni 2013, 21:08 uur
Angela Gossow!!! Die met d'r pakweg 1 meter 50 menig grote kerel regelrecht omver brult. Natuurlijk zijn er nog zat andere leuke, getalenteerde, terechte rock-chicks, maar ik houd het dan ook maar bij echt harde rock dan meteen....voor de meeste mensen hard dan. 

0
geplaatst: 20 juli 2013, 03:40 uur
Als Anouk (
) hier genoemd wordt mag één van haar voorbeelden niet ontbreken: Sass Jordan!
) hier genoemd wordt mag één van haar voorbeelden niet ontbreken: Sass Jordan!
0
geplaatst: 23 augustus 2013, 12:40 uur
Janis Joplin
Wat maakt haar nou echt geweldig? Ze heeft een aantal leuke plaatjes gemaakt maar verder...
Wat maakt haar nou echt geweldig? Ze heeft een aantal leuke plaatjes gemaakt maar verder...
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 23 augustus 2013, 15:20 uur
Kill_illuminati schreef:
Discussie weer geopend. Haar woede.
1
geplaatst: 23 augustus 2013, 23:42 uur
Poison Ivy van The Cramps mag hier zeker ook genoemd worden, Jerney Kaagmans tijdens Earth & Fire ook wel net zoals Mariska Veres van Shocking Blue.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 augustus 2013, 11:20 uur
Kill_illuminati schreef:
Janis Joplin
Janis Joplin
Echt fenomenaal vind ik haar ook niet. Haar stem kwam echt uit haar tenen, heeft soul én blues, maar echt weg ben ik niet van dat schorre en piepende stemgeluid. Wel goede nummers gemaakt, haar bands vind ik niet zo heel erg goed. Ik moet er niet te vaak naar luisteren, dan gaat het goed.
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 24 augustus 2013, 12:52 uur
Stijn_Slayer schreef:
Echt fenomenaal vind ik haar ook niet. Haar stem kwam echt uit haar tenen, heeft soul én blues, maar echt weg ben ik niet van dat schorre en piepende stemgeluid. Wel goede nummers gemaakt, haar bands vind ik niet zo heel erg goed. Ik moet er niet te vaak naar luisteren, dan gaat het goed.
De vraag is toch wie de beste rockchick is. Noem mij dan een zangeres die meer woede uitstraalt op het podium dan Janis Joplin.
En geen Anouk, want dat is gespeelde woede.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 augustus 2013, 13:20 uur
Moet rock woedend zijn dan?
Nepper dan Anouk zie je ze inderdaad niet snel.
Nepper dan Anouk zie je ze inderdaad niet snel.
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 24 augustus 2013, 13:55 uur
Ja. Nina Simone bijvoorbeeld, die kon ook altijd zo lekker kwaad worden in interviews, heerlijk!
Maar wat is de definitie van een rockchick
Maar wat is de definitie van een rockchick

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 augustus 2013, 13:58 uur
Die was dan weer alles behalve rock. En ze was zeker geen chick (Janis eigenlijk ook niet). 

0
geplaatst: 20 september 2013, 15:39 uur

Wata (Boris) is niet heel sexy maar wel totally Rock Hard!
0
geplaatst: 24 september 2013, 19:26 uur
Als zij haar haar normaal draagt zoals hier keurig het geval is gaan er bij mij niet alleen duimpjes omhoog 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2013, 20:06 uur
Meh, op Google afbeeldingen lijkt ze meer op Marilyn Manson.
0
geplaatst: 26 september 2013, 22:47 uur
Als ik dit topic zo zie, moet ik maar concluderen dat er simpelweg geen mooie rockchicks zijn.
0
geplaatst: 27 september 2013, 00:29 uur
Als je de gothic-attitude een beetje wegdenkt, mag deze Clementine Delauney er toch wel zijn! Behoorlijke zangeres ook, maar niet mijn favoriet ofzo. De zangeressen Floor Janssen en Elisa Martin komen daarvoor wel in aanmerking.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 december 2013, 10:44 uur
Enkele minder bekende rock-chicks
Butcher Babies
Eyes Set to Kill
In this Moment
The Pretty Reckless
Butcher Babies
Eyes Set to Kill
In this Moment
The Pretty Reckless
0
geplaatst: 26 december 2013, 19:30 uur
Doris Yeh! Ik heb nog de eer gehad om met haar op de foto te gaan. De foto met haar echt- en bandgenoot Freddy Lim was alleen wat beter gelukt
.
http://www.terrorizer.com/terrorizerwordpress/wp-content/uploads/2013/07/Chthonic-bass-comp.jpg
Muziek: Chthonic - Sail into the Sunset's fire
En in de categorie 'up and coming' Kin Lin van Silent Hell. Ze heeft een grunt die weinig onder doet voor die van Angela Gossow en laat in tegenstelling tot laatstgenoemde ook goede cleane zang horen. Hier een linkje naar het nummer Reject, wat insluiten neemt zoveel ruimte in beslag, en dat doet de foto van Doris al.
.http://www.terrorizer.com/terrorizerwordpress/wp-content/uploads/2013/07/Chthonic-bass-comp.jpg
Muziek: Chthonic - Sail into the Sunset's fire
En in de categorie 'up and coming' Kin Lin van Silent Hell. Ze heeft een grunt die weinig onder doet voor die van Angela Gossow en laat in tegenstelling tot laatstgenoemde ook goede cleane zang horen. Hier een linkje naar het nummer Reject, wat insluiten neemt zoveel ruimte in beslag, en dat doet de foto van Doris al.
0
geplaatst: 27 december 2013, 01:56 uur
Ze komt net tot m'n middel, maar dat kan ook een voordeel zijn natuurlijk 

0
geplaatst: 27 december 2013, 09:24 uur
Ben jij Sem Schilt of zo? Doris is niet groot, maar boven mijn middel kwam ze ruim uit.
* denotes required fields.