MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Stuarts Dampende Disco Dance

zoeken in:
Candi Staton - Young Hearts Run Free

Kelly Marie - Feels Like I'm In Love

Ritchie Family - The Best Disco In Town

Family Of Eve heeft slechts 1 45-toerenplaatje uitgebracht, maar wel 1 met 2 geweldige kanten:

A. I Want to Be Loved by You

B. Please Be Truthful

sq
Leuk plaatje, kan niet anders zeggen. En ik kende m niet . Dat wil wat zeggen hoor, als het uit 1979 komt.

sq schreef:
Leuk plaatje, kan niet anders zeggen. En ik kende m niet . Dat wil wat zeggen hoor, als het uit 1979 komt.

Het was ook vrij obscuur toen denk ik. Pas toen het op deze verzamelaar kwam te staan in 1997 raakte het echt gekend (ik ken het ook van deze cd, een klein jaartje geleden nu). Originele kopies zijn moeilijk te vinden en dus vrij duur (het is ook altijd hetzelfde met dit soort heerlijke plaatjes ).

Fenomenaal

Euro-disco uit Italia! (Geweldige finale ook als ze zo staat te sleuren en trekken aan die dingen! )

Wie brengt mij meer van dit?

Arthur Russell was hierbij betrokken.

Cured
Ik heb een vraagje : weet iemand een (verzamel) CD voor mij die nummers biedt á la Wavy Gravy van Sasha (zoals sommige nummers op het album Airdrawndagger) o.i.d. ? Ik vind dat wel lekker opzwepend/prikkelend, maar ben er niet heel erg in thuis. Somebody een tip/tips?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:15 uur

geplaatst: vandaag om 20:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.