Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 13:09 uur
ik mis gewoon de aandacht, liefde, ideeenrijkdom die erin ontbreekt
als ik dan jeko toch ook vrij prolific zijn labeltje zie opstarten denk ik, ja, zo kan het ook! aandacht voor de releases, leuke concepten, en kwaliteitsnoise
als ik dan jeko toch ook vrij prolific zijn labeltje zie opstarten denk ik, ja, zo kan het ook! aandacht voor de releases, leuke concepten, en kwaliteitsnoise
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 14:14 uur
Vet!

Als ik heb uitgevogeld hoe ik in een live setting kan werken.
Geldt trouwens ook voor die scream comp. Het jongerencentrum (waar ik werk) heeft me beloofd dat ik bij hun in de bandruimte mag gaan opnemen. Nu nog kijken hoe en wanneer.

Als ik heb uitgevogeld hoe ik in een live setting kan werken.

Geldt trouwens ook voor die scream comp. Het jongerencentrum (waar ik werk) heeft me beloofd dat ik bij hun in de bandruimte mag gaan opnemen. Nu nog kijken hoe en wanneer.
0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 14:27 uur
ha, da's tof
maar goed, dat kun je misschien ook op de reguliere fyarl-manier doen 
re: live-setting, ja, ligt er een beetje aan hoe mensen hier hun noise maken idd
ik zal zelf gaan voor twee distortion pedalen + contact mic, misschien nog een wall-setje als Panic
maar goed, dat kun je misschien ook op de reguliere fyarl-manier doen 
re: live-setting, ja, ligt er een beetje aan hoe mensen hier hun noise maken idd
ik zal zelf gaan voor twee distortion pedalen + contact mic, misschien nog een wall-setje als Panic
0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 14:28 uur
tevens, nu het topic toch 'opleeft', als iedereen mij een (xerox) a4'tje voor hun project kan bezorgen dan stop ik dat bij de Recycled-tape zodat die naar ron kan 

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 14:30 uur
Voor die scream comp heb ik op zich geen bandruimte nodig, als ik het bij een 1 minuut take maximaal kan houden. Langer gaan mensen hier echt boos worden tegenwoordig haha. Zoals bij die laatste Fyarl track op Fear of Ketchup, ik geloof dat het wel een take van 4 minuten was. Heb het van tevoren aangegeven en nog werd ik achteraf aangekeken alsof ik een seriemoordenaar ben.
0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 14:31 uur

re: jeko's reactie van net, ik denk dat dat voor alle mume-noisers geldt

0
jeko
geplaatst: 19 oktober 2011, 14:33 uur
Ik had hem al verwijderd eigenlijk:
Eigenlijk ben ik zo sociaal fobisch als de neten maar heb er op zich wel OREN naar.
Eigenlijk ben ik zo sociaal fobisch als de neten maar heb er op zich wel OREN naar.
0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 14:34 uur
ja, ik zag dat ie weer pleite was
iig, we zijn vast allemaal heel awkward
heb dennis, gijs en frank wel al mogen ontmoeten trouwens dus dat hoeft niet zo awkward te zijn
OF WEL

iig, we zijn vast allemaal heel awkward
heb dennis, gijs en frank wel al mogen ontmoeten trouwens dus dat hoeft niet zo awkward te zijnOF WEL

0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 18:01 uur
namen moeten uiteraard nog op de andere flyers
en dennis moest nog op deze
maar ik vond pijnlijke dingen en ze gaan kapot een leukere festnaam
kunnen ook nog varieren per editie
lelijke dingen en ze gaan kapot
misselijke dingen en ze gaan kapot
etc
en dennis moest nog op deze
maar ik vond pijnlijke dingen en ze gaan kapot een leukere festnaam
kunnen ook nog varieren per editie
lelijke dingen en ze gaan kapot
misselijke dingen en ze gaan kapot
etc
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 19:03 uur
Beetje teveel ambitie op 1 dag, maar leuk hoor.
Jaja, ik ben weer de downer, ik weet het. haha
Jaja, ik ben weer de downer, ik weet het. haha
0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 19:15 uur
teveel bestaat niet frank
dennis kon wel een venue regelen, dus wat let ons?
dennis kon wel een venue regelen, dus wat let ons?

0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 22:12 uur
ambiesies 
*gelsomina draait en flyertje tweaken doet*

*gelsomina draait en flyertje tweaken doet*

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 22:54 uur
Met een vork kun je hele leuke dingen doen.....Hmm waarom klinkt dat toch gelijk zo raar.
0
sxesven
geplaatst: 19 oktober 2011, 23:01 uur
vanmiddag nog genoised met het deksel van een pan, keuken = goede voorraad bronmateriaal
0
Gallow
geplaatst: 19 oktober 2011, 23:21 uur
sxesven schreef:
had deze ook nog gemaakt voor t3h lolzurz
(afbeelding)
had deze ook nog gemaakt voor t3h lolzurz
(afbeelding)
Dat is inderdaad mijn noiseface
0
jeko
geplaatst: 20 oktober 2011, 19:10 uur
Iemand hier goede ervaringen met Digtech Grunge en Dod Grunge pedaaltjes?
Kan beide kopen voor weinig!
Kan beide kopen voor weinig!
0
Gallow
geplaatst: 20 oktober 2011, 19:39 uur
Ik heb met beide pedalen niet echt veel, Dod pedalen hebben meestal wel een beter geluid (zeker voor noise). Maar het zijn beide wel goedkope pedalen (meestal zo''n 30 euro per stuk) dus het ligt eraan wat je bedoelt met zeer weinig.
0
Gallow
geplaatst: 20 oktober 2011, 19:54 uur
Dat is inderdaad niet veel, maar beide pedalen lijken wel op elkaar, beetje eenzijdige zware distortion, dus het heeft niet zo''n zin om ze dan allebei te halen. Je kan er eentje houden en 1 doorverkopen want 15 euro per stuk is niks, als de verzendkosten dan ook een beetje meezitten dan.
0
jeko
geplaatst: 20 oktober 2011, 20:42 uur
Verzendkosten zitten bij de prijs inbegrepen, dus kan eigenlijk niet tobben voor dat geld.
* denotes required fields.