MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sendotsklin
ik zal vandeweek even een lijstje typen

sxesven
bumpje voor deze, niemand die hijokaidan/incaps wil? T_T heb ze zelf dubbel, vandaar... bod doen mag ook

Bachir Gemayel - St Charbel (35)
C.C.C.C. & Nocturnal Emissions - The Beauty of Pollution (40)
Die Reitenden Leichen - It's Going to Be a Blood Red Night (20)
Die Reitenden Leichen - Teuflisch Werk (20)
Die Reitenden Leichen - Statik Fanatik (30)
Golden Rain - Praise the Whore (10)
Keiji Haino - Global Ancient Atmosphere (10)
Hijokaidan - Noise from Trading Cards (12,50)
Incapacitants - Operorue (12,50)
Insurgent - A Call to Arms (15)
Masonna - Shock Rock (12,50)
Vomir - Untitled microcassette (12,50)

Linus Van Pelt
ThirdEyedCitizen schreef:
Kevin Drumm / Jason Lescalleet - The Abyss (CD) at Discogs tof albumpje tot dusver.. Met 120 minuten wat ambitieus, pretentieus misschien wel, maar het is lekker gevarieerd. Drones, ambient, scheurende noise, pijnlijke piepjes (denk Prurient - Ribcage) en onhoorbare sub-bas. Vooral de 33 minuten durende titeltrack is donker. Ik hoor vooral in het begin niet echt duidelijk klanken, maar toch trilt mn hele huis. Cd 2 heb ik overigens nog niet gehoord, dat is een track van 49 minuten die een hele kant beslaat.

Lescalleet werk de laatste jaren is extreem boeiend geweest, het prachtige Photographs met cult-held Graham Lambkin was een van mijn favoriete platen van vorig jaar. Live ook prachtig, is hij vooraal aan de weer met dia projecties en een hoop tapemachines. Opende toen voor Noveller toen ik hem zag

sxesven schreef:
bumpje voor deze, niemand die hijokaidan/incaps wil? T_T heb ze zelf dubbel, vandaar... bod doen mag ook

Willen wel Sven, als je ff kan wachten tot na mn verjaardag (16e, krijg vast nog wel wat geld), neem ik ze wel van je over. Die 2 dus...

sxesven
sorry, nu net verkocht via discogs

haha geen probleem.

Nieuw noise nummer van mijn kant, hoor graag wat jullie er van vinden

Tuning by Morthûl - Hear the world?s sounds - soundcloud.com

oh dat is heel fijn!

sxesven
nice, straks ff checken

Sietse
inderdaad een noise nummer

(het ging aan me voorbij als of ik gewoon de radio had opstaan, das eigenlijk niet zo'n goed teken om heel eerlijk te zijn, maar dat kan te maken hebben met dat ik ook gewoon andere dingen aan het doen was, die ook moeten gebeuren...later nog een keer er voor zitten).

sxesven
sorry, heb een week in het ziekenhuis gelegen dus mijn kop stond er niet naar, asap ff checken alsnog

Sietse
dude, toch niets ernstigs hoop ik heh?

sxesven
Wel degelijk, al gaat het gelukkig weer relatief beter (ben gisteren weer thuis gekomen). Vorige week vrijdag na een dag fris en fruitig werken 's avonds plots heel ziek geworden; midden in de nacht in het ziekenhuis opgenomen met septische shock. Bloeddruk 50/20, kon niet meer zelfstandig ademen en lichaamsfuncties waren aan het uitvallen. Bleek een zware bloedvergiftiging te hebben n.a.v. een hevige dubbele longontsteking. Twee dagen op de IC gelegen en daarna nog een paar dagen op de longafdeling. Nu dus thuis iig, relatief al een stuk beter ivm zaterdagnacht, al voel ik me nu nog beroerd en lig ik heel de dag op bed. Ben nog wel een paar weken uit de running. Maar hey, aan de beterende hand yo.

Ik kan me voorstellen dat je geen zin had in noise. Hard verschieten! Maar beterschap gewenst, makker :kiss:

Was maar een probeelseltje

Aii dat is niet niks! Gelukkig is het ergste nu voorbij, beterschap in ieder geval!

oei, beterschap Sven! Klinkt heftig.

jeko
Idem!
Wel een mooi thema voor een nieuwe noise release

tuktak
Haha, ik dacht hetzelfde.

Acute respiratory distress syndrome

Rustig aan dan! Heavy shit.

Sietse
Shit, heftig Sven.

Rustig aan doen en hopelijk snel beterschap.

Beterschap Sven (als niet-noiseganger)! Vroeger jaarlijks longontstekingen gehad, heel lang al niet meer gelukkig.

Beterschap Schvennie.

DjFrankie (moderator)
Sven beterschap kerel.

sxesven
thanks dudes en dudette

sxesven
Môrthul schreef:

Remixje:

Sietse
Hmm, ik denk dat mijn buren ongeveer net zo hard schrokken als ik...in mijn geval gewoon vanwege het harde volume, zij waarschijnlijk omdat ze dachten dat de wereld opeens verging.

sxesven
harsh noise eh

sxesven

jeko
Môrthul schreef:

sxesven schreef:
(quote)

Remixje:

(embed)

Voor een probeersel, best wel goed
Gebruik je toevallig dit apparaatje?
http://cranksturgeon.com/dcglil.jpg

Remix ook lekker hoor!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:33 uur

geplaatst: vandaag om 09:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.