MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kerst/Nieuwjaar-topic

zoeken in:
Iedereen een heel erg gezond, gelukkig en voorspoedig Nieuw Jaar

Een mooi 2013 voor iedereen gewenst

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Happy New Year voor jullie allemaal

@ iedereen een fantastisch 2013 gewenst.

Fijne kerstdagen.

Casartelli (moderator)
Gelukkig, gezond en muzikaal 2013 iedereen!

Allemaal een goed 2013 gewenst!

Lieve users van MuMe,

Een gezond, gelukkig en muzikaal 2013 toegewenst. Dat jullie nog maar vaak bij mij op de thee mogen komen. De roze koeken staan altijd klaar!

Kusjes,

Rob

roze koeken

Waarom moest ik aan Rob denken toen ik afgelopen weekend dit koekblik zag staan bij de Bijenkorf?

(afbeelding)

Iedereen een tof 2013 gewenst! Dat het maar weer een mooi jaar mag worden waarin iedereen de verzamelingen weer op de juiste wijze mag uitbreiden.

Stijn_Slayer
Arrie schreef:
Gelukkig nieuwjaar! Dat Stijn maar wat optimistischer mag worden!

Ik vond dat er met de crisis, alle bezuinigingen en gebroken politieke beloftes een negatieve sfeer rondom 2012 hing. En voor mij persoonlijk was 't ook geen leuk jaar, omdat m'n vader van de ladder viel en nu al maanden met een gebroken rug en voet thuis zit. Dus doe gewoon niet zo flauw als ik hoop dat 2013 een beter jaar wordt.

Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat 2013 alles mogen brengen wat jullie je wensen.

En sterkte Stijn, dat klinkt heel naar.

Heel veel sterkte Stijn. Dat 2013 veel goeds gaat brengen.

Hmm ja inderdaad. balen!

Verder, Goed 2013 iedereen!

2012 maar snel vergeten wat betreft een aantal dingen. Broer begraven, buren die overlijden (en zeker niet allen bejaarden) kan haast niet meer, want elk huis om ons heen is zo'n beetje wel wat leger geworden.....echt niet overdreven, 5 meest nabije huizen ook 5 minder inwoners en directe buurman hoorden we enkele weken geleden letterlijk van de trap vallen en blijkt leukemie te hebben en dit jaar 2013 zeer waarschijnlijk niet tot het eind te gaan brengen.

Opzouten dus met dat 2012, hopelijk dit jaar toch wat beter op dat vlak. Voor de rest gaat het wel goed trouwens.

Dus aan iedereen veel gezonde voorspoed, hoe cliche ook, het is toch het belangrijkste.

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

panjoe (moderator)
He he, ik ben wakker hoor. Een knallend 2013 allemaal!

Voor iedereen een gelukkig, gezond en vooral muzikaal 2013.

Sir Spamalot (crew)
Bij deze ook mijn beste wensen voor 2013 met het belangrijkste van al: een goede gezondheid!

@ Stijn: sterkte aan je vader! Ik ben bijna klaar met mijn drie maanden revalidatie na een rugoperatie (discushernia).

Ook mijn beste wensen aan iedereen! Maak er een mooi jaar van allemaal.

Stijn_Slayer
@ Herman, Gerards Dream, TirdEyed en Sir: Merci! Al valt het natuurlijk nog in het niet naast wat Bakema NL schrijft. En Sir, succes met het verdere herstel.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Ik vond dat er met de crisis, alle bezuinigingen en gebroken politieke beloftes een negatieve sfeer rondom 2012 hing. En voor mij persoonlijk was 't ook geen leuk jaar, omdat m'n vader van de ladder viel en nu al maanden met een gebroken rug en voet thuis zit. Dus doe gewoon niet zo flauw als ik hoop dat 2013 een beter jaar wordt.

Het was niet flauw bedoeld hoor. Maar mijn excuses dat het verkeerd overkwam. Ik wens je natuurlijk het allerbeste toe, en ik vind het erg naar voor je. Sterkte!

Een gelukkig en vooral muzikaal 2013 namens mij! Echt miserabel was dit jaar niet, maar toch hoop ik dat ik dit jaar genoeg geld heb gespaard om te emigreren naar GB. En als dat te groot gegrepen is, dan verhuis ik wel naar Gent of Leuven.

Een beetje laat misschien, maar ook ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2013! Een muzikaal jaar hoef ik hier niemand toe te wensen, want dat maken jullie er sowieso wel van

Nee hoor, het is nog middag.

Beter laat dan nooit, ook ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2013!

Sunderland schreef:
Waarom moest ik aan Rob denken toen ik afgelopen weekend dit koekblik zag staan bij de Bijenkorf?

(afbeelding)

Had ik ook bij deze:

(afbeelding)

Is dat Theeopilus London of Tinie Theempah?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:46 uur

geplaatst: vandaag om 18:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.