MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sxesven
Heeft iemand trouwens nog wat bruikbare C60s liggen die ik kan overnemen? Ik heb wel een zootje liggen, maar daar zitten allemaal dikke TDK-stickers op en dat vind ik iets te fugly. Heb ook wel wat van die standaard pakjes liggen maar wil graag merkloze shells. Anyone?

sendotsklin
Jewel

Ik heb nog aardig wat zwarte C90's liggen, langer dan je vroeg maar wellicht toch bruikbaar?

sxesven
Ja, zou ook nog wel een mogelijkheid zijn idd hoewel die ook wel weer perfect zouden zijn voor metselwerken oid kan eventueel ook nog zelf bij duplicase bestellen als het nodig is

jewel is bijna klaar, nog eentje dubben en maandag de hoesjes maken

jeko
Goed bezig jongens

Heb wel eens geprobeerd om bij duplicase te bestellen maar was uiteindelijk toch goedkoper bij tapeline!

Binnenkort de nieuwe Chantal tape

http://i85.photobucket.com/albums/k67/JETRO_03/Chantal-Loves-Homer.jpg

later Caoine en Fyarl

sendotsklin
Vet Jelle!

Zojuist besteld:
http://www.hypercustom.com/nicenoise_files/image002.jpg

Toch wel een leuk boekje nu ik weer bezig ben met gitaar spelen

Nieuwe Chantal met Homer? Hebben uiteraard. Tof!

sxesven
nice jelle, ik meende al simpsons te spotten op je tv vorige keer

also, jewel is opperdepop, nogmaals, als iemand nog graag een exemplaar wil laat het ff weten

wat is jewel? ik denk dat ik je aankondiging gemist heb.

sxesven
laatste post op de vorige pagina

http://i.imgur.com/0dGqQkI.jpg

sxesven
Woei, wat een fucking vet nieuws opeens vandaag - er zit een reissue aan te komen van een heule oude tape van Fumio Kosakai, Earth Calling, op LP. Is dat nog eens even gruwelijk tof godverdomme hij heeft in de jaren '80 een paar solotapes gedaan maar die dingen zijn niet meer aan te komen natuurlijk, staat van de Earth Calling tape een exemplaar op Discogs voor 299 dikke ponden. Heel benieuwd. Heb weleens een stukje gehoord van een andere tape, The Warm Garden, en dat klonkt echt geweldig, dus heb hier dik veel zin in

http://i.imgur.com/TCTQ0Nq.jpg

/edit

Ff heen en weer gemaild met Pete en die zei dat als deze goed genoeg loopt ze mogelijk ook The Warm Garden zullen doen

sxesven

godver

ff de subs aanzetten, nog meer plezier

With Hosts Alice Sailor and David Hopkins, from Kansai TV 1994. Supplemental media for the 2013 book Japanoise: Music at the Edge of Circulation (Duke UP). More at www.japanoise.com.

fuck i neeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddd

http://i.imgur.com/oxjsXnF.jpg

sendotsklin
Japanoise
€17.97 en free shipping

man man man die Hijokaidan video

sxesven
excellent, die ga ik asap bestellen dus

jeko
Boek besteld

sxesven
AUDIO SERVICE Online-Shop - audio-service.biz

Ziet er aardig uit, moet eens ff goed uitpluizen wat het kost maar sowieso is verzending wat goedkoper dan bij tapeline

sendotsklin
Nice
inderdaad even goed bekijken, ik heb namelijk een stapel C20's nodig

sendotsklin

sxesven
Hehe, ja, daar postte ik pas over

sendotsklin
Haha, ja ik kreeg de link net doorgestuurd van een maat van me

sendotsklin
Bij selecta sound heb ik een aantal jaar geleden een bestelling geplaatst, vrij snelle levering.

jeko
Wat leuk nieuw spul van collega noise dude JK.
Vagary Records

sendotsklin
Duplicase nog even doorgenomen, zou me 1,22 per C20 tape kosten gedubbed en met stickers

sendotsklin
Zondag 29 December Ver uit de Maat festival bij Worm met onder andere Svartvit, Audioterreur(peter zincken) en lsd mossel

Linkje

jeko
Ik ben erbij

Tevens verkrijgbaar in de Worm Shop een deel van de Muzikaal Kabaal releases!

Sietse
ik misschien ook

Hierbij mijn poging tot noise maken. HN(W) schuurwerk door een dvd-ruis rip te bewerken en wall omdat ik nog niet weet hoe ik in de loop van een nummer lagen toevoeg of vervorm oid Ik hoor het graag als het erg noob / of iets is

Soundcloud

Dat soort dingen kunnen wel, ik heb het bijvoorbeeld eens met een radiotuner gedaan, maar je dvd ruis onderwijl eens verzetten naar een andere frequentie toonhoogte, of ga met de bas en treble spelen anders, zodat je ruis niet hetzelfde blijft?

Gaat dat met audition? Of audacity

vast ook wel, maar als je opneemt, je kunt die ruis toch wel veranderen door op je installatie van frequentie te wisselen, of je bas juist hoger of lager te zetten? Het gaat erom dat je de klankkleur wijzigt

Gast
geplaatst: vandaag om 07:44 uur

geplaatst: vandaag om 07:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.