MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sendotsklin
Ik had m ook al liggen, net eens opgezet.
wow, inderdaad meesterlijk!

sxesven
ik ga nu de hnw-comp in elkaar zetten, als ie klaar is zal ik m ff uploaden en rondsturen zal ook ff berekenen hoeveel ie gaat kosten afhankelijk van oplage

jeko

sxesven
komt er zo aan, ben aan t uploaden voorlopige mix, input nog welkom natuurlijk!

sendotsklin
Heb de mix net even (vlug)beluisterd, ik zeg niks meer aan doen

sxesven
mooi

overigens binnenkort beschikbaar op floppy:

(afbeelding)
Panic - SUPER METRHNW

8-bit wall in een toepasselijke editie van 8

jeko
Vasthouden!

sendotsklin
Ook eentje voor mij aub!

tuktak
floppy ik heb nog een commodore 64 staan...

Fyarl is coming, soon....be prepared.!

sxesven
is awesome

jeko
sendotsklin schreef:
Heb de mix net even (vlug)beluisterd, ik zeg niks meer aan doen

Dat zeg ik ook!

ThirdEyedCitizen schreef:
Fyarl is coming, soon....be prepared.!

Die snap ik niet!

Ik maak noise en zo ga ik heten.

jeko
Echt! Zou super gaaf zijn

Heb net de Metselwerken beluisterd en vind het geheel erg goed geworden! Petjes af!

Jep, 1 track af, binnenkort beginnen aan de 2e, 20/25 minuten, heb ik alvast een leuk eptje vol.

sxesven
hulde voor de buffyreferentie trouwens, world needs moar buffy noise

sxesven

tnx. en mooie aflevering, the body

sxesven
eensch! een van mijn favorieten & daar is de panic buffyserie mee begonnen, living conditions staat er ook op en heb materiaal voor o.a. the gift, seeing red, double meat palace, chosen etc. al in de steigers staan hopelijk begin volgend jaar eerste fysieke releases

re: hnw comp, gijs stelde dit voor qua sample, zie het filmpje wat ik meestuurde in de pm

vanaf 5:34 tot en met 6:05, en dan kant B van 6:05 tot en met 6:20

agree y/y?

jeko
Schijnt leuk te zijn Buffy the Vampire Slayer, maar moet bekennen dat ik er nog nooit wat van gezien heb, schaam, schaam.

sxesven
ja, fantastisch vooral seizoen 4-7 doen het voor mij trouwens, als je er ooit bij seizoen 1 aan begint en het beklijft niet meteen, vrees dan niet, wmb is de serie pas miv seizoen 2 en 3, en pas volledig vanaf seizoen 4, het creature-of-the-week niveau ontstegen. elk seizoen is wel de moeite waard, verder, hoor, zitten ook in 2 en 3 echt briljante afleveringen (tevens drusilla, angel, etc.).

seizoen 3 man . Zeker favoriet hier. Homecoming, Bandcandy, Doppelgangland Plus ik vond Riley irritant, dusja 4, meh.

sxesven
goed, 3-7, maar met het achterlaten van de high school is de serie er wmb alleen maar op vooruit gegaan, zodoende mijn 4-7 liefhebberij maar 3 hehe, ja, riley is een kneusje, maar dat moest ie ook wel zijn buffy @ college = WIN

ik mis je stem hier btw

jeko
Bij de weg, nog mensen belangstelling voor een
Jaratondo - Echo Orbit schijfje? Alle hoesjes handgemaakt en verschillend van uiterlijk , limited to 20.

(afbeelding)

3,50 of te ruil (liever zelfs)

sxesven
maar uiteraard! ziet er vet uit

jeko
Ik hou er een vast! Ruilen voor je floppy?

Nog tien over nu!

ruilen voor mijn EP, wanneer ie uitkomt? Geen idee wanneer dat is wel, tegen die tijd heb jij alweer 2 nieuwe. In dit tempo dat je nu gaat

sxesven
ruil voor floppy = uitstekend uiteraard

jeko
ThirdEyedCitizen schreef:
ruilen voor mijn EP, wanneer ie uitkomt? Geen idee wanneer dat is wel, tegen die tijd heb jij alweer 2 nieuwe. In dit tempo dat je nu gaat

LOL. . Dit forum geeft ook een behoorlijke noiseboost en met dit suffe weer kan je ook niks anders dan muziekmaken

tuktak
fysiek delen is voor mij momenteel wat lastig, als dank voor de toffe TRAITORS en Ikodora '65 hier wat nieuw digitaal spul voor dit gave topic:

IMG_9041 - Thodol I & II

Gast
geplaatst: vandaag om 22:25 uur

geplaatst: vandaag om 22:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.