Overig / Algemeen / Kerst/Nieuwjaar-topic
zoeken in:
0
Dennisami
geplaatst: 25 december 2012, 21:16 uur
Nou ben ik al bijna 2 jaar gestopt met roken en eigenlijk wou ik met oud en nieuw een lekker sigaartje willen roken. Weet iemand hier nog een goed merk? ik rook eigenlijk nooit sigaren 

0
Dennisami
geplaatst: 27 december 2012, 23:28 uur
Ik ben vandaag even het tabakswinkeltje ingelopen (het was best druk) en ben uiteindelijk naar huis gegaan met 5 balmoral pantella's ik wou nog vragen of ze die montecristo nog hadden maar is er niet van gekomen..
Ook heb ik ffe een luciferdoosje aangeschaft alleen moet nog ffe zien hoe ik het achterkantje eraf knip
Iedereen fijne kerst gehad?
Ook heb ik ffe een luciferdoosje aangeschaft alleen moet nog ffe zien hoe ik het achterkantje eraf knip

Iedereen fijne kerst gehad?
0
geplaatst: 27 december 2012, 23:44 uur
Ben prima de kerstdagen doorgekomen en hier een filmpje over hoe je sigaren moet knippen.
YouTube - sigarenliefhebber.nl legt uit: hoe knip je een sigaar met een palio knipper
YouTube - sigarenliefhebber.nl legt uit: hoe knip je een sigaar met een palio knipper
0
Dennisami
geplaatst: 28 december 2012, 11:06 uur
Gerards Dream schreef:
Ben prima de kerstdagen doorgekomen en hier een filmpje over hoe je sigaren moet knippen.
Ha zo'n knipper heb ik niet
met een stanlymes moet het ook wel lukken denk ik.
0
Dennisami
geplaatst: 28 december 2012, 13:57 uur
Die mensen in de winkel hadden mij beter moeten informeren xD
Heeft iemand overigens ervaring met balmoral?
Heeft iemand overigens ervaring met balmoral?
0
geplaatst: 31 december 2012, 11:12 uur
Ik wens al mijn MuMe matties alvast een goede jaarwisseling.
En de anderen ook uiteraard
Dat we er met z'n allen maar weer zo'n mooi muzikaal jaar van gaan maken, als dat 2012 zeker wel was.
En de anderen ook uiteraard

Dat we er met z'n allen maar weer zo'n mooi muzikaal jaar van gaan maken, als dat 2012 zeker wel was.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 december 2012, 11:48 uur
Beste wensen. Hopelijk wordt 2013 een minder pessimistisch jaar.
0
geplaatst: 31 december 2012, 17:55 uur
Het is nog even, maar ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar.
En dat 2013 een jaar mag zijn vol goede muziek!
En dat 2013 een jaar mag zijn vol goede muziek!

0
geplaatst: 1 januari 2013, 00:34 uur
Gelukkig nieuwjaar MusicMeter vriendjes en vriendinnetjes! Laten we er een mooi en muzikaal 2013 van maken 

0
Misterfool
geplaatst: 1 januari 2013, 00:44 uur
Dames, heren en alles wat er tussenin zit: een gelukkig en muzikaal nieuwjaar gewenst.
0
geplaatst: 1 januari 2013, 00:54 uur
Beste gebruikers van deze fijne site, een goed gezond en bovenal muzikaal 2013. 

0
geplaatst: 1 januari 2013, 00:59 uur
Gelukkig nieuwjaar! Dat Stijn maar wat optimistischer mag worden!
0
geplaatst: 1 januari 2013, 03:12 uur
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2013 met veel mooie muziek !!!
0
Meneer Bungel
geplaatst: 1 januari 2013, 03:48 uur
Gelukkig nieuwjaar allemaal, met natuurlijk veel plezante muziek naar keuze. 

0
geplaatst: 1 januari 2013, 09:57 uur
Gelukkig nieuwjaar, beste wensen, heil en zegen, zalig 2013 en zo meer voor allen. Dat er mooie plaatjes ontdekt mogen worden! 

* denotes required fields.