MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1129000/1129492.jpg?cb=1604000718

Een film die niet erg zal opvallen, hij wist mij ook niet heel erg te boeien.

https://www.moviemeter.nl/images/cover/1129000/1129458.jpg?cb=1611397314
Nog geen officiële poster, dus dan maar zo. Viel ook niet erg mooi, als je een oninteressant plot en wat oninteressante personages in een film stopt wordt het ook niet veel. Het zag er allemaal wel mooi, dat wel.

jordidj1 schreef:
(afbeelding)

Deze film was zo random
Hoe dat zo? Voor mij wel een heerlijk classic slasher hoor. Drew Barrymore, Neve Campbell, Courteney Cox / David Arquette, alle verwijzingen naar de classix en de ontknoping met die twee mafkezen (Lillard ).

ZAP! schreef:
(quote)
Hoe dat zo? Voor mij wel een heerlijk classic slasher hoor. Drew Barrymore, Neve Campbell, Courteney Cox / David Arquette, alle verwijzingen naar de classix en de ontknoping met die twee mafkezen (Lillard ).

Random is niet gelijk slecht hè de film begon goed, maar ontspoorde daarna compleet (wat je zowel positief als negatief kan opvatten )

jordidj1 schreef:
Random is niet gelijk slecht hè
De 'tranen-van-het-lachen'-smiley deed me dat al vermoeden, maar ik vroeg het toch maar even.
jordidj1 schreef:
...de film begon goed, maar ontspoorde daarna compleet (wat je zowel positief als negatief kan opvatten )
En wat was jouw opvatting (uiteindelijk)? Posi- of negatief? Voor mij is het zo tongue-in-cheek American slasher als maar zijn kan.

En ook delen 2 en 3 heb ik (erg) van genoten. Deel 4 vergeet ik voor het gemak maar even (ik weet niet of er nog meer delen zijn, maar die zou ik laten voor wat ze eventueel zouden zijn).

https://www.moviemeter.nl/images/cover/5000/5724.jpg?cb=1391939133
Mia Aioniotita kai Mia Mera (1998)

Schot in de roos; 5* Welhaast even memorabel en diepgravend voor mij als een Solaris van Tarkovsky.

Diederik d(-_-)b
MRDammann schreef:
(afbeelding)
Goeie docu dat

GrafGantz schreef:
(afbeelding)
Goeie keus weer! The Holy Church of Christ without Christ!

ZAP! schreef:
(quote)
Goeie keus weer! The Holy Church of Christ without Christ!

Op papier klonk het verhaal prima, maar ik was niet zo tevreden met de uitwerking. Vond het allemaal wel erg afstandelijk en kon niet echt een emotionele binding met de hoofdpersonen krijgen.

Was overigens wel de laatste Engelstalige film van 1979 van m'n lijst, nu nog "even" Tarkovsky's "Stalker" zien en dan kan ik verder met de 80's

Gast
geplaatst: vandaag om 05:45 uur

geplaatst: vandaag om 05:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.