MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:
jordidj1 schreef:
(afbeelding)

heftige shit

Correct.

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

heftige shit

jordidj1 schreef:
(quote)

heftige shit

Correct.

GrafGantz schreef:
(quote)

Correct.

Nog nooit gezien, though. Staat wel hoog op mijn to-watchlist, misschien morgen maar even kijken via Google Play

GrafGantz schreef:
Op papier klonk het verhaal prima, maar ik was niet zo tevreden met de uitwerking. Vond het allemaal wel erg afstandelijk en kon niet echt een emotionele binding met de hoofdpersonen krijgen
Ik krijg geen genoeg van die film, maar of ik nou per se een emotionele binding met de personages voel... daar zou ik es over na moeten denken. Het is vooral de krankzinnigheid die er vanaf druipt die me inpakt (King Kong on tour!).

Misschien is Fat City (1972) van dezelfde regisseur iets voor je? Of werk je een specifiek program af?

ZAP! schreef:
Misschien is Fat City (1972) van dezelfde regisseur iets voor je? Of werk je een specifiek program af?

Die stond inderdaad al eerder op het program (27-6-2020) en die beviel me wat beter (3,5*).

MRDammann schreef:
(afbeelding)

N.a.v. de serie Cobra Kai ook weer Karate Kid gekeken van de week. Blijft een leuke film. Mede door jeugdnostalgie.

Osiris Apis schreef:
(quote)

N.a.v. de serie Cobra Kai ook weer Karate Kid gekeken van de week. Blijft een leuke film. Mede door jeugdnostalgie.

Voor mij wat minder nostalgie, maar het was toch wel 8 jaar geleden voordat ik hem voor het laatst zag. Na alle referenties in Cobra Kai vond ik het ook wel tijd om hem weer eens te zien. Geen perfecte film, maar ik heb me met de film weer erg mee vermaakt.

Ponty Mython
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Topfilm.

https://www.moviemeter.nl/images/cover/6000/6795.jpg?cb=1373832759

Cowboy Bebop is en blijft mijn favoriete anime en één van mijn favoriete series aller tijden. Het was dan ook erg leuk om al die toffe karakters in een film nog eens te zien. Het haalt niet het niveau van de beste afleveringen van de anime, maar ik vond het wel een erg vermakelijke film.

Ponty Mython
MRDammann schreef:
(afbeelding)

Cowboy Bebop is en blijft mijn favoriete anime en één van mijn favoriete series aller tijden. Het was dan ook erg leuk om al die toffe karakters in een film nog eens te zien. Het haalt niet het niveau van de beste afleveringen van de anime, maar ik vond het wel een erg vermakelijke film.

Space Dandy al gezien? Is meer komedie, maar zitten veel referenties in naar o.a. Cowboy Bebop. Zelfde maker (Shinichiro Watanabe), vandaar.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Space Dandy al gezien? Is meer komedie, maar zitten veel referenties in naar o.a. Cowboy Bebop. Zelfde maker (Shinichiro Watanabe), vandaar.

Nee nog niet gezien. Ik heb wel ander werk van Watanabe gezien (Samurai Champloo), en dat beviel me erg goed. Dus Space Dandy komt zeker op mijn watchlist.

Grappig om Wallace Shawn in een hele kleine rol als kelner te zien, herkende die karakteristieke kop direct. Hij viel blijkbaar in de smaak bij Louis Malle, want 1 jaar later speelde hij een hoofdrol in z'n volgende film

https://www.moviemeter.nl/images/cover/5000/5885.jpg?cb=1399681252

Zelden zulke stompzinnig edoch vermakelijke onzin gezien.

https://cityonfire.com/wp-content/uploads/2020/05/tokyo-gore-police.png

Bakema NL schreef:
stompzinnig edoch vermakelijke onzin

Absoluut 1 van mijn favo films in dat genre.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:19 uur

geplaatst: vandaag om 07:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.