Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 11:22 uur
Jezus, jullie hebben het tempo er inderdaad inzitten
Ik vind het echt grappig om jullie hier zo bezig te zien (dit topic staat nog altijd in mijn updates), helemaal blij met elkaars werk
Ik heb trouwens een vraagje, gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom kiezen jullie ervoor om af en toe met floppy's en cassette's e.d. te werken? De charme, of uit praktische overwegingen?
Ik vind het echt grappig om jullie hier zo bezig te zien (dit topic staat nog altijd in mijn updates), helemaal blij met elkaars werk
Ik heb trouwens een vraagje, gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom kiezen jullie ervoor om af en toe met floppy's en cassette's e.d. te werken? De charme, of uit praktische overwegingen?
0
jeko
geplaatst: 13 augustus 2011, 11:59 uur
niels94 schreef:
Praktisch zou ik het niet willen noemen, je moet tenslotte wel een cassettedeck / walkman hebben en floppys afspelen in 2011 is ook niet echt handig! Wat mij betreft is het idd een groot stuk charme wat om de hoek komt kijken. Het vastleggen en verspreiden op niet alledaagse media, cassettes, floppys, bizcards, single side lp's noem het maar op.
Het zelf ontwerpen , verpakken, verzenden maakt het allemaal erg D.I.Y. en voor mij heeft dat een grote meerwaarde.
Altijd weer spannend wat je van mede noise gasten in de bus kan verwachten.
Edit: Net een cassette binnen gehad die verpakt was in een leeg macaronipak! Ik bedoel dat is dan alleen de buitenkant, maar toch erg grappig!
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 12:29 uur
Floppy's gaat me tever. ik heb werkelijk geen device meer waar ik die op af kan spelen en waar ik bij casettes nog wel aan afspeelmogelijkheden kan komen, als t echt moet, is dat bij floppy's gewoon haast niet haalbaar. 

0
sxesven
geplaatst: 13 augustus 2011, 13:28 uur
t gaat te furr
de meest onafspeelbare release die ik in bezit heb is een afgerold stukje tape in een flesje (deze)
de meest onafspeelbare release die ik in bezit heb is een afgerold stukje tape in een flesje (deze)
0
jeko
geplaatst: 13 augustus 2011, 14:29 uur
sxesven schreef:
t gaat te furr
t gaat te furr
Die kan ik dan wel weer draaien met mijn

0
Gallow
geplaatst: 13 augustus 2011, 15:01 uur
En wat te denken van de Merzbow auto 

“A while ago I had a Mercedes 230 that I didn’t drive much. The police told me that I had to move it or they’d tow it away. Well, I didn’t want to keep it and I didn’t have anywahere to store it so I decided to use it for something else. I rigged the car’s CD player with our latest release of Merzbow’s “Noise Embryo” CD so that the music started when the car was turned on and it was impossible to turn it off. I put it up for sale as an extremely limited edition of the “Noise Embryo” CD but no one ever bought it, and in the end the car broke down. So we took out the CD and got rid of the car. Now I’m thinking about if it’s possible to release a record in a Boeing 747…”
0
tuktak
geplaatst: 13 augustus 2011, 17:10 uur
en die tourette is vet trouwens, ouder werk van de beste man vind ik wat minder
0
sendotsklin
geplaatst: 13 augustus 2011, 17:30 uur
met die regen buiten gaat het hier ook hard, de nieuwe TRAITORS full length is alweer bijna af! 

0
jeko
geplaatst: 13 augustus 2011, 17:44 uur
Goedzo 
En Tourette en nog wat Troniks dingen besteld! Wel een vreemde eend dat Tourette, weet nog niet precies wat ik er van vinden moet!

En Tourette en nog wat Troniks dingen besteld! Wel een vreemde eend dat Tourette, weet nog niet precies wat ik er van vinden moet!
0
jeko
geplaatst: 15 augustus 2011, 12:40 uur
sxesven schreef:
cool
teaser van hier...
coming soon!
cool

teaser van hier...
coming soon!
sendotsklin schreef:
teaser 2, als vervolg op svens post
teaser 2, als vervolg op svens post

Ah, ik snap hem nu pas, dit is jullie split!

Wederom één exemplaar vasthouden plz!
0
geplaatst: 15 augustus 2011, 15:38 uur
Het is zover.! Mijn release is af en bijna klaar voor shipping.
Fyarl - Ontbijt en hoofdpijn
4 tracks, waarvan 1 interlude, 26 minuten noise. Vooral erg dronend, maar ook best harsh. In een editie van 5 (nog 4 over), met verschillende hoezen. Alle hoezen bevatten shots die ik zelf in en rond huis heb genomen. Meer persoonlijk kan ik het niet maken.
2,50 of ruil (liefst geen tapes of floppy's
) . Wie wil?
Fyarl - Ontbijt en hoofdpijn
4 tracks, waarvan 1 interlude, 26 minuten noise. Vooral erg dronend, maar ook best harsh. In een editie van 5 (nog 4 over), met verschillende hoezen. Alle hoezen bevatten shots die ik zelf in en rond huis heb genomen. Meer persoonlijk kan ik het niet maken.
2,50 of ruil (liefst geen tapes of floppy's
) . Wie wil?
0
jeko
geplaatst: 15 augustus 2011, 16:08 uur
Ik probeer 3 ruil Jaratondo's deze week de deur uit te doen voor Frank, Dennis en Sven!
Misschien nog meer liefhebbers? Pm.
Misschien nog meer liefhebbers? Pm.
* denotes required fields.