Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 28 juni 2011, 16:59 uur
een optie is ook één kant HNW en één kant HN, ik heb geen idee hoe wall-minded iedereen is verder...
0
sxesven
geplaatst: 28 juni 2011, 17:02 uur
dikke tracks in dit draadje hoor
jelle
die kan er zo op
jelle
die kan er zo op
0
geplaatst: 28 juni 2011, 17:53 uur
Even iets nieuws gemaakt met behulp van de virtuele setup voor die vorige track, dit klinkt een stuk beter, vind ik:
Klaas-Jan van der Q. - Funk Hydrolysis
Klaas-Jan van der Q. - Funk Hydrolysis
0
Gallow
geplaatst: 28 juni 2011, 17:56 uur
2e track, stipt 15 minuten en meer richting wallnoise.
Nikolajdemo2
Nikolajdemo2
0
lambf
geplaatst: 28 juni 2011, 18:05 uur
sxesven schreef:
een optie is ook één kant HNW en één kant HN, ik heb geen idee hoe wall-minded iedereen is verder...
Ik ben voor, HNW is me te specifiek!
0
jeko
geplaatst: 28 juni 2011, 18:32 uur
@ vork666 en @ Gallow: beide (nieuwe) tracks
. En @ lambf :één kant HN vind ik ook prima, of gehusseld over beide kanten.
Wil naast iko 2 dan nog een korte cut-up noise track toevoegen.
De tracks gaan per pm jou kant op Sven? Ik verstuur ze dan als wave bestanden.
. En @ lambf :één kant HN vind ik ook prima, of gehusseld over beide kanten.Wil naast iko 2 dan nog een korte cut-up noise track toevoegen.
De tracks gaan per pm jou kant op Sven? Ik verstuur ze dan als wave bestanden.
0
sxesven
geplaatst: 28 juni 2011, 18:43 uur
vork, lekkere track 
gijs
heerlijk. voor de hnw-fanaten zou ik alsnog een Metselwerken comp voorstellen met exclusief HNW.. wmb gaat die demo2 daarop, heerlijk 
w.b. HN(W)-comp, nieuwe titel/art dan wel nodig, jelle, jij misschien iets? altijd geniale titels met ikodora, dus wie weet
heb zelf nog een HN-track liggen ook
submissions mogen naar mij, als we het over de vorm van de comp eens zijn, natuurlijk...

gijs
heerlijk. voor de hnw-fanaten zou ik alsnog een Metselwerken comp voorstellen met exclusief HNW.. wmb gaat die demo2 daarop, heerlijk 
w.b. HN(W)-comp, nieuwe titel/art dan wel nodig, jelle, jij misschien iets? altijd geniale titels met ikodora, dus wie weet
heb zelf nog een HN-track liggen ook
submissions mogen naar mij, als we het over de vorm van de comp eens zijn, natuurlijk...
0
Gallow
geplaatst: 28 juni 2011, 18:55 uur
Dank
In dat geval zal ik binnenkort de titel even aanpassen 
In dat geval zal ik binnenkort de titel even aanpassen 
0
jeko
geplaatst: 28 juni 2011, 19:15 uur
LOL
Edit: titel zou kunnen zijn : Metselwerken en andere kutmuziek (voor de HN (W) comp.)
Edit: titel zou kunnen zijn : Metselwerken en andere kutmuziek (voor de HN (W) comp.)
0
sxesven
geplaatst: 28 juni 2011, 21:14 uur
ja, daar kun je wel wat mooie field recordings van maken
contact mic meets hagelbui
contact mic meets hagelbui

0
tuktak
geplaatst: 28 juni 2011, 21:45 uur
heb nog 2 tracks toegevoegd op soundcloud, wel andere koek dan de vorige track die ik hier plaatste, vind het zelf erg vet, iets uitgesprokener, weet niet of het daarom schikt op zo'n verzamelaar.
IMG_9041 - Dominion
IMG_9041 - Pump Check
en nice die hoes jah!
IMG_9041 - Dominion
IMG_9041 - Pump Check
en nice die hoes jah!
0
sendotsklin
geplaatst: 28 juni 2011, 22:37 uur
Laat ik dan ook maar eens een duit in het zakje doen:
TRAITORS preview by traitors noise on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
ik heb op het op het moment twee TRAITORS cassettes uit, beide gelimiteerd tot 10 stuks.
trades zijn welkom!
mocht er nog ruimte zijn op die comp, ik doe graag mee!
TRAITORS preview by traitors noise on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
ik heb op het op het moment twee TRAITORS cassettes uit, beide gelimiteerd tot 10 stuks.
trades zijn welkom!
mocht er nog ruimte zijn op die comp, ik doe graag mee!
0
jeko
geplaatst: 29 juni 2011, 07:46 uur
@ sendotsklin: Hee een oude bekende! welcome back! En hou voor mij een cassette vast pleazzze!
Je track is
En @ Sven: Misschien ook nog een mogelijkheid om een dubbel tape uit te brengen. Één met uitsluitend HNW zoals voorgesteld en met Metselwerken hoes en één met noise verwante herrie en met Machinekamer hoes. (als dit uiteraard financieel en technisch haalbaar is)
Materiaal hebben we volgens mij plenty.
iig tof al die creativiteit hier
Je track is

En @ Sven: Misschien ook nog een mogelijkheid om een dubbel tape uit te brengen. Één met uitsluitend HNW zoals voorgesteld en met Metselwerken hoes en één met noise verwante herrie en met Machinekamer hoes. (als dit uiteraard financieel en technisch haalbaar is)
Materiaal hebben we volgens mij plenty.
iig tof al die creativiteit hier

0
Gallow
geplaatst: 29 juni 2011, 11:45 uur
Van gemene eend ben ik niet zo weg, snipperkip vind ik wel heel strak 

0
sxesven
geplaatst: 29 juni 2011, 12:34 uur
één hn en één hnw tape is ook te realiseren en vind ik niet zo'n slecht idee
de totale kosten, als ik even moet voorrekenen, komen voor bijvoorbeeld editie van 42 op een pond per tape, keer twee (=84) + 25 verzendkosten, maakt 109 (tegen de huidige koersen volgens gwk ongeveer €112). daarnaast moeten er hoesjes gedrukt worden, wat natuurlijk goedkoop (één keer goed afdrukken en dan xeroxen, €10) of duurder kan (cardstock, pro, misschien 30-40?). handig zou zijn als iemand thuis of op zijn werk goede kwaliteit kan printen of xeroxen en zelf een lade met stevig papier kan vullen. ik heb hier op de uni wel mogelijkheden, maar de kwaliteit van de afdrukken is heel matig. uiteindelijk moeten de losse pakketjes nog verzonden (vijf keer pakket van €6,75 = 33,75; voor het gemak ga ik ervan uit dat er wel wat karton beschikbaar is om de tapes te verpakken). Per saldo kom je dan uit op minimaal €156 en maximaal €186. Dat is dus 26 á 31 per persoon, en daarvoor krijg je dan 14 tapes.
Zo
Technisch haalbaar, financieel ligt aan de deelnemers (zelf kan ik het nu iig niet financieren, het hele gebeuren bedoel ik, 'shareholder'wijze weer wel). Hoe meer deelnemers hoe goedkoper (maar hoe minder tapes je krijgt + meer verzendkosten). Kleinere edities kan maar alles onder de 40 is duurder (1,50 pond).
Overigens zijn de tapes dan gewoon gekleurd/zwart/wit; body printing is heel duur en tape labels is onpraktisch (opplakken is kut) en moeten sowieso bedrukt worden. wat ik zou voorstellen is de titels gewoon klein monochroom te printen en xeroxen, en die met dubbelzijdig tape te bevestigen om de tapes te identificeren. zo dus:

aangezien de sticker dan op de a-kant zit zijn meteen je kanten geïdentificeerd.
kleuren zijn er ook, trouwens; zwart, wit, clear zijn basic en daarnaast bestaat rood, oranje, geel, roze, blauw en groen.
ben trouwens van 6 deelnemers uitgegaan, maar dat klopt volgens mij niet meer...
de totale kosten, als ik even moet voorrekenen, komen voor bijvoorbeeld editie van 42 op een pond per tape, keer twee (=84) + 25 verzendkosten, maakt 109 (tegen de huidige koersen volgens gwk ongeveer €112). daarnaast moeten er hoesjes gedrukt worden, wat natuurlijk goedkoop (één keer goed afdrukken en dan xeroxen, €10) of duurder kan (cardstock, pro, misschien 30-40?). handig zou zijn als iemand thuis of op zijn werk goede kwaliteit kan printen of xeroxen en zelf een lade met stevig papier kan vullen. ik heb hier op de uni wel mogelijkheden, maar de kwaliteit van de afdrukken is heel matig. uiteindelijk moeten de losse pakketjes nog verzonden (vijf keer pakket van €6,75 = 33,75; voor het gemak ga ik ervan uit dat er wel wat karton beschikbaar is om de tapes te verpakken). Per saldo kom je dan uit op minimaal €156 en maximaal €186. Dat is dus 26 á 31 per persoon, en daarvoor krijg je dan 14 tapes.Zo

Technisch haalbaar, financieel ligt aan de deelnemers (zelf kan ik het nu iig niet financieren, het hele gebeuren bedoel ik, 'shareholder'wijze weer wel). Hoe meer deelnemers hoe goedkoper (maar hoe minder tapes je krijgt + meer verzendkosten). Kleinere edities kan maar alles onder de 40 is duurder (1,50 pond).
Overigens zijn de tapes dan gewoon gekleurd/zwart/wit; body printing is heel duur en tape labels is onpraktisch (opplakken is kut) en moeten sowieso bedrukt worden. wat ik zou voorstellen is de titels gewoon klein monochroom te printen en xeroxen, en die met dubbelzijdig tape te bevestigen om de tapes te identificeren. zo dus:

aangezien de sticker dan op de a-kant zit zijn meteen je kanten geïdentificeerd.
kleuren zijn er ook, trouwens; zwart, wit, clear zijn basic en daarnaast bestaat rood, oranje, geel, roze, blauw en groen.
ben trouwens van 6 deelnemers uitgegaan, maar dat klopt volgens mij niet meer...
0
Gallow
geplaatst: 29 juni 2011, 12:50 uur
sxesven schreef:
en daarvoor krijg je dan 14 tapes.
en daarvoor krijg je dan 14 tapes.
Krijgt elke participant dan 14 tapes thuis of is er 1 iemand die ze allemaal bijhoudt en verkoopt?
0
sxesven
geplaatst: 29 juni 2011, 12:53 uur
ik ben er nu van uitgegaan dat iedereen zijn eigen 14 tapes krijgt en daarmee kan doen wat ie wil. als iemand het centraal wil distroën vind ik dat best, maar ik zou het niet aanraden (ik ga er niet aan beginnen iig). sowieso schat ik de verkoopkansen van de HN-tape laag in, die van de HNW-tape wat hoger puur omdat er een toegewijde scene bestaat (voor HN ook, maar die is niet zo happig op compilaties op minilabels en met onbekende namen). sowieso zou ik erop rekenen dat je het merendeel zal ruilen, niet verkopen.
0
Gallow
geplaatst: 29 juni 2011, 13:09 uur
sxesven schreef:
sowieso zou ik erop rekenen dat je het merendeel zal ruilen, niet verkopen.
Misschien gebruikte ik de verkeerde term sowieso zou ik erop rekenen dat je het merendeel zal ruilen, niet verkopen.
"Van de hand doen dan"
. Maar ik vind het idee verder prima en het geld kan ik ook wel missen. Dat we nu even een definitieve lijst met deelnemers maken om te zien of het nog haalbaar is, en dan een deadline afspreken? Daarnaast, hoeveel artiesten is aan te raden per tape? 2 per tapekant lijkt me een stuk overzichtelijker, dus 4 artiesten per tape ofzo?* denotes required fields.