MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
jeko
Kwam net tot de ontdekking dat sommige cd labels van de Muzikaal Kabaal releases loslaten door de warmte v/d cd speler. Mensen hier last van ondervonden? laat het me even weten, dan zal ik naar een oplossing zoeken.
Ik ga in iedergeval over op printable cdr's vanaf nu!

nog niet gehad nee, maar tis dan ook niet dagelijks dat ik ze in de koekenpan gooi.

Edit:Oh, las weer eens verkeerd. ik dacht gewoon door de warmte in de kamer ofzo. Hmm nee verder lijkt t mee te vallen.

jeko
Het kuttige is dat ik hier met een voorraad van zo'n duizend cd labels zit Moet ik maar iets anders mee gaan doen dan.

Ja vond t er erg tof uit zien. wel jammer eigenlijk.

sxesven
Labeltje liep er net bij mij bij Sendot Sklin vanaf helaas gelukkig werken printables ook goed

jeko
Balen, balen! Degen die hetzelfde probleem ondervinden pm mij maar even en ik stuur je een nieuw wit printable schijfje op.
(Ik begin nu te snappen waarom die gast op marktplaats van z'n voorraad labels af wilde )

sendotsklin
TRAITORS - 06-11-11 by traitors noise on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Eindelijk weer wat nieuwe noise opgenomen!

iemand enig idee waar ik nog 3" cd-rs kan bestellen?
de meeste webshops lijken gestopt te zijn met de verkoop van blanco cd's voor de nederlandse markt

jeko
Hier

En goed bezig

Gallow
Eerste cd af (wouter je hebt een bootleg). Tot nu toe 7 hoesjes af en ik wil alles deze zaterdag de deur uit doen. Gegadigden verzoek ik dus te pm'en met adres gegevens e.d. 3 euro (paypal) of ruilen.

sendotsklin
En sinds vanavond bezig met een nieuw project!

Night Is Morning (gero fans zullen de naam herkennen )

denk dus aan lange ambient synth drone tracks in de stijl van Juntaro's meer ambient achtige werk, story of the thalaba, none friendly, nihilist surfin group achtig materiaal

word een cassette-only project, en verwacht de eerste tape nog voor het eind van het jaar!

jeko
Mooi jongens

sendotsklin
TRAITORS - Cities of the Red Nights (2011)

Recycled cassettes, ik heb er nog 2.
trade only, mocht iemand interesse hebben roept u maar!

Sven, voor jou heb ik er al eentje appart gehouden

sxesven
yay

night is morning project klinkt veelbelovend, heel benieuwd!

big dennis verkoopt idd 3", zijn wel de 3"s die mij met de laatste hoarse batch problemen hebben gegeven - geen idee of dat aan de schijfjes of plots aan mn brander lag, maar goed...

jeko
Voor de liefhebbers van cassette's en harsh noise wall:

Muka -009 DRAAK- Ouroboros

(afbeelding)

DRAAK

Bij interesse pm.

sxesven
ziet er as usual weer super uit, benieuwd!

beetje aan het opnemen geweest en artwork maken etc., tapeje tbr whenever ik er eens tijd voor heb:

(afbeelding)
Little Fictions - Idaho (C14)

moest eens vakantie hebben, kon ik er weer eens wat shit uitknallen maar goed, wat in vat zit etc.

jeko
Mooi, mooi , mooi

DjFrankie (moderator)
Kwam gisteren deze tegen

Clinic of Torture

Ook echte noise, heb albums ook maar toegevoegd aan deze site.

jeko
Alias Nicole 12 heb ik wel eens van gehoord en Freak Animal Records is ook bekend. Dit ken ik dan weer niet.

jeko
Eng stil hier de laatste tijd

Net een interview gedaan voor een noisezine (moet nog uitkomen btw)

SHITCORE ZINE DISTRIBUTION CENTRAL!

Cool!

Ja klopt, echt weinig zin en tijd voor noise de laatste tijd. Wacht verder nog steeds op Leigh, die man kunnen we inmiddels wel omdopen tot Lazy Leigh! Zal m eens mailen. Als ie er geen vaart achter zet, dan toch eerst maar weer aan de nieuwe Fyarl (hoes) gaan werken, want dit schiet ook niet op.

jeko
Ik heb bijna altijd wel zin in noise maar ben dan ook licht verslaafd denk ik!

Jammer dat Leigh zo traag is. Misschien toch maar eens Toxixc Industries proberen next time!

jeko
sendotsklin schreef:

iemand enig idee waar ik nog 3" cd-rs kan bestellen?
de meeste webshops lijken gestopt te zijn met de verkoop van blanco cd's voor de nederlandse markt

Heb een soort gelijke vraag maar dan voor cassettes. Bestaat er een (liefst) Nederlandse webshop die onbespeelde blanco tapes verkoopt. (dus zonder opdruk van merknaam enzo)
Zeg maar een Nederlandse variant vanTapeline Online UK.
Dit puur i.v.m. de hoge verzendkosten.

sxesven
In Nederland heb je Duplicase, maar die hebben weinig mogelijkheden (ik meen alleen wit en zwart, maar kan er nu niks over vinden) en zijn alsnog duur aangezien de prijs afhankelijk is van de lengte van de tape (i.t.t. bij Tapeline bijvoorbeeld). Voor 100 C60 tapes ben je bijvoorbeeld 95 euro kwijt, daarbij standaard NL verzendkosten van 6,75 als ik het goed heb (pakket onder 10 kilo, als je dat redt), en dan is Tapeline zelfs incl verzenden goedkoper.

jeko
Ja dan is denk ik voorlopig Tapeline de beste keus!
Uiteindelijk zijn cassettes best duur,en dupliceren kost veel tijd maar heeft toch ook veel charme.

sendotsklin
Vanaf maandag te bestellen:

TRAITORS - Less than nothing (cd-r, 15 copies)

1 lange track, ruim 3 kwartier aan oscillation/static/drone noise!!

3 euro inclusief verzendkosten, uiteraard de voorkeur aan trades!

sendotsklin
om dit topic een beetje levend te houden een nieuwe sub-categorie?
nieuwe aanwinsten!

ik trap af, vanochtend besteld:
The Cherry Point - Night of the Bloody Tapes
Dead Body Love - Low-Fi Power Carnage
The Rita - Bodies Bear Traces of Carnal Violence
Mike Shiflet - Ichinomiya 5.3.6
Lasse Marhaug - The Great Silence
Emil Beaulieau - Emil Beaulieau Has A Relapse
An Innocent Young Throat-Cutter / Vomir / Government Alpha / Torturing Nurse - Harsh Purification
Incapacitants - Ministry Of Foolishness
Pain Jerk - Trashware
Vomir - Proanomie
Hanatarash - Hanatarash 3
Bastard Noise - Recycled

jeko
Troniks en RRRecords ook weer blij

Edit: die Harsh Purification lijkt me wel wat!

lambf
Die nieuwe batch van Void Seance ziet er ook weer ziek gaaf uit.

jeko
Heb wel wat besteld daar idd.

Zit jij toevallig ook op het HNW forum? Daar kwam de batch vandaag langs nl.

lambf
Nope, zag het langskomen op DFFD.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:37 uur

geplaatst: vandaag om 11:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.