MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sxesven

ik word oud en bitter

sxesven
ik mis gewoon de aandacht, liefde, ideeenrijkdom die erin ontbreekt

als ik dan jeko toch ook vrij prolific zijn labeltje zie opstarten denk ik, ja, zo kan het ook! aandacht voor de releases, leuke concepten, en kwaliteitsnoise

sxesven

(afbeelding)

wanneer?!?

Vet!

Als ik heb uitgevogeld hoe ik in een live setting kan werken.

Geldt trouwens ook voor die scream comp. Het jongerencentrum (waar ik werk) heeft me beloofd dat ik bij hun in de bandruimte mag gaan opnemen. Nu nog kijken hoe en wanneer.

sxesven
ha, da's tof maar goed, dat kun je misschien ook op de reguliere fyarl-manier doen

re: live-setting, ja, ligt er een beetje aan hoe mensen hier hun noise maken idd ik zal zelf gaan voor twee distortion pedalen + contact mic, misschien nog een wall-setje als Panic

sxesven
tevens, nu het topic toch 'opleeft', als iedereen mij een (xerox) a4'tje voor hun project kan bezorgen dan stop ik dat bij de Recycled-tape zodat die naar ron kan

Voor die scream comp heb ik op zich geen bandruimte nodig, als ik het bij een 1 minuut take maximaal kan houden. Langer gaan mensen hier echt boos worden tegenwoordig haha. Zoals bij die laatste Fyarl track op Fear of Ketchup, ik geloof dat het wel een take van 4 minuten was. Heb het van tevoren aangegeven en nog werd ik achteraf aangekeken alsof ik een seriemoordenaar ben.

sxesven

re: jeko's reactie van net, ik denk dat dat voor alle mume-noisers geldt

jeko
Ik had hem al verwijderd eigenlijk:

Eigenlijk ben ik zo sociaal fobisch als de neten maar heb er op zich wel OREN naar.

sxesven
ja, ik zag dat ie weer pleite was

iig, we zijn vast allemaal heel awkward heb dennis, gijs en frank wel al mogen ontmoeten trouwens dus dat hoeft niet zo awkward te zijn

OF WEL

(afbeelding)

lambf
jeko schreef:
Ik had hem al verwijderd eigenlijk:

(afbeelding)

sxesven

(afbeelding)

ff vooruit plannen

om eerlijk te zijn vind ik deze veel vetter dan je 1e flyer

sxesven
ik ook

sxesven
had deze ook nog gemaakt voor t3h lolzurz

(afbeelding)

sxesven
namen moeten uiteraard nog op de andere flyers

en dennis moest nog op deze

maar ik vond pijnlijke dingen en ze gaan kapot een leukere festnaam

kunnen ook nog varieren per editie

lelijke dingen en ze gaan kapot
misselijke dingen en ze gaan kapot
etc

jeko

Beetje teveel ambitie op 1 dag, maar leuk hoor. Jaja, ik ben weer de downer, ik weet het. haha

sxesven
teveel bestaat niet frank

dennis kon wel een venue regelen, dus wat let ons?

sxesven

(afbeelding)

frank niet zueren

Zeg het eens honnepon, waarover zou ik zeuren?

Vet hoor!

sxesven
ambiesies

*gelsomina draait en flyertje tweaken doet*

(afbeelding)

Met een vork kun je hele leuke dingen doen.....Hmm waarom klinkt dat toch gelijk zo raar.

sxesven
vanmiddag nog genoised met het deksel van een pan, keuken = goede voorraad bronmateriaal

Gallow
sxesven schreef:
had deze ook nog gemaakt voor t3h lolzurz

(afbeelding)

Dat is inderdaad mijn noiseface

jeko
Iemand hier goede ervaringen met Digtech Grunge en Dod Grunge pedaaltjes?

Kan beide kopen voor weinig!

Gallow
Ik heb met beide pedalen niet echt veel, Dod pedalen hebben meestal wel een beter geluid (zeker voor noise). Maar het zijn beide wel goedkope pedalen (meestal zo''n 30 euro per stuk) dus het ligt eraan wat je bedoelt met zeer weinig.

jeko
50 dollar voor twee stuks ongeveer 36 eurotjes dus.

Gallow
Dat is inderdaad niet veel, maar beide pedalen lijken wel op elkaar, beetje eenzijdige zware distortion, dus het heeft niet zo''n zin om ze dan allebei te halen. Je kan er eentje houden en 1 doorverkopen want 15 euro per stuk is niks, als de verzendkosten dan ook een beetje meezitten dan.

jeko
Verzendkosten zitten bij de prijs inbegrepen, dus kan eigenlijk niet tobben voor dat geld.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:54 uur

geplaatst: vandaag om 18:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.