MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:

AOVV schreef:
Gisteravond:

(afbeelding)

Bevreemdend doch beroerend.
Een paar maanden geleden gezien. Nou ben ik wel wat gewend op het vlak van weirde films (Donnie Darko is mijn all-time favoriet), maar hier kreeg ik kop noch staart aan.

Koenr schreef:
(afbeelding)
Heb deze al een tijd klaar staan om te kijken. De moeite waard?

jerome988 schreef:
(quote)
Heb deze al een tijd klaar staan om te kijken. De moeite waard?

Ik vond van wel. De film (en dan met name het script) voelt wel onafgewerkt, er wordt nogal wat gesuggereerd richting het einde wat nauwelijks wordt uitgewerkt. Maar qua tijdscapsule en sfeer zeker de moeite.

staralfur schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

Goed begin van de vakantie. The Menu = .
Wou die nog erg graag zien maar speelde amper een week of twee in de zalen hier.

Mijn jaarlijkse herkijkbeurt van de beste Kerstfilm:

https://www.moviemeter.nl/images/cover/1000/1101.jpg?cb=1364200187

MRDammann schreef:
(afbeelding)
Ga 'm vandaag of morgen ook bekijken zodat ie eventueel nog meekan in mijn eindejaarslijstje. De eerste Knives Out vond ik geweldig en deze opvolger is bovendien met de getalenteerde dame uit mijn avatar.

Arno schreef:
(quote)
Ga 'm vandaag of morgen ook bekijken zodat ie eventueel nog meekan in mijn eindejaarslijstje. De eerste Knives Out vond ik geweldig en deze opvolger is bovendien met de getalenteerde dame uit mijn avatar.

En ik moet ook zeggen dat ik haar veruit het beste vond acteren.

Arno schreef:
(afbeelding)

Gisteren Knives Out nog eens herbekeken. Later deze week staat het vervolg op de planning. Is ie een beetje de moeite?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Gisteren Knives Out nog eens herbekeken. Later deze week staat het vervolg op de planning. Is ie een beetje de moeite?
Minder verrassend en sfeervol dan de eerste, maar nog altijd bovengemiddeld goed. Een ruime 3,5*.

Gisteravond:

https://www.moviemeter.nl/images/cover/1122000/1122574.jpg?cb=1605263467

Prima vermaak, net als de eerste film.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:20 uur

geplaatst: vandaag om 07:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.