Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 25 september 2011, 13:55 uur
waren de heren van Fckn Bstrds alweer in Amsterdam?
0
sendotsklin
geplaatst: 25 september 2011, 14:39 uur
Enkel peter heb ik gezien, de rest was er niet.
hij zou met erwin nog een pink sock optreden doen, maar dat ging helaas niet door.
het was zoieso de moeite waard, erg veel vette acts gezien gisteren
mooie locatie ook, container village. noise in de buitenlucht met een zonnetje erbij
hij zou met erwin nog een pink sock optreden doen, maar dat ging helaas niet door.
het was zoieso de moeite waard, erg veel vette acts gezien gisteren
mooie locatie ook, container village. noise in de buitenlucht met een zonnetje erbij

0
Sietse
geplaatst: 25 september 2011, 14:55 uur
ok, geen idee waar dat precies is dan. En ik woon toch in Amsterdam.
Odal vind ik zelf verder alleen niet heel boeiend om te zien...een man in z'n blote kont die herrie maakt...tsja (of had ie kleren aan dit keer).
Odal vind ik zelf verder alleen niet heel boeiend om te zien...een man in z'n blote kont die herrie maakt...tsja (of had ie kleren aan dit keer).
0
sendotsklin
geplaatst: 25 september 2011, 15:07 uur
Het was op de NDSM werf, Tt Neveritaweg Amsterdam noord
had er ook nognooit van gehoord maar het was echt vet!
odal speelde niet, hij had de bands geboekt volgensmij
en hij zou dan pink sock doen, maar dat ging niet door helaas.
had er ook nognooit van gehoord maar het was echt vet!
odal speelde niet, hij had de bands geboekt volgensmij
en hij zou dan pink sock doen, maar dat ging niet door helaas.
0
Sietse
geplaatst: 25 september 2011, 15:39 uur
Eens in de gaten gaan houden of er meer dingen daar gaan gebeuren die voor mij ook wel boeiend zijn.
0
geplaatst: 26 september 2011, 16:02 uur
Alweer 8 minuten aan nieuw materiaal klaar liggen. Geen Fyarl spul, al komen er zeker elementen terug. Ritme/non-ritme, chaos en schelle (industrial noise achtige) geluiden zijn enkele steekwoorden. Na nog 1 zo'n track, moet ik vooral over projectnaam, album en vooral de manier van uitbrengen nog eens nadenken.
0
jeko
geplaatst: 26 september 2011, 16:07 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
en vooral de manier van uitbrengen nog eens nadenken.
en vooral de manier van uitbrengen nog eens nadenken.
Bedoel je daar iets mee

0
geplaatst: 26 september 2011, 16:12 uur
nee.
Ik bedoelde kortweg gezegd gewoon dat ik aan het oriënteren ben wat ik ermee ga doen en waar en waarom., omdat ik geen zin heb zelf alle afwerking te doen. Dat wordt simpelweg te slordig..
. Ik weet je te vinden als ik je nodig heb hoor.
Ik bedoelde kortweg gezegd gewoon dat ik aan het oriënteren ben wat ik ermee ga doen en waar en waarom., omdat ik geen zin heb zelf alle afwerking te doen. Dat wordt simpelweg te slordig..
. Ik weet je te vinden als ik je nodig heb hoor.
0
geplaatst: 29 september 2011, 13:16 uur
In onderhandeling met Leigh Stench. Zn Engels is nogal lastig te volgen, maar zijn enthousiasme is erg gaaf. 

0
jeko
geplaatst: 30 september 2011, 14:09 uur
Vanaf morgen verkrijgbaar bij: Muzikaal Kabaal
Ikodora '65 - HNW 2 (Cetus)

22 minuten aan harsh noise wall (3"cdr) ltd 15
€ 3,50 postage paid of ruil!
Ikodora '65 - HNW 2 (Cetus)

22 minuten aan harsh noise wall (3"cdr) ltd 15
€ 3,50 postage paid of ruil!
0
sxesven
geplaatst: 1 oktober 2011, 11:29 uur
resident evil schijfjes zijn onderweg naar iedereen
wist niet wie ik wat owede dus heb iedereen gewoon maar allebei gestuurd, als ik je nog meer verschuldigd bent laat het even weten, krijg je teveel dan stuur je tzt maar weer wat op 
ziet er weer mooi uit trouwens, wall ongetwijfeld DIK in orde
atm ff mijn War Story tapejes in orde aan het maken (was er eentje opgevreten
), heb verder de Recycled tape van jelle ontvangen; als iedereen daar evt. nog iets bij kan maken dan zou dat tof zijn
heb van jelle al een gexeroxed a4tje, erg sjiek!
heb atm trouwens even geen auto (panne
) dus kan niet naar de stad (lukt niet iig, weekend is de drukker dicht en door de week haal ik het niet met werk), zal van de week even proberen hier in het dorp even naar de drukker te gaan (voor Metselwerken dus)
als dat alles dan weer een beetje geregeld is mogelijk een release van deze, hele tijd geleden al gemaakt maar nooit wat mee gedaan

wist niet wie ik wat owede dus heb iedereen gewoon maar allebei gestuurd, als ik je nog meer verschuldigd bent laat het even weten, krijg je teveel dan stuur je tzt maar weer wat op 
ziet er weer mooi uit trouwens, wall ongetwijfeld DIK in orde

atm ff mijn War Story tapejes in orde aan het maken (was er eentje opgevreten
), heb verder de Recycled tape van jelle ontvangen; als iedereen daar evt. nog iets bij kan maken dan zou dat tof zijn
heb van jelle al een gexeroxed a4tje, erg sjiek!heb atm trouwens even geen auto (panne
) dus kan niet naar de stad (lukt niet iig, weekend is de drukker dicht en door de week haal ik het niet met werk), zal van de week even proberen hier in het dorp even naar de drukker te gaan (voor Metselwerken dus)als dat alles dan weer een beetje geregeld is mogelijk een release van deze, hele tijd geleden al gemaakt maar nooit wat mee gedaan

0
jeko
geplaatst: 4 oktober 2011, 15:14 uur
Nice 
Wil hier nog even reclame maken voor de re-release van:
Female Harakiri - Death of Chizuko Mifune
Als je dacht dat de chinese muur vet was dan moet je deze japanse muur eens checken

Nog maar vijf exemplaren over dus wees snel!
Bekende prijsje van €3,50 pp of ruil!

Wil hier nog even reclame maken voor de re-release van:
Female Harakiri - Death of Chizuko Mifune
Als je dacht dat de chinese muur vet was dan moet je deze japanse muur eens checken

Nog maar vijf exemplaren over dus wees snel!
Bekende prijsje van €3,50 pp of ruil!
0
jeko
geplaatst: 5 oktober 2011, 15:43 uur
Omdat de meeste hier wel bekend zijn met cassettebandjes vond ik deze wel grappig:

0
geplaatst: 5 oktober 2011, 16:08 uur
Nog een paar jaar wachten en de meeste mensen weten ueberhaupt niet meer wat dit voor twee dingen zijn.
0
jeko
geplaatst: 14 oktober 2011, 13:12 uur
Hier nog mensen behoefte aan lekkere HNW?
Nu verkrijgbaar:
Slackernoise - Listening To Harsh Noise Wall Is Better Then Listening To Your Sucking Crap, Chantal!

€3,50 of een ruiltje!
Muzikaal Kabaal
Nu verkrijgbaar:
Slackernoise - Listening To Harsh Noise Wall Is Better Then Listening To Your Sucking Crap, Chantal!

€3,50 of een ruiltje!
Muzikaal Kabaal
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 14:34 uur
Ik voel dat ik weer wat meer in een metal/hardcore/noise periode kom en zit nu weer Prurient te luisteren, heerlijk gewoon. Mijn vraag aan jullie: iemand tips...? Heb wel weer eens zin in wat nieuwe noise, liefst wel met enige vorm van structuur (dus laten we zeggen: noise voor beginners
).
).
0
jeko
geplaatst: 14 oktober 2011, 15:47 uur
De 13 Japanese Birds serie van Merzbow is redelijk toegankelijk en gestructureerd. Eigenlijk best veel Merzbow dingen zijn goed te doen. Denk dat de meeste ook wel met Merzbow beginnen.
Kevin drumm ook toegankelijk wat mij betreft.
Kevin drumm ook toegankelijk wat mij betreft.
0
sxesven
geplaatst: 14 oktober 2011, 16:40 uur
Eensch. Als je Prurient goed vindt kun je sowieso het PE-genre gaan uitpluizen. Sutcliffe Jugend bijvoorbeeld, maar ook nieuwere dingen (Filth & Violence label bijv., dingen als Fear Konstruktor). Vocalen en vaak wat redelijk wat structuur.
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 23:39 uur
Jelle, jij brengt sneller releases uit dan mijn geld binnenkomt 

0
jeko
geplaatst: 15 oktober 2011, 08:11 uur
Een beetje een beginnetje maken hè. Label zonder releases is ook een beetje lullig.
En uitbrengen is een ding, kwijt raken is twee. Al gaan sommige releases als een speer
Helaas geld ook binnen het noise wereldje onbekend maakt onbemind. Zie ik ook op het HNW forum waar men toch het liefst voor veilig (grote namen) gaat.
Van Fyarl ben ik inmiddels ook meer dan de helft kwijt hoor
En uitbrengen is een ding, kwijt raken is twee. Al gaan sommige releases als een speer

Helaas geld ook binnen het noise wereldje onbekend maakt onbemind. Zie ik ook op het HNW forum waar men toch het liefst voor veilig (grote namen) gaat.
Van Fyarl ben ik inmiddels ook meer dan de helft kwijt hoor

0
jeko
geplaatst: 18 oktober 2011, 14:59 uur
Net dit heerlijke pakketje binnengekregen:

The Grand Wall of Churner
Maar liefst 24 uur aan harsh noise wall

The Grand Wall of Churner
Maar liefst 24 uur aan harsh noise wall

0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 12:52 uur
Ja, tof hoor, vet concept, en lijkt me sowieso een toffe uitdaging om 'm eens in zijn geheel uit te zitten! Niet heel bekend met Churner verder, wel een release of 2 van gehoord, maar de man heeft er zoveel...
Lopen op Troniks (zowaar!) wel wat leuke topics atm btw, eentje ervan over geloofwaardigheid VS prolificness. Insteek was een beetje of er wel kwaliteit of uberhaupt enige waarde zit aan de veelproduceerders van tegenwoordig. Zo bestaan er al een paar natuurlijk, een tijdje (en dan heb ik niet over Merzbowaantallen, maar degenen die nog veel meer uitbrengen/brachten, zoals RedSK en Kenji Siratori), maar tegenwoordig heb je ook weer een paar van die opvallende namen die echt gigantisch veel uitbrengen (To-Bo, NRYY - vind Churner er trouwens totaal geen voorbeeld van, is wel productief maar lang niet zo extreem). Op zich wel een interessante kwestie; is er bij deze mensen nog sprake van quality control, en is dat uberhaupt eigenlijk relevant in noise? Ik merk zelf dat ik totaal afknap op die To-Bo zooi, bijbehorende labels als Shit Noise, etc. Lading na lading aan slecht verzorgde CD-Retjes, lelijk artwork, conceptueel/thematisch totaal niet interessant, etc. Ik denk dat er in bepaalde vormen van (over)productiviteit wel waarde zit of kan zitten. Zo'n 24-uurs wall vind ik bijvoorbeeld een fascinerende insteek, en ook in andere extreem lange werken of grote series (micro)releases met een duidelijke eenduidige thematiek, (visuele/sonische) visie zit zoveel mogelijkheid (effect van vermoeidheid van performer op noise, zelf-genererende noise, effect van vermoeidheid van luisteraar op noise, etc.). Dat mis ik echter volledig in bijv. werk op Shit Noise. Vraag ik me af of ik een beetje een ouwe (elitaire?
) lul aan het worden ben, dat ik als ik NRYY-release nummer zoveel of lelijk verzorgde To-Bo split met nietzeggende knakker deel 5000 zie alleen nog maar de indruk heb dat het scenevervuilende (goed, misschien wat harsh...) rotzooi is. Ik mis echter gewoon elke vorm van esthetiek, idee, etc., wat moet je ermee...
Tot zover uw woensdagmiddagrant, carry on...
Lopen op Troniks (zowaar!) wel wat leuke topics atm btw, eentje ervan over geloofwaardigheid VS prolificness. Insteek was een beetje of er wel kwaliteit of uberhaupt enige waarde zit aan de veelproduceerders van tegenwoordig. Zo bestaan er al een paar natuurlijk, een tijdje (en dan heb ik niet over Merzbowaantallen, maar degenen die nog veel meer uitbrengen/brachten, zoals RedSK en Kenji Siratori), maar tegenwoordig heb je ook weer een paar van die opvallende namen die echt gigantisch veel uitbrengen (To-Bo, NRYY - vind Churner er trouwens totaal geen voorbeeld van, is wel productief maar lang niet zo extreem). Op zich wel een interessante kwestie; is er bij deze mensen nog sprake van quality control, en is dat uberhaupt eigenlijk relevant in noise? Ik merk zelf dat ik totaal afknap op die To-Bo zooi, bijbehorende labels als Shit Noise, etc. Lading na lading aan slecht verzorgde CD-Retjes, lelijk artwork, conceptueel/thematisch totaal niet interessant, etc. Ik denk dat er in bepaalde vormen van (over)productiviteit wel waarde zit of kan zitten. Zo'n 24-uurs wall vind ik bijvoorbeeld een fascinerende insteek, en ook in andere extreem lange werken of grote series (micro)releases met een duidelijke eenduidige thematiek, (visuele/sonische) visie zit zoveel mogelijkheid (effect van vermoeidheid van performer op noise, zelf-genererende noise, effect van vermoeidheid van luisteraar op noise, etc.). Dat mis ik echter volledig in bijv. werk op Shit Noise. Vraag ik me af of ik een beetje een ouwe (elitaire?
) lul aan het worden ben, dat ik als ik NRYY-release nummer zoveel of lelijk verzorgde To-Bo split met nietzeggende knakker deel 5000 zie alleen nog maar de indruk heb dat het scenevervuilende (goed, misschien wat harsh...) rotzooi is. Ik mis echter gewoon elke vorm van esthetiek, idee, etc., wat moet je ermee...Tot zover uw woensdagmiddagrant, carry on...
* denotes required fields.