MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Opmerkelijke filmpjes topic

zoeken in:
Stapler schreef:
Hoe die mensen ook kijken. Sylvie xD.

En dan die reactie van die 2 jongens na 10 seconden...

Omdat hij zo ontzettend grappig is (althans, naar mijn mening), plaats ik dit geniale filmpje van de gebroeders Zappa en hun cover van Black Sabbath's The Wizard hier ook nog maar eens:

Typisch Conan van dat oude vrouwtje in een geluidsdichte box en dan die hilarische dance moves van Ahmet !

In deze politiek depressieve tijden een verfrissende bijdrage uit het Zwitserse parlement

lebowski schreef:
In deze politiek depressieve tijden een verfrissende bijdrage uit het Zwitserse parlement

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog mensen zijn in dit land die dat filmpje nog niet gezien hebben...

Desalniettemin wel grappig inderdaad.

Stalin schreef:
(quote)
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog mensen zijn in dit land die dat filmpje nog niet gezien hebben....
Hiero .

Stalin schreef:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog mensen zijn in dit land die dat filmpje nog niet gezien hebben...

MJ_DA_MAN schreef:
Hiero .

Zo zie je maar dat er zaken zijn die jouw voorstellingsvermogen te boven gaan

lebowski schreef:
(quote)

(quote)

Zo zie je maar dat er zaken zijn die jouw voorstellingsvermogen te boven gaan

Ik zei dan ook ''nauwelijks''...

Een lesje showdrummen, heerlijke mafkees

lebowski schreef:
Een lesje showdrummen, heerlijke mafkees

Jezus, wat hilarisch !!!

Dit is nog leuker om te zien dan Keith Moon's over-the-top gedrag

Ik las dat Dream Theater nog een drummer zoekt, deze lijkt mij wel geschikt

Even Googlen en je komt er achter dat de band van die geniale drummer (Rick K. & The Allnighters) uiteraard een heuse website hebben.

Ook drum-beest Steve Moore heeft een eigen pagina.

Hierbij overigens nog een interview met Steve naar aanleiding van het succes van bovenstaand filmpje...

Hahahahahahahaaa die laatste gast

Leuk drummer filmpje ook

Net als je dacht dat je alles op het gebied van webcamgirls wel gezien had...

Maiky schreef:
Net als je dacht dat je alles op het gebied van webcamgirls wel gezien had...

wat een verbluffende eerlijkheid

Ik heb na moeten denken of ik dat wel moest zeggen. Het is eigenlijk vooral grappig bedoeld

"I got to stop her! It's a family show, Michael!"

Yann Samsa
lebowski schreef:
(quote)

wat een verbluffende eerlijkheid

WTF it is

De man heeft het btw niet overleeft.

MJ_DA_MAN schreef:
De man heeft het btw niet overleeft.
Gek he

Nou ja, gezien je er om moest lachen dat ik: ik zeg het maar even. Dood is nooit leuk, vandaar dat ik het ook niet plaatste in het Just a Joke-topic.

MJ_DA_MAN schreef:
Nou ja, gezien je er om moest lachen dat ik: ik zeg het maar even. Dood is nooit leuk, vandaar dat ik het ook niet plaatste in het Just a Joke-topic.
Ik begrijp je punt maar dan nog vind ik het een hilarisch filmpje.

edit: wat NR zegt

Wat een apekop joh. Iets van eigen schuld, dikke bult. Zou hij na de eerste keer in dat karretje terecht zijn gekomen?

Nou ja, de man was niet helemaal 100% (uiteraard), en kreeg een woede-aanval omdat de lift recht voor zijn neus dichtging. Lijkt hilarisch omdat je de achtergrond niet meteen weet maar eigenlijk is het heel sneu.

Sneu is het zeker, maar ik kan de hilariteit er ook wel van in zien. Wat een idioot.

Gortdroog.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.