menu

Overig / Algemeen / Muziekvideo's die van A naar B gaan op een skateboard

zoeken in:
Ik spaar ze, muziekvideo's die van A naar B gaan op een skateboard. Wie weet er meer? Wel wat voorwaarden: geen halfpipes maar mooie landschappen, en als het even kan goede muziek en een goed verhaal!

Jon Hopkins - Open Eye Signal

Hammock - Blankets of Night

Poolside - Feel Alright

Fazerdaze - Little Uneasy

Dit is toch wel een goede kandidaat voor de titel 'meest nichtetopic op MusicMeter'.

Kramer
Ik heb een kwartier nagedacht over hoe dit liedje ook alweer heten, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het niet in aanmerking komt.

Kramer
Deze telt misschien wel.

zalwelnikszijn!
Deed me meten aan deze denken:

Is dit wat?

Nog één:

Thanks! Gaaf! Ik wist dat er meer van moesten zijn.

chevy93 schreef:
Dit is toch wel een goede kandidaat voor de titel 'meest nichtetopic op MusicMeter'.

Dit een nichtetopic noemen terwijl je Dire Straits - Love over Gold op 2 in je top-10 hebt staan? Of bedoelde je niche topic?

BrotherJohn schreef:
Thanks! Gaaf! Ik wist dat er meer van moesten zijn.

(quote)

Dit een nichtetopic noemen terwijl je Dire Straits - Love over Gold op 2 in je top-10 hebt staan? Of bedoelde je niche topic?
Op zich een leuke opmerking.

chevy93 schreef:
(quote)
Op zich een leuke opmerking.

Maar nog geen antwoord op mijn vraag of je dit dan een nichtentopic of niche-topic vindt. Misschien is je best mogelijke bijdrage een leuke skateboard muziekvideo!

Mogen deze ook?

BrotherJohn schreef:
(quote)

Maar nog geen antwoord op mijn vraag of je dit dan een nichtentopic of niche-topic vindt. Misschien is je best mogelijke bijdrage een leuke skateboard muziekvideo!
Een nichetopic. Aan video's kan ik je niet helpen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:54 uur

geplaatst: vandaag om 02:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.