Overig / Algemeen / Opmerkelijke filmpjes topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2010, 12:33 uur
Omdat hij zo ontzettend grappig is (althans, naar mijn mening), plaats ik dit geniale filmpje van de gebroeders Zappa en hun cover van Black Sabbath's The Wizard hier ook nog maar eens:
Typisch Conan van dat oude vrouwtje in een geluidsdichte box en dan die hilarische dance moves van Ahmet !

Typisch Conan van dat oude vrouwtje in een geluidsdichte box en dan die hilarische dance moves van Ahmet !

0
geplaatst: 28 september 2010, 12:54 uur
In deze politiek depressieve tijden een verfrissende bijdrage uit het Zwitserse parlement
0
geplaatst: 28 september 2010, 13:05 uur
lebowski schreef:
In deze politiek depressieve tijden een verfrissende bijdrage uit het Zwitserse parlement
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog mensen zijn in dit land die dat filmpje nog niet gezien hebben...
Desalniettemin wel grappig inderdaad.
0
geplaatst: 28 september 2010, 13:29 uur
Stalin schreef:
Hiero (quote)
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog mensen zijn in dit land die dat filmpje nog niet gezien hebben....
.
0
geplaatst: 28 september 2010, 13:48 uur
Stalin schreef:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog mensen zijn in dit land die dat filmpje nog niet gezien hebben...
MJ_DA_MAN schreef:
Hiero
.
Hiero
. Zo zie je maar dat er zaken zijn die jouw voorstellingsvermogen te boven gaan

0
geplaatst: 28 september 2010, 15:01 uur
lebowski schreef:
Zo zie je maar dat er zaken zijn die jouw voorstellingsvermogen te boven gaan
(quote)
(quote)
Zo zie je maar dat er zaken zijn die jouw voorstellingsvermogen te boven gaan
Ik zei dan ook ''nauwelijks''...

0
geplaatst: 30 september 2010, 12:41 uur
lebowski schreef:
Een lesje showdrummen, heerlijke mafkees
Een lesje showdrummen, heerlijke mafkees
Jezus, wat hilarisch !!!
Dit is nog leuker om te zien dan Keith Moon's over-the-top gedrag

0
geplaatst: 30 september 2010, 13:23 uur
Ik las dat Dream Theater nog een drummer zoekt, deze lijkt mij wel geschikt 

0
geplaatst: 30 september 2010, 13:37 uur
Even Googlen en je komt er achter dat de band van die geniale drummer (Rick K. & The Allnighters) uiteraard een heuse website hebben.
Ook drum-beest Steve Moore heeft een eigen pagina.
Hierbij overigens nog een interview met Steve naar aanleiding van het succes van bovenstaand filmpje...
Ook drum-beest Steve Moore heeft een eigen pagina.
Hierbij overigens nog een interview met Steve naar aanleiding van het succes van bovenstaand filmpje...
0
geplaatst: 30 september 2010, 20:06 uur
Hahahahahahahaaa die laatste gast 
Leuk drummer filmpje ook

Leuk drummer filmpje ook

0
geplaatst: 30 september 2010, 20:30 uur
Net als je dacht dat je alles op het gebied van webcamgirls wel gezien had...
0
geplaatst: 30 september 2010, 21:08 uur
Maiky schreef:
wat een verbluffende eerlijkheid

0
geplaatst: 30 september 2010, 23:36 uur

Ik heb na moeten denken of ik dat wel moest zeggen. Het is eigenlijk vooral grappig bedoeld

0
geplaatst: 7 oktober 2010, 15:07 uur
MJ_DA_MAN schreef:
De man heeft het btw niet overleeft.
Gek he De man heeft het btw niet overleeft.

0
geplaatst: 7 oktober 2010, 15:11 uur
Nou ja, gezien je er om moest lachen dat ik: ik zeg het maar even. Dood is nooit leuk, vandaar dat ik het ook niet plaatste in het Just a Joke-topic.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 15:17 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nou ja, gezien je er om moest lachen dat ik: ik zeg het maar even. Dood is nooit leuk, vandaar dat ik het ook niet plaatste in het Just a Joke-topic.
Ik begrijp je punt maar dan nog vind ik het een hilarisch filmpje.Nou ja, gezien je er om moest lachen dat ik: ik zeg het maar even. Dood is nooit leuk, vandaar dat ik het ook niet plaatste in het Just a Joke-topic.
edit: wat NR zegt
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 15:29 uur
Wat een apekop joh. Iets van eigen schuld, dikke bult. Zou hij na de eerste keer in dat karretje terecht zijn gekomen?
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 15:32 uur
Nou ja, de man was niet helemaal 100% (uiteraard), en kreeg een woede-aanval omdat de lift recht voor zijn neus dichtging. Lijkt hilarisch omdat je de achtergrond niet meteen weet maar eigenlijk is het heel sneu.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 15:50 uur
Sneu is het zeker, maar ik kan de hilariteit er ook wel van in zien. Wat een idioot.
* denotes required fields.