Overig / Algemeen / Kerst/Nieuwjaar-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2011, 09:40 uur
Veel gezondheid en veel goede platen voor ieders platenkast gewenst voor het nieuwe jaar!
0
geplaatst: 1 januari 2011, 10:44 uur
pretfrit schreef:
Nou, het zal wel weer een kut jaar worden.
Maar laten we er maar het beste van maken
Nou, het zal wel weer een kut jaar worden.
Maar laten we er maar het beste van maken
Begint alweer goed, ik ben strontverkouden.
Iedereen de beste wensen!
0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2011, 11:20 uur
Alle users een muzikaal topjaar en een plezierige tijd op Music Meter toegewenst!
0
geplaatst: 1 januari 2011, 11:22 uur
Ik wens iedereen het dubele van wat jullie mij toewensen voor 2010 

0
geplaatst: 1 januari 2011, 11:43 uur
Iedereen een gezonde en gelukkig 2011, op de eikels na natuurlijk 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 januari 2011, 13:39 uur
Dan hoop ik dat je een goed jaar gehad hebt.
Een goed 2011 iedereen!
0
geplaatst: 1 januari 2011, 18:48 uur
Ook door mij veel gezondheid, plezier en mooie muziek toegewenst in 2011 voor alle gebruikers van Musicmeter!
0
geplaatst: 1 januari 2011, 19:14 uur
Voor iedereen een voorspoedig 2011 gewenst, hopelijk wordt dit jaar beter dan het vorige.
0
geplaatst: 2 januari 2011, 05:09 uur
Ben zelf lekker met keelontsteking het nieuwe jaar begonnen maar dat mag de pret niet drukken, allemaal een heel goed 2011 

0
tangmaster
geplaatst: 2 januari 2011, 14:01 uur
Voor iedereen op MuMe een gezond en prachtig muzikaal jaar toegewenst.
0
geplaatst: 24 december 2011, 23:36 uur
Ze staan er weer aan te komen de kerstdagen. Daarom van mijn kant maak er een mooi feest van. Geniet er lekker van. En vergeet niet tussen de gangen van het eten heerlijke muziek door de kamer te laten schallen.

0
Sectumsempra
geplaatst: 25 december 2011, 00:57 uur
In Overigen > Algemeen > Vraag van de dag:
-Oké, heel even offtopic, maar het is een kerstboodschap-
Beste mensen,
Ik wens jullie een hele fijne Kerst toe en hoop dat jullie in het nieuwe jaar (hoezo cliché?
) vinden wat jullie zoeken. Ik vond de afgelopen maanden hier eigenlijk best gezellig en ik dank jullie daarvoor. Ik hoop dat jullie in het nieuwe jaar allemaal nog tien vingers en tenen hebben. Voor degenen die Chanoeka vieren, een fijne Chanoeka, voor degenen die Yule/Midwinter vieren hetzelfde en mochten er nog andere geloven zijn (atheïsten reken ik hier ook onder) die niets doen op 25 december: een hele fijne - voor jullie geheel commerciële - feestdag, ik hoop dat jullie ergens nog wel iets leuks vinden in Kerst. Mochten er mensen zijn die echt een zware hekel hebben aan Kerst: ik wens jullie een fijne VERPLICHTE vrije dag en hoop dat jullie het vrolijke, vredige gezang overleven en dat jullie de plotselinge positiviteit ook overleven.
Rebecca / Sectumsempra.
Beste mensen,
Ik wens jullie een hele fijne Kerst toe en hoop dat jullie in het nieuwe jaar (hoezo cliché?
) vinden wat jullie zoeken. Ik vond de afgelopen maanden hier eigenlijk best gezellig en ik dank jullie daarvoor. Ik hoop dat jullie in het nieuwe jaar allemaal nog tien vingers en tenen hebben. Voor degenen die Chanoeka vieren, een fijne Chanoeka, voor degenen die Yule/Midwinter vieren hetzelfde en mochten er nog andere geloven zijn (atheïsten reken ik hier ook onder) die niets doen op 25 december: een hele fijne - voor jullie geheel commerciële - feestdag, ik hoop dat jullie ergens nog wel iets leuks vinden in Kerst. Mochten er mensen zijn die echt een zware hekel hebben aan Kerst: ik wens jullie een fijne VERPLICHTE vrije dag en hoop dat jullie het vrolijke, vredige gezang overleven en dat jullie de plotselinge positiviteit ook overleven. Rebecca / Sectumsempra.
0
geplaatst: 25 december 2011, 01:09 uur
Gerards Dream schreef:
Ze staan er weer aan te komen de kerstdagen. Daarom van mijn kant maak er een mooi feest van. Geniet er lekker van. En vergeet niet tussen de gangen van het eten heerlijke muziek door de kamer te laten schallen.
Sluit ik me bij aan, fijne dagen allen!
Mijn vader zal wel Smith & Burrows opzetten met kerst

0
Rizz
geplaatst: 25 december 2011, 01:38 uur
Fijne kerst voor iedereen! Met veel lekker eten en de beste wensen voor 2012!
0
geplaatst: 25 december 2011, 02:26 uur
Sectumsempra schreef:
[...]
[...]
Toch fijn om te lezen
. Hetzelfde toegewenst
.
0
geplaatst: 25 december 2011, 10:15 uur
Ook hier beste wensen voor iedereen!
En bij wijze van originaliteit hebben we dit jaar een eigengemaakte kerstkaart met...
onze hond op een kussen voor de kerstboom!

...vast nog nooit eerder gedaan!
Maak er een leuk einde van, en een spetterend nieuw begin!
En bij wijze van originaliteit hebben we dit jaar een eigengemaakte kerstkaart met...
onze hond op een kussen voor de kerstboom!

...vast nog nooit eerder gedaan!
Maak er een leuk einde van, en een spetterend nieuw begin!
* denotes required fields.