Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2011, 18:59 uur
nope. tapes voorlopig nog niet. Ik werk eraan zo'n ding naar hier te krijgen, maar duurt nog ff.
0
tuktak
geplaatst: 1 september 2011, 19:21 uur
alles van mij voor een ieder ligt in de handen van tnt, kan er dus elk moment zijn lijkt me!
0
sendotsklin
geplaatst: 1 september 2011, 21:41 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Ik krijg nog muziekjes van Sven (wil ook wel wachten op je volgende release hoor, cool zelfs), Dennis en Ronald? Just a reminder
Ik krijg nog muziekjes van Sven (wil ook wel wachten op je volgende release hoor, cool zelfs), Dennis en Ronald? Just a reminder
komt er deze week nog aan!
heb het nogal druk gehad de laatste tijd met non-noise zaken

0
geplaatst: 2 september 2011, 14:19 uur
Schraepsol vs IMG_9041 binnen en gehoord.
Track 1 doet me niet zoveel. Nogal atmosferisch, ambient achtige background geluiden. Waar ik het meest moeite mee heb dat het klinkt als orgel en daar hou ik meestal niet van.
Track 2 is prima. Mooie zware ondergrond, die naarmate de track vordert steeds meer gaat bulderen.
Track 3 is zeker het meest bijzonder. Ik weet niet wat er allemaal op de achtergrond gebeurd, maar leuk is het wel. Halverwege de track gaan die geluidjes het ook steeds meer overnemen van de hoofdmuur. Leuk. Wel had ik verwacht dat de track wat scheller zou gaan worden. Er zitten tonen in die daar wel naar hinten.
Leuk cdtje, vooral track 2 en 3 dan.
Track 1 doet me niet zoveel. Nogal atmosferisch, ambient achtige background geluiden. Waar ik het meest moeite mee heb dat het klinkt als orgel en daar hou ik meestal niet van.
Track 2 is prima. Mooie zware ondergrond, die naarmate de track vordert steeds meer gaat bulderen.
Track 3 is zeker het meest bijzonder. Ik weet niet wat er allemaal op de achtergrond gebeurd, maar leuk is het wel. Halverwege de track gaan die geluidjes het ook steeds meer overnemen van de hoofdmuur. Leuk. Wel had ik verwacht dat de track wat scheller zou gaan worden. Er zitten tonen in die daar wel naar hinten.
Leuk cdtje, vooral track 2 en 3 dan.
0
sxesven
geplaatst: 3 september 2011, 01:33 uur
Ook binnen en gedraaid; fascinerend schijfje wel - benadering is fris en levert daarom alleszins origineel materiaal op, al dan wel met wisselend succes, misschien. Precies om die reden (= frisse benadering, dus) vond en vind ik Tube Trash bijvoorbeeld zo'n fantastische track. Kleine teleurstelling misschien dat de IMG track hier die traditie van innovatieve (H)NW niet voortzet, maar deze is op zichzelf al bijzonder. Ik had het gevoel naar typische psychedelische harsh noise te luisteren (tja, de bekende referenties) die nog even door een distortionpedaal getrokken moest worden (moet ook nog wel interessant resultaat kunnen opleveren) maar juist daarom ook weer interessant. Niet alleen ambient geluiden maar een soort ambient benadering van noise, ook met de zacht doorschurende bijna-white noise. Track twee zou ik bijna een IMG track noemen en doet me op de een of andere manier een beetje denken aan mijn eigen 8-bit wall. Zwaar zou ik het niet direct noemen, maar de resonantie vind ik wel prettig. In vorm zou ik tracks 1 en 2 omgedraaid het meest geslaagd vinden, met 2 dan voortrommelend en 1 met ietwat meer erupties, aanzwelling, etc. Track 3 is een lekker stukje noise met veel ter ontdekking; heeft wel wat gemeen met de HNW op Dedicated to Anneliese Michel (op Worthless Recordings), met een bassende mid-tempo muur en daaronder een stortvloed aan HN geluidjes.
Leuk schijfje dus
Leuk schijfje dus

0
sxesven
geplaatst: 3 september 2011, 01:42 uur
En efkes x-posten van HNW board:
At long fucking last! Available this week. In principle, the RE series is unlimited, but these will be available in initial editions of 25. If necessary I can make more, provided the artist agrees (as for the WiT disc, I know Mark will ultimately want to do something with this material himself, too, so that one may be limited indeed). In any case, HUZZAH!
Resident Evil series #00

Where is This - Barry Burton's Burly Bear Burlesque (3" CDr)
Two nasty walls from one of those brilliant artists in HNW who succeeds at being innovative while retaining the genre's harsh brutality. Dynamic and harsh are definitely key words here; lovely disc that's dedicated to the great Barry Burton. "I've got this! It's really powerful, especially against living things!" WIN. Check a sample here.
Resident Evil series #02

Panic - Bitores Mendez (3" CDr)
Heavy low rumbles. Check it.
I'd say one is, what, €3 EU or €3,50 world, both for €5 EU or €5,50 world. Mark obviously will also have copies of his disc soon. I guess I'm able to trade at some point, but since I'm short on the whole money thing I would prefer sales for the moment. Nonetheless, hit me up if you got summat good. Can't say no to summat good.
-
degenen die ik nog een schijfje/schijfjes owe vinden hier misschien iets van hun gading
At long fucking last! Available this week. In principle, the RE series is unlimited, but these will be available in initial editions of 25. If necessary I can make more, provided the artist agrees (as for the WiT disc, I know Mark will ultimately want to do something with this material himself, too, so that one may be limited indeed). In any case, HUZZAH!
Resident Evil series #00

Where is This - Barry Burton's Burly Bear Burlesque (3" CDr)
Two nasty walls from one of those brilliant artists in HNW who succeeds at being innovative while retaining the genre's harsh brutality. Dynamic and harsh are definitely key words here; lovely disc that's dedicated to the great Barry Burton. "I've got this! It's really powerful, especially against living things!" WIN. Check a sample here.
Resident Evil series #02

Panic - Bitores Mendez (3" CDr)
Heavy low rumbles. Check it.
I'd say one is, what, €3 EU or €3,50 world, both for €5 EU or €5,50 world. Mark obviously will also have copies of his disc soon. I guess I'm able to trade at some point, but since I'm short on the whole money thing I would prefer sales for the moment. Nonetheless, hit me up if you got summat good. Can't say no to summat good.
-
degenen die ik nog een schijfje/schijfjes owe vinden hier misschien iets van hun gading

0
geplaatst: 3 september 2011, 02:22 uur
Erg coole cover van die Where is this. Ik dacht eigenlijk dat jij Panic was, ook met je voorliefde voor Buffy enzo. Anyway, allebei wel interessant, kijk maar wat je kan regelen.
0
sxesven
geplaatst: 3 september 2011, 02:36 uur
ik ben inderdaad panic hoor
was ik verwarrend?
where is this = mark uit ierland, leuk project. doet hnw, PE, hn, etc. Heeft ook een project met Richard Ramirez genaamd Fuck Patrol. 
was ik verwarrend?
where is this = mark uit ierland, leuk project. doet hnw, PE, hn, etc. Heeft ook een project met Richard Ramirez genaamd Fuck Patrol. 
0
jeko
geplaatst: 3 september 2011, 12:31 uur
Schraepsol vs IMG_9041 geluisterd en bevalt me prima. Eerst track gisteravond laat gedraaid en na al het HNW geweld v/d afgelopen tijd was dit wel even een rustpuntje. Lekker dus.
De andere twee schraapsels zijn dan weer lekker bruut!
Al met al klinkt het geheel lekker af.
Een dingetje. Hoesje / layout kan w.m.b. nog wel wat verzorgder (opbouwend bedoeld) geld overigens ook voor Fyarl.
Weet niet of deze nog op Mume of Discogs komt, maar mijn 4 sterren heb je!
De andere twee schraapsels zijn dan weer lekker bruut!
Al met al klinkt het geheel lekker af.
Een dingetje. Hoesje / layout kan w.m.b. nog wel wat verzorgder (opbouwend bedoeld) geld overigens ook voor Fyarl.
Weet niet of deze nog op Mume of Discogs komt, maar mijn 4 sterren heb je!
0
geplaatst: 3 september 2011, 12:40 uur
Mijn hoesje moest natuurlijk zo brak he, ik kan moeilijk een cover met een wc foto maken en dan alles perfect mooi maken. Ik heb er nog net niet op gekotst, maar eigenlijk was dat ook wel een idee. 
Nieuwe release wordt anders en heb ik thematisch al aardig in mn hoofd zitten, "iets" netter zal het wel worden.
Hoes van Schraepsol had ik geen problemen mee, erg tof. Wel had ik de tracklist liever geïntegreerd gezien in het design en niet op een los papiertje, die gaat hier in huis zeker kwijtraken

Nieuwe release wordt anders en heb ik thematisch al aardig in mn hoofd zitten, "iets" netter zal het wel worden.
Hoes van Schraepsol had ik geen problemen mee, erg tof. Wel had ik de tracklist liever geïntegreerd gezien in het design en niet op een los papiertje, die gaat hier in huis zeker kwijtraken

0
sxesven
geplaatst: 3 september 2011, 13:24 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
loller, ja, die heb ik maar opgevouwen en ingestoken
vind het hoesje van schraepsol/img erg tof trouwens!
0
tuktak
geplaatst: 3 september 2011, 20:41 uur
thanks voor de leuke reviews! tracklist op papier vind ik zelf gewoon tof, ik werk veel met promos en dergelijke op vinyl, daar is dat wel een beetje gebruikelijk om op deze manier te werken. moet je dus zelf met stift op de plaat schrijven wat er eigenlijk op staat voor muziek, wat elke plaat uniek maakt.
overigens mijn eerste noise releasje, ik ben dus nog wat zoekend naar een strakker format muzikaal/opbouwtechnisch.
overigens mijn eerste noise releasje, ik ben dus nog wat zoekend naar een strakker format muzikaal/opbouwtechnisch.
0
sxesven
geplaatst: 4 september 2011, 21:12 uur
Nieuwe War Story, #4 inmiddels:

Paniek - M4 Sherman

Paniek - M4 Sherman
0
jeko
geplaatst: 4 september 2011, 21:58 uur
Prachtige hoes 
Edit: kan je ons een kleine update geven van de Metselwerken comp.

Edit: kan je ons een kleine update geven van de Metselwerken comp.
0
sxesven
geplaatst: 4 september 2011, 22:52 uur
dank!
heb Alan gemaild, als ik antwoord heb zal ik een update plaatsen. Heb een quote aangevraagd voor 75 rode tapes, dus 15 per persoon. Als er nog andere ideeeen over de run, kleur etc. zijn laat me dat graag weten. Kleur maakt niet uit voor de prijs, run size natuurlijk wel.
heb Alan gemaild, als ik antwoord heb zal ik een update plaatsen. Heb een quote aangevraagd voor 75 rode tapes, dus 15 per persoon. Als er nog andere ideeeen over de run, kleur etc. zijn laat me dat graag weten. Kleur maakt niet uit voor de prijs, run size natuurlijk wel.
0
sxesven
geplaatst: 5 september 2011, 01:17 uur
voor 75 tapes betalen we £108, wat volgens gwk 113 euro is. paypalomrekening zal iets minder voordelig uitvallen, maar het zal neerkomen op 20 eu per persoon. daarbij dan nog de kosten voor het onderling distribueren en de hoesjes, hoewel jelle die zou kunnen doen. zal morgen even een exacte berekening maken en ff een drukker mailen om te checken wat het zou kosten als we t pro doen. al met al komt t neer op 25 eu per persoon, misschien 30-33 met pro hoesjes. laat uw voorkeuren maar horen! 

0
sendotsklin
geplaatst: 5 september 2011, 18:55 uur
pro hoesjes voor ongeveer 5 euro extra vind ik geen probleem!

0
lambf
geplaatst: 6 september 2011, 00:01 uur
sxesven schreef:
track 3 herinnert me aan een thread op noiseguide of soundo maso (weet niet meer welke board precies) met oproepen voor een 'scream' comp, onbewerkte screams en verder niks
die comp is er verder nooit gekomen, misschien leuk om dat hier nog eens te doen, op een bizcard ofzo.
track 3 herinnert me aan een thread op noiseguide of soundo maso (weet niet meer welke board precies) met oproepen voor een 'scream' comp, onbewerkte screams en verder niks
die comp is er verder nooit gekomen, misschien leuk om dat hier nog eens te doen, op een bizcard ofzo. Ik ben voor
.
0
jeko
geplaatst: 6 september 2011, 14:47 uur
Wil ik het wel uitbrengen 
Vond dit onlangs:
Erg boeiend wel!!!

Vond dit onlangs:
Erg boeiend wel!!!
0
sendotsklin
geplaatst: 6 september 2011, 17:52 uur
vet die filmpjes!
excuses voor iedereen die bisque doll nog van me krijgt, een beetje een chaos hier op het moment!!! ga morgen postzegels halen en dan gaan ze de deur uit.
Komt binnekort ook weer een nieuwe traitors aan, ben nog aan het uitzoeken hoe of wat.
heb zoveel materiaal liggen en opgenomen, pure noise word het in ieder geval niet
excuses voor iedereen die bisque doll nog van me krijgt, een beetje een chaos hier op het moment!!! ga morgen postzegels halen en dan gaan ze de deur uit.
Komt binnekort ook weer een nieuwe traitors aan, ben nog aan het uitzoeken hoe of wat.
heb zoveel materiaal liggen en opgenomen, pure noise word het in ieder geval niet

* denotes required fields.