MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / wk-helm goed of fout?

zoeken in:
HiLL schreef:
En de negerzoen jongens?

Afschaffen die naam! En ook meteen de blanke vla uit de rekken om de zuivelfascisten te jennen.

en wat te denken van bruin brood

Wat een geneuzel weer, zoals al eerder opgemerkt in dit topic: ga je dan met echt belangrijke dingen bezig houden. En dan ook weer de holocaust erbij gaan halen, werkelijk verbijsterend...

Overigens, het verbieden van alle oranje prullaria en alle heisa om het WK heen, lijkt me dan wel weer bijzonder prettig.

herman schreef:
(quote)

Afschaffen die naam! En ook meteen de blanke vla uit de rekken om de zuivelfascisten te jennen.

het zou een ander verhaal worden als de Duitsers met zo'n helm kwamen; nu is het min of meer zelfspot

HiLL schreef:
En de negerzoen jongens?

herman schreef:

Of negervla aan de schappen toevoegen en zo laten zien dat die twee zonder mot naast elkaar kunnen bestaan....

Allmusic
Niets mis mee toch? Helmpje op, biertje in de ene hand, hitlergroet met de andere. Met z'n allen fascistische leuzen scanderen, misschien nog wat hakenkruizen op de oranje overalls naaien en Van Basten vragen geen gekleurde spelers mee te nemen....

Zo zie je maar dat voetbal en goede smaak best samen kunnen gaan. Er is toch niets mooiers dan dit als klein landje wereldwijd uit te dragen?

Sietse
waar hebben we het trouwens over....het is voetbal mensen...BORING!!!

Dus Sietse zit niet achter de buis of in de kroeg als Nederland tegen Argentinië speelt?

Voetbal is het mooiste spelletje op aarde en het is 1 van de laatste dingen die een natie nog kan verbroederen. Hoezeer ik dat Thialf publiek ook veracht, de samenhorigheid die het kijken van een wedstrijd met zich meebrengt vind ik altijd mooi.

Voetbal is inderdaad een fantastisch spelletje, maar
die WK-helm is precies van het eencellige niveau dat je doorgaans in bepaalde vakken van de stadions aantreft. Goed of fout, ik weet het niet, maar sneu en zielig:

teutoon
Dubbelpost

teutoon
herman schreef:
(quote)

Allmusic schreef:
Niets mis mee toch? Helmpje op, biertje in de ene hand, hitlergroet met de andere. Met z'n allen fascistische leuzen scanderen, misschien nog wat hakenkruizen op de oranje overalls naaien en Van Basten vragen geen gekleurde spelers mee te nemen....

Zo zie je maar dat voetbal en goede smaak best samen kunnen gaan. Er is toch niets mooiers dan dit als klein landje wereldwijd uit te dragen?

Mojo Pin
Het gaat er toch gewoon om of die helm lekker zit.

En straks met zijn allen op onze oranje milosefiets naar de westrijd tegen Servië-Montenegro

DaarGaJeFaber schreef:
En straks met zijn allen op onze oranje milosefiets naar de westrijd tegen Servië-Montenegro

Lees net dat je ook een oranje Hitlersnorretje kan krijgen, ben ik nou de enige die daar zo moedeloos van wordt? In Portugal ook al moeten ervaren dat het oranjelegioen voor zeker de helft uit randdebielen bestaat...

Nog een idee: Oranje peniskoker (tegen Ivoorkust), en tegen Argentinië laten we ons met een vliegtuig boven het stadion afzetten, zonder parachute.

lebowski schreef:
(quote)

Lees net dat je ook een oranje Hitlersnorretje kan krijgen, ben ik nou de enige die daar zo moedeloos van wordt? In Portugal ook al moeten ervaren dat het oranjelegioen voor zeker de helft uit randdebielen bestaat...

http://www.meisterschnurr.com/

De zwarte is helaas al uitverkocht.

volgens mij maken vooral veel Nederlanders zich druk om dit soort dingen en kunnen de Duitsers er zelf wel om lachen.

Toine Rorije
Ik denk wel dat het een uitkomst is voor mensen die moeite hebben met het kweken van een snor. Goed, zo'n felle kleur er doorheen getuigt niet van goede smaak, maar het lijkt me de ophef niet waard.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:51 uur

geplaatst: vandaag om 23:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.