Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 14 augustus 2012, 00:10 uur
u mag geen smileys?

om muziek gaat het hier natuurlijk al helemaal niet

om muziek gaat het hier natuurlijk al helemaal niet
0
sxesven
geplaatst: 14 augustus 2012, 00:26 uur
ha, fucking nice
vette screams 
lange liedjes trouwens, de fuk
vette screams 
lange liedjes trouwens, de fuk
0
sendotsklin
geplaatst: 14 augustus 2012, 10:56 uur
Ik heb me aangemeld voor de 2012-13 HNW cassette swap club op harshnoisewall 
er zijn nog wat plaatsen vrij volgensmij, dus als jullie mee willen doen

er zijn nog wat plaatsen vrij volgensmij, dus als jullie mee willen doen

0
sendotsklin
geplaatst: 14 augustus 2012, 20:35 uur
Cool, leuk idee ook zon cassette swap 
Vanmiddag nog even bij worm geweest, en daar een 10x floppy disc compilatie gekocht genaamd "The Low Times Of Hi-Fi" ik ga er straks eens even voor zitten

Vanmiddag nog even bij worm geweest, en daar een 10x floppy disc compilatie gekocht genaamd "The Low Times Of Hi-Fi" ik ga er straks eens even voor zitten

0
sxesven
geplaatst: 14 augustus 2012, 21:42 uur
cool beans
floppy-releases 
cassetteswap sla ik over, helaas is mn zooi te onbetrouwbaar
nieuw incaps interview btw
meteen ff lezen dus 
Musique Machine / Multi-Genre Music Magazine - musiquemachine.com
floppy-releases 
cassetteswap sla ik over, helaas is mn zooi te onbetrouwbaar

nieuw incaps interview btw
meteen ff lezen dus 
Musique Machine / Multi-Genre Music Magazine - musiquemachine.com
0
sendotsklin
geplaatst: 14 augustus 2012, 23:08 uur
Er komt deze week nog een nieuwe Sendot Sklin C10 aan! 
"fieldrecordings" echter zijn alle opnames op deze releases op overdekte locaties opgenomen

"fieldrecordings" echter zijn alle opnames op deze releases op overdekte locaties opgenomen
0
sendotsklin
geplaatst: 14 augustus 2012, 23:21 uur
Zojuist alle 4 de nieuwe Vagary releases besteld!
Waar onder deze geniale release:

Waar onder deze geniale release:

Small Hours - ‘Clangers’
Ok, so I admit I went a little bit overboard with this one. This is my HNW tribute to one of the greatest shows of all time - ‘The Clangers’!!
In the package, you will receive a 7” Anti Record (only play if you really don’t like your record player), a tape, a minidisc (lovers of obscure formats - rejoice!) and best of all, a hand knitted Clanger!!! This comes packaged in a ‘spotty’ presentation bag.
In a very limited edition of 4 copies.
Ok, so I admit I went a little bit overboard with this one. This is my HNW tribute to one of the greatest shows of all time - ‘The Clangers’!!
In the package, you will receive a 7” Anti Record (only play if you really don’t like your record player), a tape, a minidisc (lovers of obscure formats - rejoice!) and best of all, a hand knitted Clanger!!! This comes packaged in a ‘spotty’ presentation bag.
In a very limited edition of 4 copies.

0
geplaatst: 16 augustus 2012, 14:05 uur
Met een beetje geluk gaan mijn tapes vandaag nog op de bus. Jelle, misschien zit er voor jou ook nog eentje in, maar dat is even afwachten, 
Edit: wat oorspronkelijk kant b is, zal op een USB stick staan. Mijn cd speler van mn cassette radiootje is nu definitief dood verklaard.

Edit: wat oorspronkelijk kant b is, zal op een USB stick staan. Mijn cd speler van mn cassette radiootje is nu definitief dood verklaard.
0
jeko
geplaatst: 16 augustus 2012, 15:23 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Jelle, misschien zit er voor jou ook nog eentje in, maar dat is even afwachten,
Jelle, misschien zit er voor jou ook nog eentje in, maar dat is even afwachten,

Heel graag

0
sxesven
geplaatst: 17 augustus 2012, 08:26 uur
Alchemy Box Is Stupid is eindelijk onderweg, fuck yay 

0
sendotsklin
geplaatst: 17 augustus 2012, 08:44 uur
Vette shit! 
Ik wacht nog even tot hij in een amerikaanse of europese distro verschijnt

Ik wacht nog even tot hij in een amerikaanse of europese distro verschijnt
0
sxesven
geplaatst: 17 augustus 2012, 11:01 uur
ben benieuwd wie m allemaal op gaan pikken, en benieuwd wat ie hier gaat kosten. Hij was ongeveer 130 shipped bij amazon, maar goed, daar komen nog wel inklaringskosten bij, dus uiteindelijk zal het daar net zo duur zijn als ie hier wordt denk ik
toch vet, met een beetje mazzel volgende week al op de mat, meteen mn laatste vakantieweek, dus die kan ik goed besteden
noise from trading cards eindelijk binnen, en wat een retevette hijokaidan weer
lijstje
1. Modern
2. Romance.
3. Polar Nights Live
4. Noise from Trading Cards
5. Windom
6. Viva Angel
7. Tapes
8. The Last Recording Album
9. Zouroku no Kibyou
NfTC is echt de fuuuuck, openingtrack is een beetje als de afsluiter van Windom en ook met Masami Akita op drums maar echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel noisier en chaotischer, heerlijk. Die shrieks van Junko toch ook, jezus, daar kan toch niks tegenop
track 2 is classic shredding HN met alleen jojo en mikawa, puur gegier en geschreeuw, jammer dat het maar 13 minuten duurt
de livetrack klinkt wat brakker maar ademt dezelfde sfeer, plus junko 
toch vet, met een beetje mazzel volgende week al op de mat, meteen mn laatste vakantieweek, dus die kan ik goed besteden

noise from trading cards eindelijk binnen, en wat een retevette hijokaidan weer
lijstje1. Modern
2. Romance.
3. Polar Nights Live
4. Noise from Trading Cards
5. Windom
6. Viva Angel
7. Tapes
8. The Last Recording Album
9. Zouroku no Kibyou
NfTC is echt de fuuuuck, openingtrack is een beetje als de afsluiter van Windom en ook met Masami Akita op drums maar echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel noisier en chaotischer, heerlijk. Die shrieks van Junko toch ook, jezus, daar kan toch niks tegenop
track 2 is classic shredding HN met alleen jojo en mikawa, puur gegier en geschreeuw, jammer dat het maar 13 minuten duurt
de livetrack klinkt wat brakker maar ademt dezelfde sfeer, plus junko 
0
geplaatst: 17 augustus 2012, 14:14 uur
shitballs, kom ik bij het postkantoor, is 1 van de 2 pakketjes een paar millimeter te dik voor brievenbus. Zat een kilo plakband omheen, dus maar duur verzonden. Jammer is het wel.
0
sxesven
geplaatst: 17 augustus 2012, 15:45 uur
tip: altijd eerst ff bij je eigen brievenbus proberen en zonodig het pakje opnieuw inrichten 
soooooon:

matige kwaliteit (telefoon) maar zien er dik uit ins echt
bid voor mn dubapparatuur

soooooon:

matige kwaliteit (telefoon) maar zien er dik uit ins echt
bid voor mn dubapparatuur

0
jeko
geplaatst: 17 augustus 2012, 17:04 uur
Cassettes zijn zo tof! Ben hard opzoek naar een tape duplicator, om in de toekomst alleen nog tapes uit te gaan brengen. 

0
geplaatst: 17 augustus 2012, 17:41 uur
Ik denk dat sommige noise te hi-fi is voor casette. Kevin Drumm, sommig Prurient materiaal, wat Merzbow. Voor echt HN(W) werkt het vaak wel erg goed.
Mijn ouders hebben nog een oude dubbel casette deck. Zal er in de toekomst eens naar vragen, mocht dat nodig zijn hier.
Mijn ouders hebben nog een oude dubbel casette deck. Zal er in de toekomst eens naar vragen, mocht dat nodig zijn hier.
0
sendotsklin
geplaatst: 17 augustus 2012, 17:52 uur
das toch wel handig zon tape duplicator, eigenlijk het zelfde als wat ik nu doe..een dubbel cassette deck. alleen een backup zou wel handig zijn 
cassettes zijn zeker tof, ik ga vanaf nu ook enkel nog tapes doen..dus mocht iemand nog 3" cd-r's willen ik heb nog een stapeltje van 50 liggen:P

cassettes zijn zeker tof, ik ga vanaf nu ook enkel nog tapes doen..dus mocht iemand nog 3" cd-r's willen ik heb nog een stapeltje van 50 liggen:P

0
sendotsklin
geplaatst: 17 augustus 2012, 18:18 uur
Ik zat vanmiddag op mijn werk de krant te lezen, ik krijg spontaan zin in een Pussy Riot tribute compilatie tape 

0
sxesven
geplaatst: 17 augustus 2012, 22:50 uur
hehe, ja, wat een vage shit zeg 
3"s misschien gebruiken voor een H5 & TN6 CDr-etje? misschien wel I'm In Noisecore Trouble?

3"s misschien gebruiken voor een H5 & TN6 CDr-etje? misschien wel I'm In Noisecore Trouble?

0
jeko
geplaatst: 18 augustus 2012, 06:59 uur
sxesven schreef:
Dat zou zo maar kunnen! Frontje is iig al

0
sendotsklin
geplaatst: 19 augustus 2012, 21:10 uur
Fyarl tapeje is binnen, het is weer een leuke release geworden 

* denotes required fields.