MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sendotsklin
fuck yay!

zojuist instruments disorder besteld, mijn gero cd collectie is nu aardig compleet buiten het extreem dure spul om:

The Gerogerigegege (bootleg cassette)
Showa (fanclub cd-r)
Tokyo Anal Dynamite
Live Greatest Hits
Senzuri Power Up
45RPM Preformance
Nothing To Hear / Nothing To...1985
Instruments Disorder (170 Songs CD)
Endless Humiliation
Hotel Ultra
Mort Douce Live
None Friendly
Hell Driver
Saturday Night Big Cock Salaryman
Singles 1985-1993
Recollections Of Primary Masturbation (338 Songs CD)
Back Ground Music For Midnight Driving
plus nog een stapel 7'' releases die ik niet allemaal uit mijn hoofd weet

Eens een fanboy altijd een fanboy

sxesven
nice qua gero heb ik al een tijd niets meer gekocht en zelfs wat weggedaan, dus ik moet voor je onder doen trouwens Background Music for Midnight Driving jeuj

meest compleet, mede dankzij de boxen, is nu hier wel Incaps, hoewel er nog veel is, vooral 7"es e.d, dat ik nog moet, en ook natuurlijk de originelen (ooit, fucking duur ) :

(1981) Eternal Paralysis (in Box Is Stupid)
(198x) Peony Crackers (in Box Is Stupid)
(1985) Project Pallo '85 (in Box Is Stupid)
(1989) Repo
(1989) Repo (in Alchemy Box Is Stupid)
(1991) Feedback of NMS (in Alchemy Box Is Stupid)
(1992) Fabrication (in Alchemy Box Is Stupid)
(1993) Quietus (in Alchemy Box Is Stupid)
(1993) Stupid Is Stupid (in Box Is Stupid)
(1993) Extreme Gospel Nights (in Box Is Stupid)
(1994) No Progress (in Alchemy Box Is Stupid)
(1994) Ad Nauseam (in Box Is Stupid)
(1995) Ministry of Foolishness
(1995) El Shanbara Therminosis (2007 CD reissue)
(1995) As Loud as Possible
(1995) D.D.D.D. (in Box Is Stupid)
(1996) Asset Without Liability
(1996) Cosmic Incapacitants (in Box Is Stupid)
(1996) New Movements in CMPD (in Alchemy Box Is Stupid)
(1996) The Tongue (in Box Is Stupid)
(1997) I, Residuum (in Box Is Stupid)
(1999) Stocks & Bonds (met T.A.D.M.)
(1999) Default Standard (in Alchemy Box Is Stupid)
(2000) Live Incapacitants (in Alchemy Box Is Stupid)
(2004) Sec End
(2007) Fuck My Ass: Live at Binspark (Toshiji Mikawa & Cracksteel)
(2007) Live at the No Fun Fest 2007 (met Pain Jerk)
(2007) 73
(2007) 73 (in Alchemy Box Is Stupid)
(2008) Burning Orange
(2008) Live in Cabaret Freak Out DVD (in Alchemy Box Is Stupid)
(2012) Mon, Ma? Mon!!!
(2012) Zashikiwarashi Effect
(2012) A Child Who Watched the Sky and So On
(2012) Physical (Toshiji Mikawa)
(2012) Eat! Meat!! Manifesto!!!
(2012) Incapacitants & Kazuo Imai (in Alchemy Box Is Stupid)
(2012) Live Incapacitants 2 (in Alchemy Box Is Stupid)
(2012) Random Live Sampler DVD (in Alchemy Box Is Stupid)

jeuj

sendotsklin
Woei dat is een nette verzameling!

Gero was toch wel mijn eerste grote noise liefde, dus op een dag wil ik hem compleet hebben
hoewel dingen als piano river en gero-p er denk ik niet tusse zullen zitten..
en ja Background Music for Midnight Driving, hij stond nog op discogs voor 16 euro, gelijk ff besteld

sxesven
zou leuk zijn als er ooit eens een gerobox á la Pariah Tapes zou komen met alleen maar puur obscuur materiaal zeg damn, stel je voor, mooi kartonnen boxje met Piano River, Public Environment, Gero-P, Recycled, Live at Tokyo Gay Center, Live Demo, ZSF tape, Nihilist Surfin' Group materiaal... poe

jeko
sxesven schreef:
Ik kan eindelijk tapejes dubben

Met de walkmans?
Of heb je een dubbeldeck gescoord?

sendotsklin
Vanmiddag in rotterdam bij een kringloop winkel een oude telefoon met ingebouwd antwoordapparaat gekocht, een infinite loop tape waarop je de welkomsboodschap kan inspreken, en daar naast een C90 waar de berichten op ingesproken kunnen worden.
Op de C90 helaas geen berichten teruggevonden, wel wat rare feedback en drones haha.
De infinite loop tape zit vast in het apparaat lijkt het wel, dus die heb ik nog niet kunnen afspelen, morgen de boel eens openschroeven!

sxesven
wtf had WOW WAR TECHNO echt zelf bedacht maar kom net dit tegen: Saori@destiny - Wow War Techno (File, MP3) at Discogs

wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

heel bizar, echt nog nooit van gehoord oid, dus ook niet onbewust onthouden ofzo ffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu mindfuck!

jeko schreef:
(quote)

Met de walkmans?
Of heb je een dubbeldeck gescoord?

werkende tapedeck + cd-speler werkt als een tiet

jeko
sxesven schreef:
wtf had WOW WAR TECHNO echt zelf bedacht maar kom net dit tegen: Saori@destiny - Wow War Techno (File, MP3) at Discogs

wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

heel bizar, echt nog nooit van gehoord oid, dus ook niet onbewust onthouden ofzo ffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu mindfuck!

Bizar idd!

sxesven schreef:
werkende tapedeck + cd-speler werkt als een tiet

zo deed ik het ook voorheen, wel geduld hebben met alles 1 op 1.

Binnenkort hopelijk m'n bestelde tapeduplicator in ontvangst nemen

sxesven
ja, ideaal hoor, zo' n duplicator wil ik tzt ook nog wel eens! voor nu trek ik het 1-op-1 dubben nog wel ff, en heb nog ff vakantie dus heb ook de tijd wel voor vandaag een C60 of wat, maar ik weet nu al dat dit heel saai gaat worden

sxesven
man dit is ehct zon mindfuck whu ik snap er echt gene fuck van

(afbeelding)

YESASIA: Wow War Techno (Japan Version) CD - Saori@destiny - Japanese Music - Free Shipping

tis net of ik mn eigen fanchick heb

coole hoes wel. nu toch maar de naam van je project aanpassen? haha

sxesven
nee, des te meer reden om m te houden natuurlijk

sxesven
Available:

(afbeelding)
Wolves - King Fragile (C10)

Two short walls, both crackly and crunchy. White tapes, home-printed artwork. 10 copies.

$5 shipped anywhere. No trades atm, sorry, I cannot afford the increasingly expensive shipping rates for tapes, but it's also why I'm keeping the price as low as I can.

--

Nedernoisers kunnen wel contacten voor een ruil btw, da's tenminste nog te betalen

Wolves is een screamo bandje. Je hebt wel iets met bestaande namen deze week hè.

sxesven
WOW WAR TECHNO was een plaat, geen artiest, da's toch anders he En verder vind ik generieke namen heel leuk, daarom bijvoorbeeld ook Panic, waarvan ik nummer 20 ben op Discogs Ik mag graag bijdragen aan de naamsverwarring. En natuurlijk ben ik beter dan Wolves. Tja, het past de esthetiek, dan ga ik niet wijken voor een stelletje schreeuwwijven

4 stuks over nog atm

sendotsklin
Awesome

Pff heb zojuist een nieuwe wall opgenomen, schandelijk veel low end, klink ook alleen lekker over een stel degelijke speakers merk ik al, koptelefoons trekken het niet zonder oversturing

dan zou ik m toch maar wat dimmen? Kan niet van iedereen verwachten dat ze een installatie hebben die dat aankan, zeker in de noise wereld niet. Heb toevallig wel aardige bas hier, maar dan zijn de buren niet blij, al op vrij minimaal volume. De reden waarom dingen als The Goslings, Kevin Drumm, Sunn O))) en ook triphop als Massive Attack hier vaak niet op oorverdovend volume kunnen.

sendotsklin
Daar heb je ook weer een punt, maarja ik zie over een week of 2 wel, eerst eens even kijken of ik er over een paar weken nog tevreden over ben, tegenwoordig ben ik enorm picky als het om walls van mezelf gaat.

jeko
Da's een goede ontwikkeling! Een stevig muurtje metselen kost tijd!

sendotsklin
Dat is zeker zo, ik heb een tijdje het probleem gehad dat ik me door mijn enthousiasme liet leiden, na een paar releases waar ik achteraf niet tevreden over was (recluse, hikkikomori en die 3" in een zwarte envelop waarvan ik de naam kwijt ben haha) ben ik een stuk selectiever geworden, voordat een wall af is ben ik zoieso al een paar dagen verder, iederedag kleine veranderingen maken tot het voor mij goed is..en dan nog een paar weken dagelijks luisteren of het me dan nog goed klinkt.

Ik heb dat zwarte enveloppe releaseje. Niet veel mis mee hoor. Heette Ukobach trouwens

sxesven
Toshiji Mikawa schreef:
Last Saturday, we did "Noise Train" / "Noise Onsen" performance.

Noise Train is a live noise performance in a moving train by Yoshihide Otomo, JOJO Hiroshige, Junko,
Junji Hirose and me. We chartered Iizaka train, which is a local train in Fukushima, and brought 4 amplifiers
and around 90 audience in the train.
I stared noise from the starting station. At the next station, Junko joined, 3rd station Junji Hirose, 4th Otomo
and 5th JOJO. Then until the train arrived the terminal, 5 members continued to spread the noise out.

After Noise Train, we moved to Seizan, a famous Japanese hotel with hot spring. Onsen is a Japanese word for hot spring. In addition to 4 members above except Junji Hirose, Doraptron (Doravideo + Atsuhiro Ito) and Kazuo Imai performed there. Precisely speaking, Doraptron played first, then Kazuo Imai.
Yoshihide Otomo + Hijokaidan performed last. That's Noise Onsen.

Both are the parts of Festival Fukushima 2012. Very fantastic experience!!!
You can watch the movie in this blog.

http://blog.goo.ne.jp/googoogoo2005_01/e/403a8f33c8bc1262b0b6bbb68ec72a32

jeko
Dat zou dus hier nooit kunnen dit soort toffe experimenten.

Vandaag uit:

End of Summer batch!

jeko
Gister m'n bestelde tape duplicator binnen.
Beetje bang dat het een kat in de zak is, want is een mono apparaat!
Nou kan ik een trend zetten met uitsluitend mono cassettes maar weet het niet.
Vooral hnw moet het toch hebben van de verschillen tussen links en rechts.

Wacht overigens nog op een omvormer om van 110 volt 230 volt te maken, maar dat is nog op te lossen.
Van mono stereo maken lijkt me niet te doen.

Kortom

sendotsklin
oei balen

nu moet ik zeggen dat al mijn walls gewoon mono zijn, dus als het echt niets voor je is wil ik hem wellicht wel van je overnemen

jeko
Are you serious! Ik bedoel dat jou walls mono zijn? Is me eigenlijk nooit opgevallen!
Hm, bied misschien toch perspectief

sxesven
ik heb zowel mono als stereo walls gedaan, beide hebben wel hun charme wmb. Vind in ieder geval dat panning niet altijd nodig is Dus mogelijkheden genoeg, hoewel ik snap dat je het wat beperkt kan vinden, en zeker als het andermans werk betreft is men misschien wat pickier...

sxesven
sxesven schreef:
man dit is ehct zon mindfuck whu ik snap er echt gene fuck van

(afbeelding)

YESASIA: Wow War Techno (Japan Version) CD - Saori@destiny - Japanese Music - Free Shipping

tis net of ik mn eigen fanchick heb

trouwens echt facking geweldig dit zeg alleen wow war techno niet zo helaas (wel geniale clip), maar de rest Breathe Breathe Breathing

jeko
sxesven schreef:
ik heb zowel mono als stereo walls gedaan, beide hebben wel hun charme wmb. Vind in ieder geval dat panning niet altijd nodig is Dus mogelijkheden genoeg, hoewel ik snap dat je het wat beperkt kan vinden, en zeker als het andermans werk betreft is men misschien wat pickier...

Ik denk dat ik een sublabeltje ga beginnen. Muzikaal Kabaal monoise series. Of zoiets.
Voor andere wordt idd wel wat moeilijker.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:28 uur

geplaatst: vandaag om 15:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.