Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 30 november 2011, 18:45 uur
jeuj 
smb
jelle, heb jij btw die drl en bachir gemayel al eens ontvangen? ik wacht hier nog steeds
net ff andrew gemaild maar
zelf trouwens de nieuwe AVFN uit die void seance batch besteld

smb

jelle, heb jij btw die drl en bachir gemayel al eens ontvangen? ik wacht hier nog steeds
net ff andrew gemaild maarzelf trouwens de nieuwe AVFN uit die void seance batch besteld

0
jeko
geplaatst: 30 november 2011, 19:04 uur
@ ThirdEyedCitizen , ja dat klopt! (mondje dicht hè)
@ sxesven, weet echt niet meer waar dit om ging, waren dat 3 tapes van DRL (die heb ik nl allang binnen)
en smb al op de mat?
@ sxesven, weet echt niet meer waar dit om ging, waren dat 3 tapes van DRL (die heb ik nl allang binnen)
en smb al op de mat?
0
sxesven
geplaatst: 30 november 2011, 19:46 uur
nee, bedoelde die twee cdrs op Order of the HNW (het label van Andrew/AVFN)
heb iig net gemaild en andrew stuurt ze (als)nog (een keer) op 
tevens, net thuis, smb binnen
yeeeeaaaaaaaaaaaa
heb iig net gemaild en andrew stuurt ze (als)nog (een keer) op 
tevens, net thuis, smb binnen
yeeeeaaaaaaaaaaaa
0
jeko
geplaatst: 30 november 2011, 19:55 uur
Cool 
Ja en Order of the HNW III en IV heb ik idd ook al een tijdje in huis. Hopelijk krijg je ze snel want
zijn mooi

Ja en Order of the HNW III en IV heb ik idd ook al een tijdje in huis. Hopelijk krijg je ze snel want
zijn mooi

0
geplaatst: 1 december 2011, 03:41 uur
Iemand toevallig recent die Werewolf Jerusalem besteld waar ik t over had bij t album zelf?
Die is nu dus niet meer te krijgen.bij Troniks zelf. Van de week nog wel. Zonde, maja
Die is nu dus niet meer te krijgen.bij Troniks zelf. Van de week nog wel. Zonde, maja
0
sxesven
geplaatst: 1 december 2011, 09:05 uur
Die hele serie hebben ze helaas al een tijdje niet meer, echt spijt dat ik ze destijds niet besteld heb
Komen er wel regelmatig nog op Discogs voorbij, weet ik iig van die van The Cherry Point en Paranoid Time, dus misschien ff in je Wantlist gooien anders 
Ken dit schijfje overigens niet specifiek, maar Richard zo gruwelijk ontzettend veel uitgebracht, en veel in HNW-regionen, dat het niet heel veel uitmaakt wat je aanschaft vind ik. Tot op zekere hoogte inwisselbaar, maar niet negatief bedoeld, aangezien het allemaal wel tof klinkt. Heb zelf een paar dingen staan van verschillende projecten (Four Flies, Werewolf Jerusalem, Richard Ramirez, etc.) en allemaal wel in orde, hoewel ik het niet zo vaak draai. In ieder geval is er ontzettend veel van hem te krijgen bij ongeveer 10 miljoen labels. Alleen niks van hemzelf kopen (heel, heel, heel, heel, heel erg traag en ontzettend duur... check 'm ook op Discogs als RichardRamirez69 - verkoopt zelfuitgebrachte dingen voor woekerprijzen... en bovendien ziet al die shit op Deadline etc. er echt niet uit. Zie bijvoorbeeld hier Images for Forced Orgasm - Murdered For Lust / Came For Revenge - discogs.com voor een goed idee, standaard enveloppen lelijk geprint met lelijke ontwerpen en daar dan je tape in geflikkerd. $38!
)
Maar zijn noise is dik in orde. Richard is trouwens ook mode-ontwerper.
Komen er wel regelmatig nog op Discogs voorbij, weet ik iig van die van The Cherry Point en Paranoid Time, dus misschien ff in je Wantlist gooien anders 
Ken dit schijfje overigens niet specifiek, maar Richard zo gruwelijk ontzettend veel uitgebracht, en veel in HNW-regionen, dat het niet heel veel uitmaakt wat je aanschaft vind ik. Tot op zekere hoogte inwisselbaar, maar niet negatief bedoeld, aangezien het allemaal wel tof klinkt. Heb zelf een paar dingen staan van verschillende projecten (Four Flies, Werewolf Jerusalem, Richard Ramirez, etc.) en allemaal wel in orde, hoewel ik het niet zo vaak draai. In ieder geval is er ontzettend veel van hem te krijgen bij ongeveer 10 miljoen labels. Alleen niks van hemzelf kopen (heel, heel, heel, heel, heel erg traag en ontzettend duur... check 'm ook op Discogs als RichardRamirez69 - verkoopt zelfuitgebrachte dingen voor woekerprijzen... en bovendien ziet al die shit op Deadline etc. er echt niet uit. Zie bijvoorbeeld hier Images for Forced Orgasm - Murdered For Lust / Came For Revenge - discogs.com voor een goed idee, standaard enveloppen lelijk geprint met lelijke ontwerpen en daar dan je tape in geflikkerd. $38!
)Maar zijn noise is dik in orde. Richard is trouwens ook mode-ontwerper.
0
geplaatst: 1 december 2011, 11:19 uur
Nou nee, dat schijfje had Troniks deze week nog in zn sale liggen. Nu is ie weg. maargoed nog genoeg leuk Troniks dat ik wel wil. Tourette, LHD, meer Cherry Point.
Ik zie dat wel vaker bij noise tapes, van die hoge prijzen. Dat je denkt van, dat kan toch niet man. Mja zullen toch wel gekken zijn die t toch kopen.
Ik zie dat wel vaker bij noise tapes, van die hoge prijzen. Dat je denkt van, dat kan toch niet man. Mja zullen toch wel gekken zijn die t toch kopen.
0
geplaatst: 4 december 2011, 14:25 uur
Nieuwe Traitors sinds eh vrijdag binnen ofzo. Ziet er tof uit. Lekker minimaal, had ook zo bij een brakke Fyarl release gepast. Zal m nu eens opzeten!
0
sendotsklin
geplaatst: 6 december 2011, 16:01 uur
Ik krijg zojuist mijn Void Seance pakketje binnen, ziet er allemaal mooi uit! 
Ritual Stance - Featureless In Black (limited edition van 9 stuks : t-shirt, cd, patch, tekening en een exclusieve HNW C90)
Frailty of Angels - Restless, Hopeless C20
Cheapmachines - Fulcrum/Hardwire" CDr
A View From Nihil - "Primordial Sea" CDr
De normale editie van Ritual Stance - Featureless In black zat er ook bij (enkel de cd zonder extra's) die heb ik nu dus dubbel, mocht iemand nog iets leuks te ruil hebben pm maar even!

Ritual Stance - Featureless In Black (limited edition van 9 stuks : t-shirt, cd, patch, tekening en een exclusieve HNW C90)
Frailty of Angels - Restless, Hopeless C20
Cheapmachines - Fulcrum/Hardwire" CDr
De normale editie van Ritual Stance - Featureless In black zat er ook bij (enkel de cd zonder extra's) die heb ik nu dus dubbel, mocht iemand nog iets leuks te ruil hebben pm maar even!

0
jeko
geplaatst: 6 december 2011, 16:42 uur
Mooi pakketje
en die Ritual Stance - Featureless lust ik wel.
en die Ritual Stance - Featureless lust ik wel.
0
sendotsklin
geplaatst: 7 december 2011, 09:38 uur
Ik kan iedereen de Harsh Purification box aanraden!
An Innocent Young Throat-Cutter / Vomir / Government Alpha / Torturing Nurse - Harsh Purification (CDr) at Discogs
verplichte kost, van mij krijgt hij de volle 5 sterren!
An Innocent Young Throat-Cutter / Vomir / Government Alpha / Torturing Nurse - Harsh Purification (CDr) at Discogs
verplichte kost, van mij krijgt hij de volle 5 sterren!
0
sxesven
geplaatst: 7 december 2011, 21:01 uur
sendotsklin schreef:
Helemaal geweldig is deze trouwens, jezus!

0
geplaatst: 7 december 2011, 21:14 uur
helaas heb ik nu geen geld Dennis, maar op Crucial Blast kom ik wel vaker, zal m misschien daar eens mee bestellen.
0
sendotsklin
geplaatst: 7 december 2011, 22:03 uur
sxesven schreef:
(quote)
Zeker!! heb hem nu al meerdere keren gedraaid echt geniale shit!
0
sendotsklin
geplaatst: 13 december 2011, 18:51 uur
Vandaag weer eens langs de Wormshop in Rotterdam geweest, en uiteraard niet met lege handen thuis gekomen:
D.I.Y. Cracklebox kit
YouTube - cracklebox
D.I.Y. Drawdio kit
YouTube - drawdio ?????
Een boek over circuit benden
Aaron Dilloway - Beggar Master cd
Yuko Nexus6 - Journal De Tokyo cd
plus de kans dat vanaf volgendeweek de TRAITORS releases bij worm in de schappen liggen!

D.I.Y. Cracklebox kit
YouTube - cracklebox
D.I.Y. Drawdio kit
YouTube - drawdio ?????
Een boek over circuit benden
Aaron Dilloway - Beggar Master cd
Yuko Nexus6 - Journal De Tokyo cd
plus de kans dat vanaf volgendeweek de TRAITORS releases bij worm in de schappen liggen!

0
jeko
geplaatst: 14 december 2011, 10:09 uur
Dat circuit bending wil ik ook nog wel eens leren!
Inmiddels ook An Innocent Young Throat-Cutter / Vomir / Government Alpha / Torturing Nurse - Harsh Purification binnen. Prachtige box
Inmiddels ook An Innocent Young Throat-Cutter / Vomir / Government Alpha / Torturing Nurse - Harsh Purification binnen. Prachtige box

0
geplaatst: 17 december 2011, 12:59 uur
"a manifesto written by Vomir". He bah, wat moet ik me daar bij voorstellen, toch geen Liturgy achtige taferelen he. Verder wel weer heel tof haha.
0
sxesven
geplaatst: 17 december 2011, 16:13 uur
Die nieuwe Troniksshit is trouwens weer (zeer!) aan te raden, doen ook mee voor de 5 voor $20 deal trouwens. Rhinestone is echt geniaal, geweldig ruizende en suizende HN in de geest van, durf ik het te zeggen, Hairy Ghosts R Dead. Zeer content mee 
BxB staat al een tijdje op mijn verlanglijstje maar nog steeds niet aangeschaft (verlanglijst is ook wel gigantisch groot natuurlijk...). Mooi verzorgde box iig met klinkende namen (o.a. het briljante AVFN en het tamelijk overlooked Griz+Zlor).
/edit/
the fuck, meteen maar besteld dan, straks is ie helemaal pleite...
Stonden er al een hele tijd 3 op Discogs, maar met Dennis (van Discogs gehaald, i presume
) en mij is het er nu nog ééntje. 

BxB staat al een tijdje op mijn verlanglijstje maar nog steeds niet aangeschaft (verlanglijst is ook wel gigantisch groot natuurlijk...). Mooi verzorgde box iig met klinkende namen (o.a. het briljante AVFN en het tamelijk overlooked Griz+Zlor).
/edit/
the fuck, meteen maar besteld dan, straks is ie helemaal pleite...
Stonden er al een hele tijd 3 op Discogs, maar met Dennis (van Discogs gehaald, i presume
) en mij is het er nu nog ééntje. 
0
sendotsklin
geplaatst: 19 december 2011, 08:51 uur
Klopt, ik heb m ook van discogs gehaald. Erg mooie box is het! 
En vanaf morgen bij mij te bestellen (en de bovenste 2 ook in de wormshop verkrijgbaar)
TRAITORS-Weakness (limited tot 10, spraypaint cd-r/paint smear artwork, 42 minuten HNW)
TRAITORS-Xerox machine (limited tot 10, spraypaint cd-r/xerox artwork, 35 minuten HN)
TRAITORS-Untitled (Limited tot 2, Cassette met beide uniek artwork, de cassette case is verpakt in een jute zak. HNW)
TRAITORS-Feedback for a bee (Limited tot 1, spraypaint cd-r/artwork in een jewelcase met een dode bij in de transparante spine van de jewelcase)
Om nog even het jaar af te sluiten
En zoals gewoonlijk heeft traden de voorkeur, en anders 3,50 inclusief verzendkosten

En vanaf morgen bij mij te bestellen (en de bovenste 2 ook in de wormshop verkrijgbaar)
TRAITORS-Weakness (limited tot 10, spraypaint cd-r/paint smear artwork, 42 minuten HNW)
TRAITORS-Xerox machine (limited tot 10, spraypaint cd-r/xerox artwork, 35 minuten HN)
TRAITORS-Untitled (Limited tot 2, Cassette met beide uniek artwork, de cassette case is verpakt in een jute zak. HNW)
TRAITORS-Feedback for a bee (Limited tot 1, spraypaint cd-r/artwork in een jewelcase met een dode bij in de transparante spine van de jewelcase)
Om nog even het jaar af te sluiten

En zoals gewoonlijk heeft traden de voorkeur, en anders 3,50 inclusief verzendkosten
0
jeko
geplaatst: 19 december 2011, 12:53 uur
Brick By Brick helaas te laat. Had een van de verkopers nog een mailtje gestuurd hoe hoog de verzendkosten waren maar tevergeefs dus. Waarschijnlijk een van jullie me net voor geweest 

0
geplaatst: 19 december 2011, 12:54 uur
Da's een nadeel met die verschrikkelijk beperkte oplages natuurlijk...
0
jeko
geplaatst: 19 december 2011, 12:57 uur
Maar ook wel weer kicken om een gelimiteerd exemplaar te hebben!
0
jeko
geplaatst: 19 december 2011, 13:03 uur
Vandaag World Merzbow Day 2011
Celebrate one of the world's most loved artist of all time's birthday by playing his music in public spaces for all the enjoy.
Gift suggestions:
-Drive around a busy part of town blasting Merzbow for all to enjoy
-Organize a tribute concert
-Make a vegan cake with a picture of a chicken on it
-Post Merzbow videos on your Facebook page
-Donate to PETA on behalf of Masami Akita
-Or just simply listen to Merzbow and think of him on his special day
Don't be afraid to get creative with your annual World Merzbow Day celebrations because the sky's the limit.
Objectives:
-To introduce new music and ideas to the public
-To open people's minds
-To unite awkward lonely Merzbow fans and other lovers of noise
-To find and create new noise fans
-To inspire more creative musicians
-To (re)open up the debate on what music is
-As well as promoting veganism as a popular lifestyle
Celebrate one of the world's most loved artist of all time's birthday by playing his music in public spaces for all the enjoy.
Gift suggestions:
-Drive around a busy part of town blasting Merzbow for all to enjoy
-Organize a tribute concert
-Make a vegan cake with a picture of a chicken on it
-Post Merzbow videos on your Facebook page
-Donate to PETA on behalf of Masami Akita
-Or just simply listen to Merzbow and think of him on his special day
Don't be afraid to get creative with your annual World Merzbow Day celebrations because the sky's the limit.
Objectives:
-To introduce new music and ideas to the public
-To open people's minds
-To unite awkward lonely Merzbow fans and other lovers of noise
-To find and create new noise fans
-To inspire more creative musicians
-To (re)open up the debate on what music is
-As well as promoting veganism as a popular lifestyle
0
jeko
geplaatst: 23 december 2011, 18:59 uur
Hoe is het inmiddels met Various - Metselwerken (Cassette) at Discogs