MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
Helemaal voor zo'n Scream comp (hee ook gelijk een idee voor het thema), maar hoe speel je zo'n bizcard af? gewoon met je cdspeler? Ding is toch niet rond, dus hoe kan dat?

jeko
Ja in je cd speler idd. En het hart van het kaartje is rond.

Kan even geen afbeelding vinden!

jeko
Iemand nog belangstelling voor Svartvit / Die Reitenden Leichen - No Future (Cassette) at Discogs

Heb deze nl dubbel! 5 euro (heb ik er ook voor betaald) of een goede ruil!

tuktak
ja!! ik bied me vrijwillig aan

lambf
lambf schreef:
Ik wel,

DIY jeweet.

lol dat vindt je niet homo.

jeko
Jij hebt last van een mps misschien

sxesven
een bizcard past gewoon in een cd-speler idd, in de meeste cd-lades is er ruimte gereserveerd voor 8cm cd's, daar past ie in

bizcard

ze bestaan er in afgeronde versie en rechthoekige versie, ik ben zelf meer gecharmeerd van de afgeronde (ook gebruikt voor GHOSTS)

schreeuwn!

(afbeelding)

sxesven
mt foto als basis gebruikt wat degradatie plus de tekst toegevoegd titel zou vet zijn, en in dat geval mt-gebaseerd artwork ook, denk ik

ook een zwak voor slechte variaties op noiseklassiekers, dus iets als

as scream as possible
night of the bloody screams
we scream on their graves
headless with leopard scream
scream champion

etc

zou ik ook wel waarderen

sxesven
stond net een bericht van frank dus maar ok

Ja vond het een beetje dom, dat ik die hoes niet herkende. maar eh kwam er dus achter dat het Minor Threat was haha.

Op mijn nieuwe Fyarl heel wat slechte variaties te bekennen trouwens , maar dat zie je nog wel. Ik mag al wel zeggen dat de albumtitel Fear of Ketchup is. Meer info volgt.

sxesven

(afbeelding)

+ WINWIN bijkomend voordeel, af te korten als ASAP en te mislezen als ASSCREAM AS POSSIBLE

jeko
Waar haal je toch alle tijd vandaan?

Wel weer erg strak!

sxesven
dit is 3 minuutjes werk

lambf
Triumph Of The Broken Screams

sxesven
heb digitale offerte-aanvraag voor de hoesjes de deur uitgedaan, dus ben benieuwd; als het alleen maar verwarrend blijkt ga ik dit of volgend weekend gewoon even fysiek bij multicopy langs, dat werkte vorige keer in ieder geval uitstekend.

sxesven
breakdown voor de kosten verder:

- tapes €120 = €20 p.p.
- pakketverzending 5x = €33,75 = €5,63 p.p. (nogmaals, als het mogelijk is dat mensen een pakket bij elkaar kunnen ophalen scheelt dat hier nog, natuurlijk)
- hoesjes? vorige keer betaalde ik voor 110 hoesjes (en dan vier ontwerpen, dus 1x30, 1x40 en 2x20) c. €50, dus ik denk dat dat nog iets lager uitvalt. Wel de optie open gehouden voor dubbelzijdig afdrukken, zodat de binnenkant ook zwart kan (is wel mooier namelijk).

Uitgaande van €50 voor hoesjes = €8,33 per persoon komen we uit op €34 p.p. voor 15 tapes met hoes op je deurmat. Da's netjes.

Kantindicatie kan trouwens met kleine ronde stickertjes, daar heb ik er nog bergen van.

tuktak
nice goed bezig

jeko
Ik zie er naar uit

Is er verder nog wat gebeurd met de HN tape? Al naar RRRecords verstuurd ofzo?
Wil niet pushen verder hoor, maar was nieuwsgierig.

sxesven
Ik denk dat Dennis die moet doen (of jij misschien?), mijn tapedeck is verre van betrouwbaar genoeg vrees ik. Ik wil de eindmix wel maken (twee keer anderhalve minuut, dat is het werk niet...) als dat nodig is. Nog een idee (zoals voorgesteld) om allemaal een collage aan te leveren? In principe hoeft er in die tape zoveel werk verder niet te zitten, denk ik. Alleen even coördineren - wie doet wat.

sxesven
hoesje voor Metselwerken even afgemaakt; tracklist staat er nu op. Bestand is dus ook klaar. Nu even wachten op de totale begroting en dan kan 'ie in principe naar tapeline

(afbeelding)

binnenkant dus zwart zou ik voorstellen, onder de rode tape wel mooi denk ik. even kijken hoe duur dat wordt

jeko
Wordt mooi!

Ik wil binnenkort wel naar de HN tape kijken. Nu even druk met wat andere (noise) dingen. Cassettedeckprobleem is herkenbaar. Heb nu een derde exemplaar in de strijd gegooid.
Denk dat al die kringloopbandjes ook niet echt best zijn voor het apparaat. Maar goed ik wil wel proberen om de HN tape te doen.
Als je mij de tracks wilt sturen komt het wel goed!

sxesven
cool!

heb Metselwerken vast op Discogs gezet (foei!) met een tentatieve releasedatum van 1 oktober - dat moet wel lukken. Voorlopig onder Plague gezet, maar we moeten maar even kijken, kunnen ook een collectief labeltje opzetten, of natuurlijk co-releasen onder meerdere labels (Muzikaal Kabaal kan erbij, bijvoorbeeld). Beetje een formaliteit, maar ok. Hoesje moet dan zonodig nog even aangepast worden.

Various - Metselwerken (Cassette) at Discogs

jeko
Hou hem maar op Plague! Geen enkel punt.
Zet ik hem vast in m'n wantlist

lambf
sxesven schreef:
binnenkant dus zwart zou ik voorstellen, onder de rode tape wel mooi denk ik. even kijken hoe duur dat wordt

Ik ben voor zwart met een zeefdruk van een muur.
(:p)

Ziet er goed uit!

lambf
kutzooi, net hoesjes uitgeprint, blijken ze veel te groot te zijn.

Toch maar eens Photoshop installeren op de andere pc

sxesven
een noob-oplossing die wel goed werkt is je afbeelding gewoon in een word-bestandje pleuren, eerst gewoon exporteren als grote png of bmp als je minimaal kwaliteitsverlies wil (.jpg op hoogste stand werkt ook als je in een beetje degelijke resolutie werkt) en dan in word je afbeelding op maat zetten. Kun je 'm overal wel uitprinten. Voor mij altijd de oplossing als ik iets op mn werk moet afdrukken.

sxesven
lambf schreef:
(quote)

Ik ben voor zwart met een zeefdruk van een muur.
(:p)

zeefdrukken kan ik wel maar heb zelf de spullen niet, iemand?

anders gewoon zwart wouttyur

heb op mn soundcloud een zootje snippets van de comp gegooid

Panic/Plague's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

lambf
Eigenlijk is ie morgen pas echt uit, maar aangezien hij zo goed als af is kan ik het net zo goed nu posten.

(afbeelding)
nènè - conquer

Gedubd op hergebruikte C60 cassettes. Oplage van 7 stuks.

Liefst ruilen natuurlijk! En anders is ie €2,5 inclusief verzenden.

sxesven
WIL

tape yay

Gast
geplaatst: vandaag om 16:57 uur

geplaatst: vandaag om 16:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.