MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sxesven
u mag geen smileys?

om muziek gaat het hier natuurlijk al helemaal niet

sendotsklin
http://www.myspace.com/vide...

Hier een live video van het desbetreffende KZ9 optreden!

sxesven
ha, fucking nice vette screams

lange liedjes trouwens, de fuk

sendotsklin
Ik heb me aangemeld voor de 2012-13 HNW cassette swap club op harshnoisewall
er zijn nog wat plaatsen vrij volgensmij, dus als jullie mee willen doen

jeko
Done!

Edit:

sendotsklin
Cool, leuk idee ook zon cassette swap

Vanmiddag nog even bij worm geweest, en daar een 10x floppy disc compilatie gekocht genaamd "The Low Times Of Hi-Fi" ik ga er straks eens even voor zitten

sxesven
cool beans floppy-releases

cassetteswap sla ik over, helaas is mn zooi te onbetrouwbaar

nieuw incaps interview btw meteen ff lezen dus

Musique Machine / Multi-Genre Music Magazine - musiquemachine.com

sendotsklin
Er komt deze week nog een nieuwe Sendot Sklin C10 aan!
"fieldrecordings" echter zijn alle opnames op deze releases op overdekte locaties opgenomen

sendotsklin
Zojuist alle 4 de nieuwe Vagary releases besteld!

Waar onder deze geniale release:

(afbeelding)

Small Hours - ‘Clangers’

Ok, so I admit I went a little bit overboard with this one. This is my HNW tribute to one of the greatest shows of all time - ‘The Clangers’!!

In the package, you will receive a 7” Anti Record (only play if you really don’t like your record player), a tape, a minidisc (lovers of obscure formats - rejoice!) and best of all, a hand knitted Clanger!!! This comes packaged in a ‘spotty’ presentation bag.

In a very limited edition of 4 copies.

Met een beetje geluk gaan mijn tapes vandaag nog op de bus. Jelle, misschien zit er voor jou ook nog eentje in, maar dat is even afwachten,

Edit: wat oorspronkelijk kant b is, zal op een USB stick staan. Mijn cd speler van mn cassette radiootje is nu definitief dood verklaard.

jeko
ThirdEyedCitizen schreef:
Jelle, misschien zit er voor jou ook nog eentje in, maar dat is even afwachten,

Heel graag

sxesven
Alchemy Box Is Stupid is eindelijk onderweg, fuck yay

sendotsklin
Vette shit!
Ik wacht nog even tot hij in een amerikaanse of europese distro verschijnt

sxesven
ben benieuwd wie m allemaal op gaan pikken, en benieuwd wat ie hier gaat kosten. Hij was ongeveer 130 shipped bij amazon, maar goed, daar komen nog wel inklaringskosten bij, dus uiteindelijk zal het daar net zo duur zijn als ie hier wordt denk ik

toch vet, met een beetje mazzel volgende week al op de mat, meteen mn laatste vakantieweek, dus die kan ik goed besteden

noise from trading cards eindelijk binnen, en wat een retevette hijokaidan weer lijstje

1. Modern
2. Romance.
3. Polar Nights Live
4. Noise from Trading Cards
5. Windom
6. Viva Angel
7. Tapes
8. The Last Recording Album
9. Zouroku no Kibyou

NfTC is echt de fuuuuck, openingtrack is een beetje als de afsluiter van Windom en ook met Masami Akita op drums maar echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel noisier en chaotischer, heerlijk. Die shrieks van Junko toch ook, jezus, daar kan toch niks tegenop track 2 is classic shredding HN met alleen jojo en mikawa, puur gegier en geschreeuw, jammer dat het maar 13 minuten duurt de livetrack klinkt wat brakker maar ademt dezelfde sfeer, plus junko

shitballs, kom ik bij het postkantoor, is 1 van de 2 pakketjes een paar millimeter te dik voor brievenbus. Zat een kilo plakband omheen, dus maar duur verzonden. Jammer is het wel.

jeko
Duidelijk nog te weinig verzend ervaring

sxesven
tip: altijd eerst ff bij je eigen brievenbus proberen en zonodig het pakje opnieuw inrichten

soooooon:

(afbeelding)

matige kwaliteit (telefoon) maar zien er dik uit ins echt

bid voor mn dubapparatuur

gelijk hebben jullie, was ook dom. maja

jeko
Cassettes zijn zo tof! Ben hard opzoek naar een tape duplicator, om in de toekomst alleen nog tapes uit te gaan brengen.

Ik denk dat sommige noise te hi-fi is voor casette. Kevin Drumm, sommig Prurient materiaal, wat Merzbow. Voor echt HN(W) werkt het vaak wel erg goed.

Mijn ouders hebben nog een oude dubbel casette deck. Zal er in de toekomst eens naar vragen, mocht dat nodig zijn hier.

jeko
Heb deze op het oog en ben in onderhandeling voor een véééél goedkoper exemplaar!

Tape Duplicator

sendotsklin
das toch wel handig zon tape duplicator, eigenlijk het zelfde als wat ik nu doe..een dubbel cassette deck. alleen een backup zou wel handig zijn

cassettes zijn zeker tof, ik ga vanaf nu ook enkel nog tapes doen..dus mocht iemand nog 3" cd-r's willen ik heb nog een stapeltje van 50 liggen:P

(afbeelding)

sendotsklin
Ik zat vanmiddag op mijn werk de krant te lezen, ik krijg spontaan zin in een Pussy Riot tribute compilatie tape

sxesven
hehe, ja, wat een vage shit zeg

3"s misschien gebruiken voor een H5 & TN6 CDr-etje? misschien wel I'm In Noisecore Trouble?

jeko
sxesven schreef:

3"s misschien gebruiken voor een H5 & TN6 CDr-etje? misschien wel I'm In Noisecore Trouble?

Dat zou zo maar kunnen! Frontje is iig al

sendotsklin
Fyarl tapeje is binnen, het is weer een leuke release geworden

sxesven

jeko
Hee dat klinkt fijn!

sxesven
Ik kan eindelijk tapejes dubben

Gast
geplaatst: vandaag om 12:06 uur

geplaatst: vandaag om 12:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.