Overig / Algemeen / Kerst/Nieuwjaar-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2011, 12:12 uur
de liefhebbers voor detail wil ik even wijzen op de subtiel aanwezige kerstmuts die - schijnbaar achteloos achtergelaten - aangebracht werd in het decor.
0
geplaatst: 25 december 2011, 12:29 uur
Ik krijg er tranen van in mijn ogen.
Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar tout le monde!
Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar tout le monde!
0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2011, 18:56 uur
Iedereen een fijne kerst en een heel muzikaal en gelukkig nieuwjaar!
0
geplaatst: 31 december 2011, 13:42 uur
Alvast een gelukkig nieuwjaar aan al onze users uit Samoa en Christmaseiland!
0
geplaatst: 31 december 2011, 20:13 uur
Een hoop mensen zullen het toch pas lezen in 2012. Zij zitten namelijk te feesten en zitten nu niet op MuMe... Wat doe ik hier nu eigenlijk? Ik ga ook feesten!
0
Misterfool
geplaatst: 1 januari 2012, 00:30 uur
Iedereen een gelukkig, gezond en ook heel muzikaal kerstmis gewenst!!!
0
geplaatst: 1 januari 2012, 00:39 uur
Volgens de Maya's voor de laatste keer: Een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!
0
geplaatst: 1 januari 2012, 01:28 uur
Een mooi en muzikaal 2012 aan allen.
Correctie: volgens new agers en andere zweefkezen die niks van de Maya's snappen de laatste keer.

Edwynn schreef:
Volgens de Maya's voor de laatste keer: Een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!
Correctie: volgens new agers en andere zweefkezen die niks van de Maya's snappen de laatste keer.

0
geplaatst: 1 januari 2012, 11:10 uur
Eric, Stephan, Jan, Lion, Paul, Inkie, Leon, Herman, Stijn, Arjen, Reinolt, Frank, Erminio, Paul, Linda en Aidee, Leon, Rob, George, Elard, Jens, Martin, Nick, Steven en alle anderen;
een gezond , gelukkig, liefdevol en muzikaal 2012 !!
een gezond , gelukkig, liefdevol en muzikaal 2012 !!
0
geplaatst: 1 januari 2012, 12:10 uur
Ik wens iedereen het dubbele van wat men mij toewenst voor 2012. 

0
geplaatst: 1 januari 2012, 13:02 uur
Iedereen een fantastisch muzikaal 2012 toegewenst 
Vol goede moed het nieuwe jaar weer in en hopen (tegen beter weten in) dat alles mooier, liefdevoller en gezelliger word dan het afgelopen jaar............

Vol goede moed het nieuwe jaar weer in en hopen (tegen beter weten in) dat alles mooier, liefdevoller en gezelliger word dan het afgelopen jaar............
* denotes required fields.