menu

Mijn Updates +
Genres / Overigen / Field Recordings

zoeken in:
gli|-t0_ch

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=qethzQx6IAc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Erg mooi die van Lunde

Ik vertrek binnen enkele dagen voor een week naar Berlijn. Iemand die weet heeft van een plaat met field recordings die in Berlijn zijn opgenomen? Om volledig in de mood te zijn.

Toespraak van JFK. Zal vast ergens op 'plaat' staan

Sietse
Hier mee moet het wel lukken essence
Various - With New Eyes: Grüse Aus Berlin (CD) at Discogs

We do not see things the way they are, we see things the way we are.

With New Eyes is an audio tour through the eyes of blind people.
In this extraordinary tour, visitors are drawn into the world of visually impaired, and blind people.
The CD - Grüsse aus Berlin - is a souvenir, and a tactile memory of the audio tour WITH NEW EYES, with trackks inspired by the resting points during the audio tour.

What does it mean to be blind or, visually impaired in nowadays society?

Helaas heb ik geen exemplaren voor de verkoop meer, maar mogelijk dat Katrien Ligt, de kunstenaar achter het project ze nog heeft.

Mijn track van de CD 100% opgebouwd uit de field-recordings die ik van de kunstenaar heb ontvangen:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://w.soundcloud.com/player/?url=https%3A//api.soundcloud.com/tracks/38104432

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

THX Sietse. Vet plaatje.
Op de heenreis had ik "El Tren Fantasma" van Chris Watson op de Ipod gezet. Mijn vriendin verklaarde me gek: "jij zit op de trein te luisteren naar een cd van een treinreis? Duh?" #verdwaasde blik#

Als je echt bovenop de trein zat, kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Sietse
essence schreef:
THX Sietse. Vet plaatje.
Op de heenreis had ik "El Tren Fantasma" van Chris Watson op de Ipod gezet. Mijn vriendin verklaarde me gek: "jij zit op de trein te luisteren naar een cd van een treinreis? Duh?" #verdwaasde blik#

Goed bezig, goede trein plaat lijkt me dat

Gast
geplaatst: vandaag om 18:37 uur

geplaatst: vandaag om 18:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.