MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat drinken we vandaag?

zoeken in:
Twee kopjes gezette koffie daarnet. Zwart, zoals de Heer het bedoeld heeft. Exotischer gaat het voorlopig niet worden, vrees ik.

Fathead schreef:
gezette koffie

Met extra dikke room?

Kramer schreef:
(quote)

Met extra dikke room?

Nee, gewoon een hele grote mok.

Deranged
Het is in ieder geval zaterdag en een mooie zonnige daarnaast dus tijd voor een drankje weer lijkt me.

Heb net weer een verse fles spuitwater uit de kraan geprepareerd toch een luxe zo gekoeld to perfection in de koelkast en met bubbels.

Deranged schreef:
Het is in ieder geval zaterdag en een mooie zonnige daarnaast dus tijd voor een drankje weer lijkt me.

Heb net weer een verse fles spuitwater uit de kraan geprepareerd toch een luxe zo gekoeld to perfection in de koelkast en met bubbels.

Hoe krijg je die bubbels erin dan?

Deranged
SodaStream heet het.

Deranged
Voorheen als ik een biertje ging drinken wilde ik gelijk coke halen of iets.

Dus mede daarom ben ik op een gegeven moment helemaal gestopt met drinken.

Altijd een stepping stone naar andere shit.

Maar drink nu een biertje en hoef geen coke man.

Opgefokte shit.

Zo is gewoon chill op het moment.

Plan is nog steeds om op den duur helemaal te stoppen met drinken en alle drugs en roken en zo.

Maar voor nu nog even niet.

Is een nice avond zo.
https://i.imgur.com/PHtoyD2.jpeg

dix
Nou is het net Katrien Duck goes metal.

Deranged
https://i.imgur.com/yHAeo0F.jpeg
Ga zo weer een speciaalbiertje opentrekken en een sigaartje roken want dat beviel de afgelopen weken eigenlijk best goed.

Helemaal alleen maar alles beter dan de avond door moeten brengen met een lame.

Mijn gezelschap nou eenmaal duur betaald en eigenlijk alleen beschikbaar voor dure dames.

Deranged schreef:
(afbeelding)
Mijn gezelschap nou eenmaal duur betaald en eigenlijk alleen beschikbaar voor dure dames.

En zoals wel vaker erg erg bescheiden.
Zelf hou ik het bij een aantal ijskoude Hertog Jan biertjes. Eerst nog een wandeling naar moeder beer van 90 maken. Samen eten en de eerste alcoholische versnapering naar binnen laten glijden. Moeder beer houdt het ongetwijfeld bij een ijskoude ice tea. Die is niet zo van de alcohol

Deranged
Het is de waarheid iggy.

Ik zeg gewoon altijd waar het op staat.

En hoop tegelijk anderen te inspireren dat je eerst eenheid met jezelf dient te vormen want dat niet doen is de start van alle ellende.

Dames hebben zichzelf uit de game gehaald voor een lame en om mij te sparen.

Ze konden mij gebruiken maar aan hen had ik uiteindelijk toch niets op deze journey of life van mij.

Ze vormen geen eenheid met zichzelf of met hun vent.

Mijn mensen doen dat allemaal wel.

Proost en een fijne avond toegewenst met je moeder.

Deranged schreef:
Het is de waarheid iggy.

Ik zeg gewoon altijd waar het op staat..

https://youtu.be/ugAlsRPvmhU?si=UGMTZysYWGzxv-Ia

Deranged
Precies iggy.

En madly in love met de yankee rose.

Dagje Schiedam met vrouwlief.

https://i.imgur.com/nwVGUJx.jpeg
Boven: LAVENDER: Nolet Gin / Luxardo / Lavendel / Violet Dram & Citroen
Onder: MAE BEE LATE: Serious Bee Amber / Chartreuse / Fig Leaf Soda & Limoen

https://i.imgur.com/c1Al7Oj.jpeg
Boven: ROSES ARE ROSE: Ketel One Grapefruit / Peachtree / Kersensiroop & Ginger Beer
Onder: ABOVE THE CLOUDS: Ketel One Orange Blossom / Italicus Yuzu / Grapefruit bitters

Deranged
Eigenlijk vergelijkbare situatie met vorige week.

Weer een knaller van een week gehad als gewoonlijk.

Niet normaal alles wat zich keer op keer op een gangbare dinsdagmiddag ontvouwt bijvoorbeeld om maar even wat te noemen.

Zo weer even eentje opentrekken en reflecteren met een bescheiden jubelstemming in het achterhoofd rondom de geest van het zijn en jezelf gevonden hebben en daar nooit en te nimmer meer van afwijken.

Deranged
Ga zo om precies te zijn een caramel fudge stout opentrekken met een aanzienlijk percentage ben benieuwd.

Ben overigens anti-alcohol maar zolang ik alleen ben en keihard chill in alle rust die mij is gegund kan het allemaal gewoon waarom niet.

WATERMELOENSAP

De hele week.

voskat schreef:
WATERMELOENSAP

De hele week.

Aj 't buiten de koelkast laat staan, wordt het later in de week vanzelf alcohol

Hier is de Quickmill 3000 - een ouwetje uit 2008 - even weg voor een servicebeurt; dat wordt behelpen.

Deranged
Gewoon weer volop spuitwater.

Deranged

Gewoon weer terug naar mijn water.

Gelukzalig baden in het nectar van de aarde.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:20 uur

geplaatst: vandaag om 23:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.