Overig / Algemeen / Muziekvideo's die van A naar B gaan op een skateboard
zoeken in:
0
BrotherJohn
geplaatst: 24 februari 2020, 15:12 uur
Ik spaar ze, muziekvideo's die van A naar B gaan op een skateboard. Wie weet er meer? Wel wat voorwaarden: geen halfpipes maar mooie landschappen, en als het even kan goede muziek en een goed verhaal!
Jon Hopkins - Open Eye Signal
Hammock - Blankets of Night
Poolside - Feel Alright
Fazerdaze - Little Uneasy
Jon Hopkins - Open Eye Signal
Hammock - Blankets of Night
Poolside - Feel Alright
Fazerdaze - Little Uneasy
1
geplaatst: 28 februari 2020, 15:55 uur
Dit is toch wel een goede kandidaat voor de titel 'meest nichtetopic op MusicMeter'. 

1
geplaatst: 28 februari 2020, 16:02 uur
Ik heb een kwartier nagedacht over hoe dit liedje ook alweer heten, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het niet in aanmerking komt.
1
BrotherJohn
geplaatst: 28 februari 2020, 22:09 uur
Thanks! Gaaf! Ik wist dat er meer van moesten zijn.
Dit een nichtetopic noemen terwijl je Dire Straits - Love over Gold op 2 in je top-10 hebt staan? Of bedoelde je niche topic?
chevy93 schreef:
Dit is toch wel een goede kandidaat voor de titel 'meest nichtetopic op MusicMeter'.
Dit een nichtetopic noemen terwijl je Dire Straits - Love over Gold op 2 in je top-10 hebt staan? Of bedoelde je niche topic?
0
geplaatst: 29 februari 2020, 11:32 uur
BrotherJohn schreef:
Thanks! Gaaf! Ik wist dat er meer van moesten zijn.
Op zich een leuke opmerking.Thanks! Gaaf! Ik wist dat er meer van moesten zijn.
(quote)
0
BrotherJohn
geplaatst: 29 februari 2020, 13:15 uur
Maar nog geen antwoord op mijn vraag of je dit dan een nichtentopic of niche-topic vindt. Misschien is je best mogelijke bijdrage een leuke skateboard muziekvideo!

0
geplaatst: 29 februari 2020, 20:39 uur
BrotherJohn schreef:
Maar nog geen antwoord op mijn vraag of je dit dan een nichtentopic of niche-topic vindt. Misschien is je best mogelijke bijdrage een leuke skateboard muziekvideo!
Een nichetopic. Aan video's kan ik je niet helpen. (quote)

* denotes required fields.