MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
Sietse
Ik hoop het ook van Vatican Analog, maar ze hebben er wel weer heel erg veel zin in. Dus moet goed komen, al zal het wel minder vaak zijn dan "vroeger" omdat ze nu niet meer allemaal in Tilburg wonen.

Linus Van Pelt
Sietse schreef:
Ik hoop het ook van Vatican Analog, maar ze hebben er wel weer heel erg veel zin in. Dus moet goed komen, al zal het wel minder vaak zijn dan "vroeger" omdat ze nu niet meer allemaal in Tilburg wonen.

Den Haag/Tilburg, Tilburg, Korea en Berlijn toch .

Ik zal volgende keer ook wel proberen te komen als jij speelt (of een andere artiest waar ik iets van ken). Is er in ieder geval één extra jongere bij

Zit nu trouwens wat van Svartvit te luisteren op bandcamp, La Nuit N'est Pas Noire, klinkt wel erg tof!

Sietse
Linus Van Pelt schreef:
(quote)

Den Haag/Tilburg, Tilburg, Korea en Berlijn toch .

Zoiets...Nog een keer Tilburg erbij en Den Haag mag je weg laten (Steffan woont daar niet, is daar alleen erg vaak om dat zijn vrouw er woont)

hmm, is het niet gebruikelijk voor man en vrouw om samen te wonen? . Geen idee hoor, maar best vreemd.

Linus Van Pelt
Sietse schreef:
(quote)

Zoiets...Nog een keer Tilburg erbij en Den Haag mag je weg laten (Steffan woont daar niet, is daar alleen erg vaak om dat zijn vrouw er woont)

Insider. Ik ga me eigen collectief oprichten ofzo in Tilburg, nog vrijwilligers? Sietse wil je beschermgod/boegbeeld worden?

ThirdEyedCitizen schreef:
hmm, is het niet gebruikelijk voor man en vrouw om samen te wonen? . Geen idee hoor, maar best vreemd.

Goede christelijke gedachte van je , nee als je werk in Tilburg zit en je vrouw werkt in Den Haag plus er een rechtstreekse trein is vanuit beide steden lijkt het me erg simpel. Als je relatie sterk genoeg is overleef je dat wel.

Sietse wil je beschermgod/boegbeeld worden?

Een kat is in Egypte het symbool van de vruchtbaarheid? Joost ik weet niet of je Sietse als beschermgod wil?

Sietse
Linus Van Pelt dat heet geen geen insider, dat heet vriend

ThirdEyedCitizen ze woonden eerst ook samen, maar zij is een opleiding gaan volgen die alleen in Den Haag te doen is en daar moet ze ook bij werken op onregelmatige tijden.

Maar goed we dwalen heel erg af.

En nee ik wil geen boegbeeld zijn van een collectief in Tilburg

Linus Van Pelt
Jammer .

Even back on track:
Ik ben zelf bezig met wat noise dingen en het begint een beetje vorm te krijgen. Hoog waarschijnlijk eind dit jaar nog een split release met een maat van me.

sxesven
leuk, ben benieuwd wat voor soort shit mogen we verwachten?

van mijn hand binnenkort (eindelijk, huzzah!) de eerste 20 buffy-tapes (HNW) op Vagary

jeko
Linus Van Pelt schreef:

Hoog waarschijnlijk eind dit jaar nog een split release met een maat van me.

Oh, dat schiet al op. (maar wel tof )

Linus Van Pelt
sxesven schreef:
leuk, ben benieuwd wat voor soort shit mogen we verwachten?

van mijn hand binnenkort (eindelijk, huzzah!) de eerste 20 buffy-tapes (HNW) op Vagary

Power electronics in de ramleh hoek nu nog vooral maar ben wel bezig met wat andere elementen er in te krijgen met mijn minimale setup(een akai minimak en wat bas en distortion pedalen) maar grote kans dat het wel die richting blijft ingaan.

sxesven
Bestel ik een zootje 8CM CDrs + sleeves bij iwonatec, hebben al die kutsleeves een plakrand in het midden. Kutzooi.

Sietse
een plakrand in het midden? Hoe dan?

jeko
Ja die dingen ken ik wel. Zijn zwaar irritant. Als je de cd uit de sleeve haalt, blijft die soms aan de plakrand kleven.

Linus Van Pelt
Ohja de purging light cassete staat nu ook op bandcamp, ik vind hem persoonlijk erg goed:

Endlessness Of Desire | Purging Light - purginglight.bandcamp.com

sxesven
Hey, tof, was al een tijdje benieuwd, meteen maar ff besteld ff aan het previewen nu (zit op m'n werk, dus niet al te luid ) en klinkt tof

sxesven
op special interests forum:

Looks like The Hijokaidan The Neverending Story Of The King Of Noise 4XCD is getting reissued with 4 bonus tracks.

gli|-t0_ch
Geen idee of hij al geplaatst is, maar altijd leuk om te zien.

Kingdom of Noise

Helaas is de kwaliteit niet echt goed, maarja, noise.

Sietse
Alle opnames van Optimus Prime Noisefest IV zijn nu online te beluisteren/downloaden/kopen

VA 49: Optimus Prime Noisefest 4 | Vatican Analog - vaticananalog.bandcamp.com

Hoe kom je aan Hairy Ghosts 'R' dead

En wanneer kunnen we de nieuwe Panic op BB verwachten en wat wordt het voor soort nois?

jeko
Môrthul schreef:
Hoe kom je aan Hairy Ghosts 'R' dead

Zelfde vraag!

En de buffy tapes wil ik hebben

sxesven
ik zal straks even gaan zitten voor het hairy ghosts relaas

tevens zag ik dat er een nieuwe fyarl-tape aankomt ik wil er eentje

gli|-t0_ch
Heeft iemand nog de geluidsfiles van de MM HNW-comp mss ?

jeko
Vanaf vandaag verkrijgbaar:

Fyarl - Koffietafelmuziek door Frank (ThirdEyedCitizen)

http://i85.photobucket.com/albums/k67/JETRO_03/Blogfoto-600.jpg

Muzikaal Kabaal

sendotsklin
Netjes jongens! zowel Panic als Fyarl

sxesven
hebbon!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:11 uur

geplaatst: vandaag om 18:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.